vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ljus i mörkret.
Hej mina vänner, jag befinner mig i Luleå, 1 dm snö mot för vad jag brukar minnas...1 meter...welcome global warming...

krig o allmänt elände överallt...

men

jag vill påminna er alla om mayakalendersns förträffliga pricksäkerhet.

part 1
http://video.google.com/url?vidurl=ht ... IT7vH0Gf_B9cKeCzT_gC3hUQA
part 2
http://video.google.com/url?vidurl=ht ... O09cAnT99BP_1CW8VQUdADEDw

4:e natten är den punkt då det nya medvetandet tar över det gamla och det finns inte längre någon återvändo. Så har skett alla tidigare 7 medvetandenivåskiften (det finns 9) och så kommer att ske nu också.

Vi vann 2005!

Nu är det nedförsbacke. Bush & Co gör ett helt underbart jobb i att rasera allt på rekordtid som globalisterna byggt upp under sekel...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Ljus i mörkret.
Illuminati är nog bara en del av pusselbitan för att balansera relativiteten. Det hjälper inte att hata, tvärtom.. hat, våld, rädsla är ju deras krafter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
hat, våld, rädsla är ju deras krafter.

Ja det är ju på det sättet dom Kontrollerar våra Sinnen och får sin Energi.

Anonym
Som jag förstår saken är Illuminati ett brödraskap på 14 entiteter, "the brotherhood of light" & "the brotherhood of darkness".

De flesta referenser till Illuminati är till det mörkra brödraskapet, men som jag förstår saken så har de ett viktigt jobb att utföra.

Ärkeängeln Lucifer, "the angel of light & beauty" gjorde uppror, tog 1/3 av alla himlens änglar med sig och well, jorden är i princip "satans playground"... vi gjorde ett medvetet val att nedstiga, uppleva en lägre vibrationsform, för att kunna stiga till ett än högre vibrationsnivå efter att vi lärt oss vissa saker i denna dimension.

Kom ihåg att civilizationen inte bara gått uppåt uppåt....även om vi vet att civilizationer existerade innan egypten så sedan egypten har allt bara gått neeeeeedåt, romarriket var den lägsta punkten, sedan dess har allt blivit bättre och bättre :D

Illuminati är inte onda, dom ÄR. De blir onda när vårat "mind" gör sitt jobb, skilja mellan likheter och olikheter, gott och ont, o.s.v.

my 2 cents

För de som vill studera vidare, rekommenderar jag denna bok:
http://www.amazon.co.uk/Kiss-Lucifer- ... 3-6813565?ie=UTF8&s=books

och som sagt, 4:e dagen vände det, nu är det 5:e dagen.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper