vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
National treasure en smart film av illuminaterna
Såg national treasure härom dagarna o funderade över varför illuminaterna gör en hollywood film om pyramiden på endollarssedeln..

O det slog mig vilket genialt drag av illuminaterna det va att göra denna film..

Filmens budskap är att det stora inseglet på baksidan av endollarsedeln är en skattkarta till en skatt i egypten bla bla bla ,,

Här har illuminaterna ljugit ihop någon halvtaskig indiana jones historia om det stora inseglet,,,,

Varför då?,, Jo,, för att när man försöker berätta sanningen för folk, så kommer dom säga : "Jaja visst visst,,,du såg det på film"...
O man blir bara ännu mer idiotförklarad

Så filmer som "national treasure" och "skull and bones"
E inget annat än dåligt regisserad illuminatipropaganda för att vilseleda folk från sanningen

JAXX//

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: National treasure en smart film av illuminaterna

See User information
DaVichi koden är av samma anda..

Posted on: 2005/11/7 13:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hehe Ja, Jag hade precis sett en dokumentär av Jordan Maxwell (kommer inte ihåg vilken nu), om div. symboler mm. sen skulle jag slökolla på en vanlig film efter och det blev National treasure utan att riktigt veta vad den handlade om. Det blev riktigt intressant och analyserarhjärnan jobbade för fullt .. rätt kul

Posted on: 2005/11/7 13:46
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

Anonym
vet ej om det är dom som gjort filmen...
och vem vet det kanske även kan vara till nytta det nämns ju frimurarledtrådar osv..

men ja tycker filmen skulls e skitbra och ja brukar berätta om den för folk ..säga att det hemliga sällskap det bygger på finns på riktigt

See User information
Jag tycker det är bra om man tar till sig faktan/filmen på rätt sätt.
Själv har jag fått upp ögonen för Illuminati, Da vinci koden, Frimurare m.m tack vare Dan Brown.
Jag blev nyfiken på om och vad som var sant och Vaken.se hittade jag någonstans mitt i allt letande.

Posted on: 2005/11/7 22:02
"Låt inte det onda ta överhanden. Besegra det genom att göra gott."

See User information
Det är Disney som gjort National Treasure...läs mer om dem och deras koppling till Eliten..ganska intressant

Posted on: 2005/11/8 10:35

Anonym
jo walt disney la kussin med med bush men skitsam
bättre det en inget

och detta med da vinchi koden kan nog kanske vara en bra grej i tidningen frimuraren diskuteras da vichi koden
bara det e ju lite kul

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper