vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 ... 17 »

Anonym
Re: Bara svenska i skånsk skola
Quote:

Bjornir wrote:

För det första så har det svenska folket aldrig fått möjligheten att välja om vi vill leva i ett mångkulturellt samhälle, däremot har alla undersökningar visat att det svenska folket inte vill det?

Vems vel är det då? Politiker eller invandrare?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Anonym wrote:
Asså maggot du är fett frustrerad mår du verkligen bra??

frågan kommer frpån mina polare i göteborg.

jag sitter faktiskt och ler för att vi kan ha en diskution samtidigt som jag tänker på en fest jag längtar till (kommer vara ensam svensk igen) men ja tror det blir svinkul
en vännina fyller 30

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Anonym wrote:
LOOOL VAKEN.SE MY ASS

NU KOMMER SANNINGEN FRAM OM VAD DETTA ÖR FÖR SIDA.

VI SKITER I ERAN MISSINFORMATION OCH STARTAR EGEN SIDA.

GODNATT OCH LYCKA TILL ERA MUPPAR

EGET LAND FÖR OSS SJÄLVA LOOOL JORDEN ÖR FORTFARADE PLATT I DIN SKALLE PÅ ETT KÄNSLOMÄSSIGT PLAN
OCH DU INSER INTE DET SJÄLV.

Ja där ser man skåningarna (danskarna med komplex vill hävda sig)Känner ni er utanför eller HAHAHAHA

Bra det behövs fler infokrigar sidor

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

Bjornir wrote:

För det första så har det svenska folket aldrig fått möjligheten att välja om vi vill leva i ett mångkulturellt samhälle, däremot har alla undersökningar visat att det svenska folket inte vill det?

Vems vel är det då? Politiker eller invandrare?

Politiker givetvis, tillsammans med både statlig och privat media.

Om du hade förstått det som jag skrivit i mina andra inlägg så är det ganska uppenbart? Jag är övertygad om att både ursprungsbefolkningen och invandrarna inte mår bra av en mångkultur. Det är skadligt för båda parter, det har vi väl lärt oss av historien om inte annat? Bättre med hjälp i deras hemländer eller att de försöker få hjälp i deras grannländer.

Att medvetet förespråka ett kultur samt etniskt folkmord på olika folkslag är väl rashat om något? Förstår du hur jag resonerar?

See User information
Maggot..

Du gör ännu en gång skäl för ditt namn då du agerar ohyra på vaken och fortsätter sprida din propaganda. Det är endast av kärlek till vaken.se som jag bryr mig. En sida som har mer att erbjuda än ditt ultraradikala redneck snack. Det har gått från öppen dialog och debatt till en form av verbalt korståg då du försöker plocka poäng genom att länka till den ena vinklade artikeln efter den andra. Ordet är givetvis tyvärr fritt och ingen kan ju hindra dig men har du någon stolthet eller moral i kroppen så behåller du dina tankar för dig själv. Jag hade själv hellre tagit den här disskusionen via MSN eller motsvarande om tekniken hade fungerat som den skulle.

Blir förvånad över att du pratar om illuminati som en orsak till allt ont då det troligtvis är mer ett komplext koncept än en verklig orsak till t.ex. dagisdans utan kroppskontakt. Men nog om det och nog om dina stackars invandrarkompisar som inte får döpa sina barn till vad dom vill utan att du inte kan sova om nätterna. Men framförallt, nog om detta tjat om muslimer. du kan inte prata om en religion som om det vore en individ i en artikel. Tänk om micro blir muslim imorgon! Det måste ju bli jätte svårt att hantera för dig då du lever med uppfattningen att islam är synonymt med ondska.
Dessutom drar du raka paraleller mellan chilenare och muslimer vilket verkar vansinnigt. skulle kunna hålla på hela dagen med dina oförklarliga desinformationsmetoder men gör det helst inte offentligt.

Ironiskt att en Admin vars uppgift borde vara att upprätthålla ordningen gör den absoluta motsatsen. Vems ärenden går du egentligen undrar man ju lite spontant...

SENT SKALL SYNDAREN VAKNA!

Posted on: 2007/1/24 21:54

Anonym
civil olydnad skrev-visst, jag går i en mångkulturell skola där många snackar annat än svenska, visst fattar jag inte ett skit när dom sätter igång, men det stör mig inte det minsta. jag tror det hade skadat oss mer om alla bara snackat svenska, vi hade inte fått något som helst kulturellt utbyte!
Hur kan du få ett kulturellt utbytte om du ändå inte förstår va dem säger?
civil olydnad skrev:varför inte själva börja med att ändra inställning?
varför skall vi ändra inställning ?

civil olydnad skrev: vi kräver av dom att de ska snacka svenska under hela den tid de befinner sig i skolan right? (även om de kan svenska, men väljer sitt språk då de har någon att tala det med, vilket jag åxå gjort om jag satt i Iran och träffa en svensk)
Du hade nog inte klarat dig länge i Iran .

Anonym
Dubbel Moral skrev:
Jag ber inte i en Moské om jag är i en muslimsk nation. Vad är konstigt?
Om du e på besök ja men om du flyttar ditt så hade du nog blivit så illa tvungen.

Anonym
Zaaki wrote:
Maggot..

"Du gör ännu en gång skäl för ditt namn då du agerar ohyra på vaken och fortsätter sprida din propaganda. Det är endast av kärlek till vaken.se som jag bryr mig"

Ohyra och kärlek?

"En sida som har mer att erbjuda än ditt ultraradikala redneck snack. Det har gått från öppen dialog och debatt till en form av verbalt korståg då du försöker plocka poäng genom att länka till den ena vinklade artikeln efter den andra"

Vilken artikel är vinklad ?
hur ska du integera folk som inte vill?
vad är felet med att invandrare lär sig svenska?

"Ordet är givetvis tyvärr fritt och ingen kan ju hindra dig men har du någon stolthet eller moral i kroppen så behåller du dina tankar för dig själv. Jag hade själv hellre tagit den här disskusionen via MSN eller motsvarande om tekniken hade fungerat som den skulle"

Jag har undersökt detta ämne varje dag i 4år vi kan ta detta över en kopp kaffe i stan någon gång och så kan ja ta med de andra vakengbgarna
du har ju sagt att du tyckte jag var trevlig i "real" life så?

"Blir förvånad över att du pratar om illuminati som en orsak till allt ont då det troligtvis är mer ett komplext koncept än en verklig orsak till t.ex. dagisdans utan kroppskontak"

Ondska finns överallt!

"Men nog om det och nog om dina stackars invandrarkompisar som inte får döpa sina barn till vad dom vill utan att du inte kan sova om nätterna"

Löjliga påhopp som vanligt! jag har inget emot att mina barn döper sina barn till "sketsäck eller "dretstövel" om de så vill.

.Men framförallt, nog om detta tjat om muslimer. du kan inte prata om en religion som om det vore en individ i en artikel. Tänk om micro blir muslim imorgon"

Nej det gör jag inte och ja micro får väl konvertera om han vill vem vet kanske bennybear är muslim?

"Ironiskt att en Admin vars uppgift borde vara att upprätthålla ordningen gör den absoluta motsatsen. Vems ärenden går du egentligen undrar man ju lite spontant..."

Jag går sanningens ärende och visst är det tufft men jag har lärt mig leva med alla påhopp jag får av svenska medelklassungdomar i linnestan eller örgryte,
(jag får ju som tur är gråta ut hos muslimska vänner och lationos)

vakna har du föresten läst juri lina eller hört alan watt?

See User information
Ok...

Det var inte mycket till svar på tal men..

det enda jag undrar över är ang. din undersökning är: hur kom du fram till vilken ras (eller religion, som du egentligen menar) som går att integrera och inte. (för att tala i dina rasbiologiska nazi termer)

Du säger att muslimer inte vill integrera sig upprepade gånger..

Men vad jag menar är att micro kan va muslim, carola kan vara muslim.. ja listan är lång och du måste göra skillnad på brottslingar och religiösa grupper

Posted on: 2007/1/24 22:15

Anonym
"det enda jag undrar över är ang. din undersökning är: hur kom du fram till vilken ras (eller religion, som du egentligen menar) som går att integrera och inte. (för att tala i dina rasbiologiska nazi termer)"

När snakar jag om rasbiologiska termer?
muslimer är nog inte det lättaste att integrera för de har en sådan stark kultur idag och det är väl därför de vill ha egna lagar som de har i canada
(shairalagar tror ja det heter)

"Men vad jag menar är att micro kan va muslim, carola kan vara muslim"
micro är buddist carola är med i livetsord.
micro kan delta i det mesta supa håla i hand eller gå i moske
tror nog carola kan det med

Anonym
Quote:

Zaaki wrote:
Ok...

det enda jag undrar över är ang. din undersökning är: hur kom du fram till vilken ras (eller religion, som du egentligen menar) som går att integrera och inte. (för att tala i dina rasbiologiska nazi termer)

Men vad jag menar är att micro kan va muslim, carola kan vara muslim.. ja listan är lång och du måste göra skillnad på brottslingar och religiösa grupper

Nice

Anonym
Quote:

Zaaki wrote:
Ok...

Etniska/kulturella grupper med många likheter kan integreras, dock blir denna möjlighet allt mer verklighetsfrämmande desto större grupper och desto längre kulturellt/etniskt avstånd som uppträder. Notera detta rör inte enskilda individer, utan endast hela grupper.

Muslimer vill generellt sätt inte integrera sig i det svenska samhället av den enkla anledningen att det svenska samhället och materialistiska infallsvinkel är den raka motsatsen gentemot vad islam står för, är detta så svårt att begripa sig på? Jag tror inte du skulle vilja integrera dig i ett samhälle där grundvalarna uppträder som dina åsikters totala polaritet, men jag kan ha fel eller?

Brottsligheten som uppkommer genom mångkultur är ett naturligt fenomen, eftersom mångkultur skapar slitningar emellan de olika grupperna så resulterar det i våldsyttringar. Historien visar oss att samtliga tillfällen där storskaliga möten mellan etniska och kulturella grupper ägt rum har detta resulterat i blodbad och att den ena gruppen kuvats.

Btw. du kan gärna pm-a din msn om du tycker att detta eller mitt maggots ord är rent skitsnack. Längtar redan

Anonym
På tal om shari lagar vilket bla tillåter bestraffning med piska och avhuggnig av händer m.m har varit uppe på förslag att inöra i Sverige av muslimska extremister bara i Malmö existerar minst 8 källar mosker där bla sådana här saker helhjärtligt dikuteras .
Enligt dem så får du som muslim inte prata med icke troende om du gör det får du endast göra det om du försöker få denna person att konventera till Islam,dem säger även att dem inte behöver anpassa sig då dem lär ut den rätta läran.
I sommras blev en kristen svensk utvisad från Egypten för att hon hade en bibel .Jag tycker det e konstigt att man inte tar dessa muslimska extremister på allvar .
Ta en titt på denna antagligen illuminati styrda iman tal om hur muslimerna skall ta över Europa skandinavien näms lägg märke hur hjärntvättade åskådarna är. Och värt att nämnas är att även icke extremister används som verktyg till denna plan.
Conquest of the West
http://www.wikiislam.com/wiki/Videos_ ... slamic_Conquest_of_Europe

Anonym
precis ja skrev en tråd om det för inte så länge sen här är den

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... de=flat&order=ASC&start=0

Anonym
Du känner dig inte hemma någonstans utom hemma för att du är känslomässigt omedveten men inte helt omedveten på den logiska sida maggot .
Detta medför att det finns frustration och du är helt klart högerhjärnhalva dominant ,Du har forfarande inte insett att du är en anpassning med det är lugnt sånt tar tid och smälta .

För mig är jorden min mor och jag känner mig hemma överallt och alla är mina bröder och systrar.
För dig är det okända skrämande för att du aldrig upplevt det.
Det är pga av att du inte ens inser vad kultur är en produkt utav för att du inser inte att allt levande är en anpassning av sin omgivning.Skulle du gjort det skulle du inse att vi alla är ett, och du ska föreställa vara en admin på en vaken site ptviii säger jag bara.
Du vill helst att invandrarna ska ha svenska namn osv .

ja det passar sidan vaken 100% Medveten 0%

Du tänker vi och dom sen talar du om vaken men i din hjärna är jorden platt i ett känslomässigt spektrum eftersom ditt agerande talar om vem du är innerst inne och jag ser igenom dig som en glaskiva.

Jag kan förstå dig för att jag har varit som dig en gång i tiden
Men du kommer aldrig kunna förstå mig.
Om du inte tystar clownhjärnan och egot men det kanske är för svårt för dig och inse när det första du gör är att starta upp clown hjärnan och låta den tänka åt dig.

Frustrerad missinformerad människa som igentligen menar väl men ser inte sina brister för at du inte inser grundläggande lagar.
Som jag sa innan maggot fanatiker finns överallt .
Den kristna kyrkan är historians största massmördare vad klagar du över matrialism och religion är bara för kontrol hallo vakna.
Men du har inte svarat på frågan ännu illuminaty har 1000 tals lagar för kontrol och sodomi osv.
Tycker du det är svenskt att knulla djur.
Rikta uppmärksamheten på något av betydelse istället och stick och meditera så du inser vad som föder din frustration genom att stilla din ap hjärna och lär dig känna .
LÄR DIG TOLKA HJÄRTAT vaken? my butt inte för ett öre.

Edited by TheAssasin on 2007/1/25 1:00:50
Edited by TheAssasin on 2007/1/25 1:01:44

Anonym
Quote:
Anonym:
LOOOL VAKEN.SE MY ASS

NU KOMMER SANNINGEN FRAM OM VAD DETTA ÖR FÖR SIDA.

VI SKITER I ERAN MISSINFORMATION OCH STARTAR EGEN SIDA.

GODNATT OCH LYCKA TILL ERA MUPPAR

EGET LAND FÖR OSS SJÄLVA LOOOL JORDEN ÖR FORTFARADE PLATT I DIN SKALLE PÅ ETT KÄNSLOMÄSSIGT PLAN
OCH DU INSER INTE DET SJÄLV.

Ja där ser man skåningarna (danskarna med komplex vill hävda sig)Känner ni er utanför eller HAHAHAHA

Vad skall med anonyma debattörer till egentligen?

Youre the weakest link... Good bye!

Anonym
Quote:
Anonym:
Asså maggot du är fett frustrerad mår du verkligen bra??
frågan kommer frpån mina polare i göteborg.

En anonym till? Det verkar vara en epidemi av anonyma meningslösheter! Trodde att micro stoppade det i Augusti när han sa att det inte skulle gå att posta som anonym längre!

Tycker det är svagt att inte ens skaffa sig ett nick men förståeligt om man är rädd eller orolig att stå för sina åsikter i den verkliga världen utanför internet!

Skitkasst!

Anonym
Du känner dig inte hemma någonstans utom hemma för att du är känslomässigt omedveten men inte helt omedveten på den logiska sida maggot .
Detta medför att det finns frustration och du är helt klart högerhjärnhalva dominant ,Du har forfarande inte insett att du är en anpassning med det är lugnt sånt tar tid och smälta .

För mig är jorden min mor och jag känner mig hemma överallt och alla är mina bröder och systrar.
Det är pga av att du inte ens inser vad kultur är en produkt utav för att du inser inte att allt levande är en anpassning av sin omgivning.Skulle du gjort det skulle du inse att vi alla är ett, och du ska föreställa vara en admin på en vaken site ptviii säger jag bara.

Du tänker vi och dom sen talar du om vaken, men i din hjärna är jorden platt i ett känslomässigt spektrum eftersom ditt agerande talar om vem du är innerst inne och jag ser igenom dig som en glaskiva.

Om du inte tystar clownhjärnan och egot men det kanske är för svårt för dig och inse när det första du gör är att starta upp clown hjärnan och låta den tänka och känna åt dig.

Frustrerad missinformerad människa som igentligen menar väl men ser inte sina brister för at du inte inser grundläggande lagar.
Den kristna kyrkan är historians största massmördare vad klagar du över matrialism och religion är bara för kontrol hallo vakna.
Men du har inte svarat på frågan ännu illuminaty har 1000 tals lagar för kontrol och sodomi osv.
Rikta uppmärksamheten på något av betydelse istället och stick och meditera så du inser vad som föder din frustration genom att stilla din ap hjärna och lär dig känna .
Snarare brist på förståelse på hur processen som leder till tanke fungerar.
Fortsätt lägg allt i fack du bara,det kommer sluta upp bra när din trasiga karma återvänder till dig.
Du gräver ner dig själv utan att se det och tror du gör rätt .
Men väst av allt är att ditt ego även tolkar det som rätt.

Tyvär så är detta omedvetenhet fenomenet alltför vanligt bland befolkningen och spelar illuminaty i händerna.

Dont Blame The People They Just Try To Survive Its The Sekt Aastards That Set The Rules And Corruption.

Anonym
Quote:

TheAssasin wrote:

Du tänker vi och dom sen talar du om vaken men i din hjärna är jorden platt i ett känslomässigt spektrum eftersom ditt agerande talar om vem du är innerst inne och jag ser igenom dig som en glaskiva.

Om du inte tystar clownhjärnan och egot men det kanske är för svårt för dig och inse när det första du gör är att starta upp clown hjärnan och låta den tänka åt dig.

Fortsätt lägg allt i fack du bara kommer sluta bra när din trasiga karma återvänder till dig.

Tyvär så är detta omedvetenhet fenomenet alltför vanligt bland befolkningen och spelar illuminaty i händerna.

Ursäkta mig herr hjärndödflumvariant. Ville du få ut något av det där inlägget eller bara komma med låga personangrepp och sketet flumsnack? Tala ur skägget, tack. Så även vi dödliga kan förstå

Anonym
Quote:
Zaaki:

Maggot..

Du gör ännu en gång skäl för ditt namn då du agerar ohyra på vaken och fortsätter sprida din propaganda. Det är endast av kärlek till vaken.se som jag bryr mig. En sida som har mer att erbjuda än ditt ultraradikala redneck snack. Det har gått från öppen dialog och debatt till en form av verbalt korståg då du försöker plocka poäng genom att länka till den ena vinklade artikeln efter den andra. Ordet är givetvis tyvärr fritt och ingen kan ju hindra dig men har du någon stolthet eller moral i kroppen så behåller du dina tankar för dig själv. Jag hade själv hellre tagit den här disskusionen via MSN eller motsvarande om tekniken hade fungerat som den skulle.

Blir förvånad över att du pratar om illuminati som en orsak till allt ont då det troligtvis är mer ett komplext koncept än en verklig orsak till t.ex. dagisdans utan kroppskontakt. Men nog om det och nog om dina stackars invandrarkompisar som inte får döpa sina barn till vad dom vill utan att du inte kan sova om nätterna. Men framförallt, nog om detta tjat om muslimer. du kan inte prata om en religion som om det vore en individ i en artikel. Tänk om micro blir muslim imorgon! Det måste ju bli jätte svårt att hantera för dig då du lever med uppfattningen att islam är synonymt med ondska. Dessutom drar du raka paraleller mellan chilenare och muslimer vilket verkar vansinnigt. skulle kunna hålla på hela dagen med dina oförklarliga desinformationsmetoder men gör det helst inte offentligt.

Ironiskt att en Admin vars uppgift borde vara att upprätthålla ordningen gör den absoluta motsatsen. Vems ärenden går du egentligen undrar man ju lite spontant...

SENT SKALL SYNDAREN VAKNA!

Vi har ju mötts på riktigt och jag tycker att du verkade vara en trevlig prick precis som Maggot. Maggot kanske inte alltid är den smidigaste när han skriver vad han känner, men han vågar i alla fall till skillnad från majoriteten i det här landet ta bladet från munnen och säga vad han tycker. Det andra alternativet är faktiskt mycket mer riskfyllt. Du vet de där människorna som aldrig säger vad de tycker utan bara ler och säger rätt saker när de möter människor med annan hudfärg eller bakgrund. Men som så fort folk vänder ryggen till tänker saker som man inte vill nämna med ord.

Men jag måste fråga dig en sak på allvar nu för det du skriver gör mig lite orolig! Är det möjligt att du missat att det finns en massa rötägg även bland muslimska grupperingar. För det låter som du snackar om änglar som stigit ner från himlen i nästan alla lägen!

Jag har alldeles för många människor jag känner med olika bakgrund för att döma någon efter vilken patetisk gudssymbol de väljer att dyrka. Jag ser hellre till deras gärningar än vad det står i deras heliga skrifter.

I alla dessa olika människors religion finns det givetvis mer eller mindre skurkar och det är saker som dras fram i ljuset emellanåt men aldrig att den inblandade religionsorganisationen protesterar eller hotar med repressalier bara för att media eller enskilda medborgare påtalar att det finns enskilda individer som beter sig som svin inom deras religion. Förutom om det gäller islam då alltså... där sitter svärdet och bomberna löst om någon skulle få för sig att ifrågasätta trovärdigheten i det straffande budskapet eller rättsvärdet i att en enda religion skall få vara så hatisk och glupsk när det gäller att vinna land eller skrämma människor till lydnad.

En intressant sak är att du liksom många andra går upp i brygga när någon västerlänning protesterar mot att just många av dessa skurkar som emellanåt har med sig hela samfund vill införa sina uråldriga seder och rättsskipningar som ett rättesnöre för oss som skippat kyrkans medeltida inkvisationer och rättsövergrepp.

De facto är att islam är världens snabbast växande religion (i många fattiga delar av världen) och att många av de som styr islams nyrekryteringar gör det med en vilja att starta heliga krig mot oss andra istället för att verka i sin religion med fred i sinnet!

Varhelst de drar igång verksamheten t.ex. i Sudan, Thailand, Irak, Iran Azerbadjan, Pakistan eller Holland så finns det plötsligt ingen plats för andras åsikter eller religioner. Likt små bortskämda barn hotar de alla som inte delar deras i mitt tycke en religion som passerat bäst före datum för typ 600 år sedan.

Sånt kallar i alla fall jag ondsint och elakt.

Har du missat detta helt eller?

Anonym
Studera Dig själv Så Kommer Du Förstå När Du Blir Medveten Och Tiden Är Rätt.

Ja kalla mig för slagord bara låt din aphjärna placera mig i fack din fördomsfulla clown apa.

Bra jobbat ytterligare ett steg bakåt i din medvetenshets utveckling.

One discriminates what one does not understand.

Ett typisk svar jag kan förvänta mig från någon som inte inte insett sin anpassning och fortfarande är uppkopplad i okunskapens matrix.

Sån brist på psykist diciplin helt otroligt.

Jag kan inte agera lärare åt alla och är ingen fader.

Studera sanningen 8 faldiga vägen studera dom stora sanningarna upplev lidande och inse vad dröm är och vad realitet är och vad sanning är och vad lidande är.
Förstå dig själv ditt hjärta och processen till tanken känsla agerande livstil osv,

GAME OVER för min del är alltför överbelastad har kastat bort för mycket energi och karma måste ladda.

Anonym
Quote:

Tokigee_Tor wrote:
Quote:

TheAssasin wrote:

Fortsätt lägg allt i fack du bara kommer sluta bra när din trasiga karma återvänder till dig.

Ursäkta mig herr hjärndödflumvariant. Ville du få ut något av det där inlägget eller bara komma med låga personangrepp och sketet flumsnack? Tala ur skägget, tack. Så även vi dödliga kan förstå

Aven ditt svar på inlägget kan tolkas som ett persoanangrepp, Kallar du din kommentar för saklig och intelligent som kan föra diskussionen vidare.
Nä, jag trodde inte det heller.

Anonym
Babylon grunden till alla religioner.

Babylon illuminaty bland annat = Religion = Kontrol

Illuminatys uppgift ?

få folket mot varandra.

Spela inte med i spelet.

Upplys istället alltid

Anonym
Meningen är inte att diskusionen ska gå vidare,

Meningen är att man ska söka sanning på egen hand im not your guru.

Du vill att jag ska förklara medvetenhet vilket är omöjligt sök den själv och du hittar sanningen men det är inte ett ord bara så du vet.

Du upptäcker när du hittar rätt i tysnaden då sanningen uppenbarar sig för dig och hjärtat tillåter dig inse gemenskapen med alltet.

Allt är ett och ett är allt.

Då finns ingen tid du vet allt här och nu .

Sanningen är i Nuet.

Själens språk är inte tungan.

Utveckla den känslomässiga intelligensen och etablera kontakten med hjärtat och inse vad den försöker tala om för dig precis så kan du senare tolka dina hjärnhalvor och se medvetandet som på film och genom känslorna inse vad jaget säger och vad den upplev och du inser din anpassning.
Allt följer orsak verkan ALLT.

Edited by TheAssasin on 2007/1/25 2:00:13

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 11 ... 17 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper