vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Anonym
Re: De nya passen..
#25
Där ser man.

Falsk kunskap är roten till konflikt.

var kommer den ifrån?

Skolan.

Vilka favoriserar eleverna och mobbar elever?

Vilka kan inte se barnen som lika och ser inte deras potential och deras innre väsen?

Skolan är inget anant än hjärntvätt.

Och man måste vara hjärntvättat för att få ta del av härligheterna livet erbjuder som eliten har beslagtagit genom att missbruka sanningen.

Endast den falske juden följer lagen blint och sucktar endast efter pengar.

NT (Lord Senanda)

Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: De nya passen..
#26
Ja övervaka skolorna det är ju där terroristerna finns.

Vänj kommande generation och se förtryck och förföljelse som självklart och ge upp sin integritet.

Skolan,, Ja självklart.

Föräldrarna till dårar är inte mycket bättre som tillåter detta.


Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De nya passen..
#27


See User information
Att installera övervakningskameror på skolor står nog högt på agendan. Tänk om man kunde acklimatisera barnen i så tidig ålder med att vara övervakad. Ingen skulle ifrågasätta kamerorna efter några få generationer.

Acklimatisering och totalitärtassande.

Posted on: 2009/8/18 11:45

Edited by Philochatus on 2009/8/18 12:13:29
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: De nya passen..
#28


See User information
FangShen:

Ta inte det här fel nu... Jag är också passionerad när det gäller många frågor och kan bli upprörd men du ger folk som är på jakt efter sanning och rättvisa ett dåligt namn...

Jag menar, vad pratar du om egentligen? Inte konstigt att gemeneman tycker vi alla är flummon...

Menar inte detta som ett person påhopp eller nåt men ta det lugnt med svamparna...

Posted on: 2009/8/18 18:58
"Assume nothing, question everything"

http://niksfoodforthought.blogspot.com/
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: De nya passen..
#29
Tror chippet sitter på olika ställen. Hittar inget där du beskriver.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
48 user(s) are online (48 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 48

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS