Vakencorner
|
Nu rör det på sig - säg adjö till brittiska nationen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Läs resten här - http://eutruth.org.uk Detta är allvarligt då eliten verkar ha fått stressa fram sina lösningar nu när hela skiten exponeras. Ett klokt tips är att försöka binda ihop samtliga EU-kritiska organisationer i Sverige och få dom att fatta hur tandlöst detta krav på folkomröstning faktiskt är. Där borta var man tydligen på gång med ett löfte om folkomröstning men detta försvann efter ett antal besök av Angela Merkel. Jag vill ogärna tro att organisationer som Nej till EU rent av är gatekeepers men allt måste undersökas. Hitler skulle vara stolt. Var finns våra zkeptiker i allt detta..jag bara undrar ? Här kan ni dessutom se David Noakes föreläsa om innebörden av detta förräderi mot nationen. Detta var för ett tag sedan så något nytt borde nog snart dyka upp..såvida jag inte missat det. http://video.google.com/videoplay?docid=9087371308733687571 Vi måste se lika allvarligt på detta i Sverige. Bildt eller någon annan globalist kommer ju i sedvanlig ordning att pendla till nästa Bilderbergmöte och få sina instruktioner och nu tycker jag jävlar i det att det är nog!! Jag efterlyser inte en samordnad aktion utan rekommenderar att de som är intresserade av att stoppa unionen och förinta vårt medlemskap i densamma försöker nå ut till de instanser som kan vara till vår hjälp. Den svenska motsvarigheterna till det förräderi som lett till britternas öde måste utredas, exponeras och stoppas. Ingen metod är för smutsig när vår frihet står på spel. - Sverige ska ut ur EU - Bekämpa EU genom att slå till mot dess svaga punkter - De politiker som sålt vårt land till EU ska ställas till svars för landsförräderi och straffas därefter /Ice
Posted on: 2008/2/1 20:19
|
|||
|
||||
|
Re: Nu rör det på sig - säg adjö till brittiska nationen
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tack Ice!Jag har sett deras agenda "målet"är2010 först då kanske,kanske folk ser det då,om dom säger det på TV förstst..
Det var därför dom avisade"euron"det såg dom till..du/NI får säga vad ni vill . MEN dom är fantamej BRILJANTA så får man säga,vad ni vill va fan Folk är som Lambi "FY "fan alltså satin i röven är mjukt nu men sen vet efan? http://www.lambi.com/portal/svenska/produkter/satin_gourmet/ Jag säger detta är "villoläge" http://sv.wikipedia.org/wiki/Kategori:EU-l%C3%A4nder Så det är inte konstigt att dom gör vad dom vill folk vill inte veta av det för dom lever GOTT.Kommer i kagan sa bagarn..
Posted on: 2008/2/1 20:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vi måste nog kontakta diverse nätverk som ogillar EU, bland annat junilistan och Nej till EU, det är dags att skramla ihop nåt stort jippo, möte eller vad som helst. Sveriges suveränitet säljs ut medans medborgarna shoppar och oroar sig för Irans "kärnvapen"..
Posted on: 2008/2/1 22:16
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja, eller "vaket" fokuserar på 9/11 ![]()
Posted on: 2008/2/1 22:21
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Obs att mina stav/skriv fel är er åkomma (mitt vapen )till novax det är medvetet ,för jag har roligt iaF. ![]()
Posted on: 2008/2/1 22:25
Edited by sale on 2008/2/1 22:41:02
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skönt att se att fler börjar priotera EU hotet och slakten av vår nation.Den enda vi kan göra är att försöka informera almänheten då media så klart inte gör det.Majoritetn av Svenskarna har inte den blekaste anning,att Sveriges marionetter i Riksdagen har sålt ut vårt land.Någon som är duktig på att göra flygblad kan väl kanske få ihop något?
Tebe !Junilistan är röstsväljare .Dom vill inte ut ur EU ,det har dom aldrig velat. Rösta på SD,ND eller Ny Framtid dom vill åtminstone ut ur EU. Folket på VAKEN bör släpa 911-Aktivism lite och koncentrera sig på EU. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
CrushNWO:
Folket på VAKEN bör släpa 911-Aktivism Att släppa är att GE sig ,var en pittbull!slälp aldrig greppet kan du inte släpa på på så iaktag är bättre utrycktycker (hick jag Men nu var det jag ,vill inte förändra er så att säga .vi är alla olika men tack Fan för det eller HUR;)Men är inte direkt mot det det du säger "jag tar tillbax det om filmer du- vet jag sa om inv/911 det var vad jag önskade och jag gjorde det HÖGT det ser du nu:))vi har alla rätt men så djävla fel ändå)hur som helst är vi många steg före här på vaken utan att jämnföra,får jag tillägga ,hur man NU gör det en gåta..som allt annat får fåren.ha det ![]()
Posted on: 2008/2/1 22:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sale! Jag skrev Folket på VAKEN bör släpa 911-Aktivism lite och koncentrera sig på EU. Jag uttryckte mig kanske lite dåligt.Det jag menar är att många på Vaken har kört 911 aktivism ett tag nu, kanske det är dags att köra lite EU-aktivism också?.Jag tycker definitivt inte att någon skall ge sig. EU påverkar våra liv enormt mycket ,mer än vad många sk får tycks förstå.
Mvh |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login