vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

BHAGWAN; the most dangerous man since Jesus Christ...

See User information
Historien upprepar sig! Samma mörka krafter som ville mörda Jesus Kristus mördade Bhagwan Shree Rajneesh. De mörka krafter jag talar om är Illuminati, Sion m fl. Illuminati kontrollerar t ex orgaisationer som CIA, ADL, FBI, INTERPOL, SÄPO, m fl. Vissa av dessa organisationer skickar ut agenter för att undanröja obekväma personer runt om i världen. Så skedde i fallet med Bhagwan.

Tänkte jag skulle berätta om Bhagwan som jag träffat i Indien då jag för många år sedan höll på med meditation och var en av hans många lärjungar (sannyasins) i hans rörelse. Bhagwan (numera OSHO) var en mycket omtvistad och kontroversiell indisk guru. Denne guru var en nagel i ögat på ettablissemanget och eliten i världen. Han var ej rädd för att säga hur saker och ting låg till i världen. Detta blev till slut hans död. Han blev giftmördad av CIA på uppdrag av Illuminati.

Efter hans död 1990 övertogs hans rörelse av bl a Illuminati. CIA hade redan sedan många år tidigare infiltrerat rörelsen och placerat ut en agent i guruns innersta krets. Bhagwan var utsatt för en internationell konspiration som leddes av sionister, Illuminater, och även vatikanen och Ronald Reagan var inblandade. Bhagwan blev tillslut bannlyst internationellt då han ansågs som en fara för rikets säkerhet i samtliga länder, och hade ej inresetillstånd till något land annat än Indien. Han arresterades tillslut på falska grunder, och hölls fången i 3 dagar. Under dessa tre dagar i arresten förgiftades hans mat med tungmetallen Tallium. Ett par år senare dog Bhagwan av sviterna av förgiftningen.

Bifogar lite bilder...som visar bl a hur det ser ut nu,...pyramiderna som genast byggdes upp efter att Illuminati tog över efter Bhagwans död i hans ashram i Pune, India.

Resized Image
Resized Image
Resized Image
Resized ImageResized ImageResized ImageResized ImageResized Image

"Bussines" och egen bank är givetvis ett naturligt inslag i det numera Illuminatikontrollerade ashramet...

Psilo

Posted on: 2005/11/5 13:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Sion + Illuminati + CIA = SANT

See User information
Där ser man (verkligen) Ballt material PC!!!

Och jag kan ju tillägga att jag har fått ta del av denne indiers tankar i bokform - just av PC- själv - boken är /var skitinformtiv på alla sätt och vis... Jag kommer att ha mycket nytta av den - för denne sk. "Bhagwan" är mycket insatt i våra problem och detta är ju viktigt för oss - och kan han uppepå det medverka till att avslöja Raelianernas frammarsch - Så är detta väl bra!!!

Tänk att dessa Illuminater - "Jhabulons agenter" är så jävla fåfänga att de måste sätta sitt "bo-märke" på allt de kommer över...

samt: och hans nya lilla kompis: (grymmling)

Posted on: 2005/11/5 19:30
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
heeeejj detta var ny infomation ju.. jag har aldrig hört talas om denna indiska guru någon gång, självfallet...

*citerar*

" Bhagwan" är mycket insatt i våra problem och detta är ju viktigt för oss - och kan han uppepå det medverka till att avslöja Raelianernas frammarsch - Så är detta väl bra!!! "

när blev raelerna något hot?
jag känner mig dåligt informerad helt plötsligt..

See User information
Resized Image
Resized Image
Resized Image

Posted on: 2005/11/6 10:12

Anonym
jag undrar fortfarande varför raelerna's frammarch måste hindras.??

See User information
Hörde at oshojii pratade om eckhart!you cant just shut the truth since it is your origin!

Posted on: 2005/11/6 14:19

See User information
Tjabba, eFeKTO...
Kanske är läge för en förklaring - varför i alla fall jag alltid tjatar om denna organisation... "RAELIANERNA"
Det är nu så att jag - i alla fall - tror mig veta - att det här med "The Serpent Race" - är ett faktum... "DE" är HÄR och har varit det sedan tidernas begynnelse - i alla fall under den tid då den sk. människans utveckling begynte - På så sätt - så är de verkligen djupt involverade i denna "vår" evolutions-process...

"DE" har alltid varit "avantgardet" för händelsernas utformning -

Skall en mur skapas som håller "ställningarna" i Europa, och är detta nödvändigt, så fixar de detta - Skall denna "händelse" förändras = "muren bort" - så tar de bort den... Är det nödvändigt att en av sveriges prinsessor skall genomgå en "anorexia- Bullemia" - så, fixar dom även detta ...

Dessa - små "grå" - har en otrolig kapacitet och tar oss nog vilken dag som helst om vi nu är "värdiga" detta...

Men det festliga är ju även detta, att - om vi verkligen är av "den" kalibern - "Värd att bekämpas" då har vi nog forhoppningsvis även kapaciteten att överleva deras "ränker"...
Men det finns egentligen inte något riktigt bra "förskrivet recept" på hur man då skall bete´sig... Men, om man nu bara man är som det heter: Trogen "sitt inre" - Så fixar, det sig nog - påstår dom som kan det där - och dessa är ju "in legio"... Hö,hö...

samt: plus: (Den lille Grymmling)

Posted on: 2005/11/6 22:15
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
hmm.. det blev lite grötigt där, du tappade bort mig vid

-" DE" har alltid varit "avantgardet" för händelsernas utformning -

Skall en mur skapas som håller "ställningarna" i Europa, och är detta nödvändigt, så fixar de detta - Skall denna "händelse" förändras = "muren bort" - så tar de bort den... Är det nödvändigt att en av sveriges prinsessor skall genomgå en "anorexia- Bullemia" - så, fixar dom även detta "

någonstans där tappade jag tråden, tyvärr.

dina vilda brianstorm's på vaken här är riktigt intressanta dock är jag en av dom som inte riktigt hänger på ditt tempo..

en gång till då..
varför är du emot raelianerna..?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper