vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Satan kommer, radera mej också
Eftersom hela världen blivit snärjd och sinnessjuk, eftersom jag läst så mycket om detta nu under flera år orkar jag nu inte längre med detta, så jag intygar härmed att jag vill bli raderad från detta forum, "utplåna" alla spår, ip nr cookies med mera.

Den lilla människan kommer inte att segra över detta, skulle kunna bifoga tusen länkar, referera till böcker, filmer mm, men nu ger jag upp, så koppla bort mej för gott, men till er som kämpar mot väderkvarnar kan jag bara säga: ge inte upp!

Den homeopat som jag samtalar med var 7:e vecka fick in mej på detta spåret och han säger att många kommer att begå sjäkvmord mm när det "närmar sej" och det är nog ingen överdrift, nu skall jag bara kämpa mot hekvetesföretaget pfizer, som förstört förmodligen hela mitt liv, har även tagit råttgiftet roaccutan, om nån här läste aftonbladet för några dagar sen så kanske ni förstår mitt problem, lycka till.

http://www.profetiskt.nu/eu.htm

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Satan kommer, radera mej också
hahahahha.. dårar..

oj det här var ju nästan lite för mkt alltså, jag kan bara svara en sak på detta inlägg.

Hellre dö rakryggad, än att leva på knäna..

väck dom närmsta innan du oxå lägger svansen mellan benen så här exemplariskt som sune presis staterat.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Om jag inte missuppfattar situationen så blir det allt mer panic i samhället ibland dom som har vaknat upp, enda tipset jag kan ge är att hålla ihop så mycket det går, även här... Jag litar inte på någon annan än männsikor som vaknat upp...

Jag ställer också upp och snackar med vem som, när som... Ring bara... Går man till en psykolog i dag och säger vad man har på hjärtat så får man ingen förståelse.... Så jag väckte första psykologen i dag, lokalt. Han sa även att han var inpad av kompetensen här på vaken.se ... (psykologin).... Klappa Er själva på axeln...

Vi får väl se till att hjälpa varandra, vem skall annars göra det?...

Hare gott...

See User information
Cee

jag håller på med ett stort projekt arbete om NWO, jag har läst och studerat det i endast ett halv år ungefär och du vet uppenbarligen mer. Är det ok om jag ställer lite frågor nån gång denna eller nästa månad. Det är inget arbete om galna teorier utan ett seriöst med syfte att väcka fler..

Posted on: 2005/12/14 23:07

See User information
Vi lever i den yttersta tiden,...och det drar ihop sig till strid,...men jag kommer att kämpa in i det sista...finns inget annat alternativ,...ty jag är en gammal andlig krigare...

Posted on: 2005/12/14 23:47
"They are already here..."

See User information
F-N, Sune - Jag "känner" med dig - det är ju så att de som får se guds ansikte - 8påstås det i bibeln , tillex. Dessa stackars jävlar orkar ofta inte med detta... va F-N, nu detta kan betyda...
man har ju hört sedan man var liten att man inte skall "grubbla" över religösa och filosofiska grejjer - Hö,hö...
Det är ju så jävla "dubbel-eggat" allt det här - Liksom i en av mina favorit författares böcker - som hon kallade för "TVÅ VÄRLDAR" - Det är ju så att dettta vi genomgår är ju som någon här tidigare menade ang. "dialektiken" och det och sånt... allt är ju "motsatser" och vi måste konfronteras med dem... och det är ju skitjobbigt, alltså... Men vad f-n, som sagts - "det man inte dör utav - blir man bara starkare utav...
Men det är ju klart - har man "otur" = inte förstår hur saker och ting "hänger ihop - Ser liksom "sambanden" i tillvaron - då är det lätt för många att "falla" ner i gropen - eller det "tomma" hålet - "LIMBO´s" - nästan värre en panik-ångest... Då gäller det att ha "vänner" - det vill säga = Ha någon att snacka med, alltså... Man behöver inte ens "känna" denne - bara man får snacka om livssituationen - hur man har det - vad som liksom "trycker" på...

Så mitt råd till dig, Sune-man - är att du måste snacka som bara f-n, annars - Jävlar!!! Var vid gott mod, bara och som man säger: MÅ KRAFTEN VARA MED DIG!!!
Har du lust att ringa och snacka skit så ring gärna mig - Vi har väl samma problem, antagligen... Hö,hö...
0531/61948 - Fråga efter "Pierre" - Mitt "dop"-namn, liksom -Hö,hö...
samt: plus: (Grymlingen)

Posted on: 2005/12/15 0:04
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Låt inte det onda ta överhanden!
Ta en day-off och bara ta det lungt och töm ditt huvud på alla tokigheter. Går åt pipsvängen om man inte tar ett steg tillbaka och andas ut när man kommer så långt att det känns som huvudet ska implodera :)
Gör det, sen är du tillbaka fit-for-fight!

Zaaki, intressant att du gör arbete. Dela med dig när det är klart, jag hjälper gärna till om det behövs hjälp. Har länge tänkt samla ihop fakta och sammanställa till något intressant som man kan väcka svenssons med men har inte orkat :P

Posted on: 2005/12/15 0:58
"Låt inte det onda ta överhanden. Besegra det genom att göra gott."

Anonym
Ställer gärna upp....

... No prob ...

PM mig med dom frågor som går, eller också så kan vi ta det via luren..

Hare gött...

Anonym
Psilo, jag håller med...

Hare...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper