vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Hej!
Jag tror att "rod's" fenomenet har att göra med nwo.. Jag har Video på detta... Hör av er till mig om ni vill se mer av detta..

Mvh Fredrik

http://www.lihden.com/pics/rod01.jpg

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Hej!
Jag är lite inne på Ditt spår också, på grund av många anledningar.

The real thing kommer inte o snokar i onödan och leker kurragömma...

Hare...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
heh, inte för att vara negativ eller så men är det inte lång sökt nwo och rod's?

kan ni vara lite mer specifika i era spekulationer kanske?

See User information
Menar du att - I likhet med ARKIV X (syndromet) - att det är manipulationer på "G"? Att "Roddan" är en "köpt" sk. "Nyttig idiot", som bara är till för att få människan att fundera i fel "banor" - eller nått?
Att många gånger "dessa" sk. "ufos" är "Solgubbars" verk, det vet vi väl alla - Men menar du att "Roddan" är en av dem?
samt: plus: (Grymlingen)

Posted on: 2005/12/15 0:39
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
jag tänkte bara brett, NWO tillhör det hela, det gör disinfon om fejkade ufo's också...

NWO är en modern del av konsp bara... Som återkommer lite då o då.. Sök på "egypt helicopter" - google

Hare...

See User information
Quote:

fr3D skrev:
Jag tror att "rod's" fenomenet har att göra med nwo.. Jag har Video på detta... Hör av er till mig om ni vill se mer av detta..

Mvh Fredrik

http://www.lihden.com/pics/rod01.jpg

Efter ha sett en del ufo dokumentärer och andra dokumentärer så är min uppfattning att rods finns omkring oss...men vi människan kan inte se dom med våra ögon (hjärnor) efter som dom lever i en annan frekvens än va vi kan se...

Den nya generations digital video kan se i andra frekvenser än ögat (hjärnan) och där av så fastnar de på inspelningen..

Rods har inget samband med 9/11

Posted on: 2005/12/15 16:17

Anonym
Håller med...

See User information
har själv kikat på en del program om rods, och tja de verkar ju ganska udda att de är nåt ufo som är här för att ta reda på information om oss som bara finns på vissa ställen osv...

låter dock osannoligt med det Olle_Hungr säger, angående frekvens, för hur skulle du kunna uppfatta denna frekvesn på en plast film men inte med ögat? de är inte som att en "färg" ändrar frekvens då den fastnar på en plast film... skulle påstå att de är mer troligt med NWO som vilseleder oss vidare.... eller tv som vill tjäna pengar...

Posted on: 2005/12/15 19:24
nothing is impossible...

Anonym
Det har att göra med vilken frekvens prismat tar upp, vilket ljusspektrum. Vi ser inte ultraviolett ljus, heller inte materia som håller samma laddning i atomkonstruktionen om vi säger så. Det är lurigt att förstå detta sådär bara. Det finns en rulle om ämnet, the case of NASA UFO's eller nåt, skall ta reda på vad den heter exakt om en stund...

Hundar och katter kan se ett bredare spektrum än människor, likaså så ser ormar infrarött, som vi heller inte kan se. o s v ...

En kamera har heller inte ett "beliefe system" som bestämmer vad som är verkligt och inte... Den ser vad DU vill att den skall se.

Hare...

See User information
Quote:

cee skrev:
Det har att göra med vilken frekvens prismat tar upp, vilket ljusspektrum. Vi ser inte ultraviolett ljus, heller inte materia som håller samma laddning i atomkonstruktionen om vi säger så. Det är lurigt att förstå detta sådär bara. Det finns en rulle om ämnet, the case of NASA UFO's eller nåt, skall ta reda på vad den heter exakt om en stund...

Hundar och katter kan se ett bredare spektrum än människor, likaså så ser ormar infrarött, som vi heller inte kan se. o s v ...

En kamera har heller inte ett "beliefe system" som bestämmer vad som är verkligt och inte... Den ser vad DU vill att den skall se.

Hare...

Evidence The Case For NASA UFOs http://ufonasa.terra-ent.com/

Posted on: 2005/12/16 8:32

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper