Vakencorner
|
djävulen är en psykotisk upplevelse
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
vad är inte satanism?
satanism/ ja allt andligt upplevt är satanism!!!!! begreppet satan har uppkommit med judendom, sedan förljögs människan att tro på kristendom, sedan för 1400 år sedan kom islam till, med dessa tre religioner så spreds begreppet satan, upplevelsen satan, tron satan, rädslan satan,, i all dessas tre religioner finns olika sätt att tolka skrifter, det gamla testamentet, alla olika sätt att tolka dessa skrifter har uppkommit genom änglasyner, församlingarna, i alla olika församlingar upplevs både satan och änglar, denna karaktär som uppkom för 5-6 tusen år sedan som en tro som en upplevelse, som sedan dess spridits som en upplevelse tillsammans med änglaupplevelsen, troende upplever både änglar och satan dvs onda andar och demoner, i alla tre religionernas olika inrliktningar församlingar o olika trossamfund, alla lärorna har uppkommit på samma sätt, och upplevs på samma sätt, exorcism av satan och onda andar demoner,upplevs i alla delar av dessa tron, exorcism dvs andeutdrivning är en väldokumenterad händelse upplevelse i alla tre religionerna, där jag menar på att detta då bevisligen bara är en psykotisk upplevelse, för om man ny bryter ned religionens lära, så säger judendomen kristendomen o islam alla tre samma sak, denna lära är gud alla andra läror är satan, denna lära leder till himlen alla andra läror leder till helvetet, judar upplever både gud o djävul, både änglar o demoner, de får hjälp i sina psykotiska upplevelser av änglar mot satan o demoner, mulsimer upplever både änglar o satan o demoner, de får hjälp i sina upplevelser av satan o demoner av änglar, denna lära fungerar som följande, skrifter leder de troende tillsammans med tilltal från gud o änglaupplevelser, till profeterna o prästerna, upplevelsen är en känslokemiska manipulation, till trovärdiga syner röster drömmar o upplevelser, där det kemiska känslolivet är under påverkan, fantasi föreställning används av någonting inifrån människan till att skapa en trovärdig upplevelse, en så kallad psykotisk upplevelse, kristna upplever precis som judar gjort,gör, som muslimer gjort, gör, de upplever djävulen o demoner som de får hjälp emot av änglaupplevelser, dessa upplevelser är som sanna fantasier, starka sådana, känslokemiska manipulationer, så upplevelsen är likvärdig med en normal upplevelse av tex människor i ett normal fysiologiskt upplevande, upplevelsen är så stark så man upplever detta som en vaken drömupplevelse en så kallad paranormal upplevelse, den är en manipulation av sinnen kropp känslor, upplevelsen tillkommer genom manipulation av människans upplevelse verktyg, upplevelse spektran, känslor sinnen hjärna, detta gör att individen eller ett flertal individer som har likvärdig upplevelse som skaps individuellt inifrån var o en, då alla har en individuell känsloupplevd tillvaro, dessa människor tolkar upplevelsen som tex samma änglaupplevelse samma tilltal från gud, inom kristendomen islam judendom, eller de gamla polyteistiska ugaritiska lärorna, så kallades detta att uppleva genom den heliga anden, där denna heliga påstådda gud, låter människan komma i kontakt med gudar eller gudinnor, som detta var inom polyteismens läror, där denna heliga ande gick under benämningen gudarnas sändebud, gudarnas ande, sades bo i symbios med människan dvs inom oss, o var då våran länk till vad vi trodde var våra skapare, de tre monoteistiska religionerna av idag, är en fortsättning på denna psykotiska manipulation, där istället för gudar o gudinnor denna sedan judendomen skaptes o de ugaritiska lärorna som blev utrotade av judendomen, utplundrade av judendomen etniskt rensade av judendomen, genom denna andes, psykotiska upplevelses försorg, då denna lärde juden att de tidigare polyteistiska lärorna vara ondska, precis som denna sedan lärt genom änglasyner att alla andra läror är ondska utom den specifica religionens lära, där denna samma upplevelse, som då gick under tron gudarnas ande, gav dessa människor guda o gudinne syner drömmar röster eller så kallade paranormala upplevelser, då dessa blev mera eller mindre utrotade, ja de ugaritiska lärorna, så uppkom denna heliga ande som guds sändebud guds länk till människan i våra tre änglareligioner av idag, där denna energi som lever i symbios med människan skapat dessa tre religioner, genom samma slags psykotiska upplevelser som alla andra guda eller gudinne myter, skaplseberättelser, skapar guda upplevelser, gudareligioner som människan haft, alla olika inriktningar i judendom kristendom o islam är uppkommet genom psykotiska änglaupplevelser, de tre religionernas religiösa träd är som om grenarna vore vända inåt, pekandes inom den egna religionen likväl som de pekar på varandras religioner, likväl som om de pekar på all annan tro, allt annat psykotiskt upplevande som satanisk upplevande, detta är vad skrifterna gör mot de troende, då skrifterna är uppbygda rädsloverk mot satan, detta har lättat upp inom kristendomen en aning, pga västvärldens utveckling, där har eukemeniken dvs den kristna tron till viss del gått samman, men fortgående finns det motsättningar och utpekanden hos skrifttroende inom de olika församlingarna inriktningarna. inom kristendomen då skriften/bibeln, lär människor detta, denna bok lär ochså att alla människor som ej tror på just jesus, tillber gud, lever efter skriften lär människor att världen är ond, att människan är oren syndig ond, att denna värld kommer att förintas av gud, och alla människor som ej tror på bibeln den den enda sanna änglaupplevelsen kommer att brinna i helvetet om de ej omvänder sig till denna tro, koranen lär likaså, därav så krogar kristendom o islam sedan 1400 år, då båda menar på att de måste omvända varandra till deen sanna läran för att rädda varandra från helvete och evig plåga, detta som ej fanns innan judendomens början för runt 5 tusen år sedan, detta som ej upplevdes innan judendomens början och den myts början som vi tror på idag som gud, änglar satan demoner,guden den heliga anden är således tillsammans en relativt ny upplevelse, guds upplevelsen jahve som för den kristna är sebaot/ jehova eller för muslimen är allah, upplevdes dock innan judendomen, som samma skapar ikon, samma skapar fader, detta var inom den polyteistiska tron som var ugaritisk lära, där dyrkades denna gud som skapar fader som el, då dyrkades denna gud i en annan skaparmyt, denna gud som upplevts som en psykotisk upplevelse av judar muslimer o kristna i fem tusen år, hur många döda lidande torterade, genom dessa lärors utbredning,, dessa lärors dominans, ser man bara utvecklingen de senaste 500 åren o vad dessa lärors utbredning ställt till med i afrika asien amerika, australien, europa, sydamerika, där de inhemska har pekats ut som sataniskt troende av religionernas förespråkare prästerskapet med hänvisningar från skrifterna som påståts vara gud, där natur folk blivit utrotade, där europa kolonialiserat världdelar pga av att skrifterna religionernas tros böcker varit utformade så att dessa människor setts som djur eller sataniska skapelser, därav så sågs tillexempelt en svart människa fortgåënde i svenska kunskaps lexikon som en apliknade varelse för 100-150 år sedan, det går inte att räkna det lidande o skapande av lidande i dessa olika världsdelar bara de senaste femhundra åren,, ugaritisk tro, dvs polyteistisk tro mångagudalära, denna som föregick monoteismen, denna tro uppkom precis som dagens religioner åskådningar genom den påstått heliga anden,¨ denna upplevdes då kallades gudarnas ande, och påstods vara sänd från gudarna ej som idag med våra religioner av judar kristna och muslimer, där är denna heliga ande, guds påstådda ande, samma skit som gav människan syner av gudar gudinnor, ger således syner av änglar och demoner, av gud och djävul, tidigare så dyrkades denna gud el, som betyder elohim, som skapar fader åt baal den allsmäktiga, denna som av kristendomens judendomens och islams lära tolkas som just satan, då dessa läror lär gott ont gud djävul, alltså det finns inga mellanting, antingen den ena eller den andra, allt gott är gud dvs änglar och den helig anden, allt ont är allt annat, därför krigar människan i religionskrig, mot varandra, således dyrkades djävulen och gud som far och son, i den polyteistiska eran, föregångarna till dagens psykos läror, på samma sätt som människor upplever dessa upplevelser som tolkas upplevs och tros på som andligt, så upplever påstått psykiskt sjuka ansatt het kränkning sexuell besudling, dessa kränkningar går ut på att skapa skam skuld rädsla fobi ångest paranoia, dvs detta använder sig av just sådana känslor det som religioner som gud i både polyteistisk och monoteistisk lära har lärt människan, detta är då således en känslokemisk manipulation av lidande skapande genom vanföreställningar,, all andlig tro allt andligt upplevande är således en manipulation ett skapande av vanföreställning en hallucination, som skapas genom känslokemiska spektras sinnen hjärna och kropp, dvs inifrån, där påverkas manipuleras människan till euforiska trovärdiga upplevelser, goda upplevelser, upplevelsemässigt sanna upplevelser, all andlig tro som lärt människan förljugit människan om att människan är en andevarelse, är något som människan identifierar som sant, och lärt sig osanna tankar känslor och beteenden av, studerar man skrifterna ifrågasättande kritisk, logiskt, så uppkommer kunskap om hur människan blivit en negativ struktur av utveckling, där framkommer då kunskaå om hur tanken känslan påverkats, hur försvarsbeteenden inlärts som är rädslorelaterade, hur hat inlärts som är rädslorelaterat, då detta var lärorna innan muhammed och Jesus som var lärande av rädslor hat mot alla slags olikheter, som var läror av dömanden, fördömanden, som var läror av den struktur negativism som världen hela tiden utvecklas i och lider av idag, där våra negativa projiceranden negativa ageranden negativa kontroll utvecklingar som försvar uppkommit, där våra straff hämnd verktyg inlärts som ofullkomliga ageranden för att kontrollera, dvs ickefunktionella inlärningsmässigt sätt således så är det bevisligen människan som förljugits till att tro människan skapat lidandet, att människan är ond syndig oren, alla slags rädsla relaterade tankestrukturer och motsättningar människor emellan har uppkommit ur detta, dvs rasism fobier antisemitism, allt slags negativt upplevt rädsloupplevt är sprugna ur detta och är en form av vanföreställning som människan tolkar och upplever som sant, men där detta ej ger utrymme till några som helst logiska svar, dvs ett fortgående lidande utan svar, kunskap om de känslokemiska spektras som är kunskap om orsak och verkan kommer således att frigöra människan från lidandet, genom den kunskapen har jag redan frigjort människan från stämplar som synd ondska orenhet, genom logisk kemisk kunskap, jag vet inte hur mycket som kommit människor till känndedom om detta, då jag skickat över en halv miljon mail förutom att jag skrivit på ett flertal bloggar under flera år dit jag hänvisat människor, det fantastiska är att jag säkert hänvisat 20 000 människor att ta del av vad jag skriver, men aldrig fått någon respons på det, dvs det är som att ingen tagit del av det, jag skickar ändå med blogg adresser jag skriver på, då jag var inne igår o kollade, så upplevde jag det som att det var något oläsligt, för att sedan framför mina ögon helt plötsligt bli något jag skrivit o satt in, det finns många olika logiska förklaringar till även detta, i min omgivning under flera år, har jag upplevt människor vara känslomässigt manipularade o förljugna av röster, detta har gjort att jag haft en del problem med dessa människor, jag menar på att allt andligt upplevt bevisligen är ett o samma, att människan lärts att tro att de tillhör det ena eller det andra, alla känner att de tillhör det sanna o de andra tror på det onda, ser man till upplevandet över tid, så är det något som ändå förrändras till godare o godare upplevelser då människan utvecklar mera kunskap. bara de senaste tusenlöats åren så ser man klart o tydligt att detta förskapat sig godare o godare, det upplevs alltid känslomässigt trovärdigt, det talar alltid samma språk samma dialekt samma språkbruk, som den upplevande, upplever en skåning änglar andar gud djävul, gudinnor gudar, så snackar detta skånska med skåningen, samma tidsrelaterade språkbruk, en dalmas upplever sitt språkbruk sin dialekt sin upplevelse av likvärdighet, likdant ser det ut var hellst i världen detta upplevs, i vilken tid det ' än upplevts så upplevs dess tilltal vara det samma som upplevarens utveckling i ordkunskap upplevarens dilalekt upplevarens språkbruk, givetvis så är detta ej en andlig upplevelse utan något som manipulerar människan genom manipulation av sinnen o känslor, men för den individuella upplevaren eller gruppen av upplevare så är detta aldrig en upplevde sanning, utan upplevelsen upplevs så trovärdig att detta fortgående mördas för i stora delar av världen, i sverige sker ett halvt dussin till ett dussin röstrelaterade mord varje år, detta kallas då psykisk sjukdom, http://kikake2.spaces.live.com/ http://www.perfspot.com/profile.asp?u ... 1F-4544-8955-D07D95B373DA
Posted on: 2010/3/26 15:17
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login