vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ett eller två år innan folkets röst försvinner!
Överskriften kanske låter lite tokig, men jag ger Internet ca: ett par år, sen försvinner nog vår röst. Låter grymt att nätet skulle tas i från oss, men ingen fara ett nytt nät byggs upp som är till 100% kontrollerat!!! Inga personliga hemsidor med innehåll som på denna, vad för det med sig? Jo ni vet säkert vad jag talar om. På vaken (sekundära) ftp: ligger en fil som heter _about_internet_dies_102104coots.rar. Jag rekommenderar att ni tar hem den och lyssnar på den.

Micro kanske kan lägga upp den här för att förenkla för Er som tycker ftp är krongligt.

Nå, jag har alltid sagt att mycket lite tid kvarstår innan den nya ordern sätt i verket, och jag hoppas att kjag inet har rätt. en i vilket fall som helst. Jag vill inte sitta om ett par år och säga, om vi bara hade gjort lite mer... Tänk på detta och samtala med era vänner, upplys dom. Samla bekanta och nära vänner och se igenom ett par filmer. Det finns inget som heter nya tag i det vi håller på med. Det skall ske med kraft en enda gång, efter det är för sent.

Synd att vi inte kan få in alla i detta forum, synd att flertalet sitter med tanken, vad skall jag göra åt detta? Vi får se vad som händer framåt, först och främst är det val i US och bara det kan styra till både det ena och det andra.

Hare gott. folk....

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ett eller två år innan folkets röst försvinner!

See User information
Vad är .mpga för format? I vilket fall som helst kunde jag inte spela upp den i Linux. Rekommenderar hur som helst MP3 för ljud och MPEG för filmer då de inte är plattformsberoende och enkelt kan konverteras till valfritt format till skillnad från MS-formaten och Real-formaten.

Posted on: 2004/10/24 21:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag skall se till att kovertera filen så fort som möjligt. Bra val av operativsystem i alla fall. Windows är ju mer eller mindre en förlängd arm av allt privat man har på burken :)

See User information
Det tackar vi för ;)

Posted on: 2004/10/25 20:27

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper