vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!

See User information
Fiskpinne,, du borde inte skriva SD Nej tack.

Du borde skriva lögn Nej tack.
Sanning ärlighet och medvetenhet = Ja tack.
Menar vilka andra partier skulle vara ärligare?
Det är ju samma hyckleri i alla vinklar.

Man har delat upp det själklara i flera läger.
Ett läger för invandring.
Ett för mänskliga rättigheter (frihet)
Ett för arbetare.
Ett för miljön.
ett för företagen.
Ett för integriteten .
Osv osv osv

lol är det inte självklart att folk ska ha sina rättigheter, att arbetaren ska få lön för mödan, att företagen ska gå runt, att miljön ska vara ren.

Posted on: 2010/9/19 9:26
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

SD?
Nej tack
Skulle världen fyllas av SD folk, skulle ingen knappt kunna flytta någonstanns. Grttis du är inlåst i sverige, för det är inte någon som vill se ' rika svenskar komma och ta vår mark'. Gud bevare dig om du tröttnar på det svenska mörkret, eller blir kär i en utlänning.
Sorry, för hela världen är full av folk som inte vill se ditt tryne
Trevłigt!!! Eller hur

Fiskpinnar jag tror att du har missuppfattat partiprogrammet:
Kan du utveckla varför du inte skulle kunna ta hit en kvinna?, kan du utveckla varför man inte skulle kunna flytta dit man vill?.

Posted on: 2010/9/19 9:29
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Lol ja Bifalse politikern ska bestämma om jag får sitta i skogen tack vare folk som låter politikern bestämma.

Politikern ska sätta sig över gud och avgöra om jag är jordens barn eller inte.

Studera freeman konceptet lite så kanske du får lite perspektiv.

Posted on: 2010/9/19 9:29
Resized Image

See User information
Att prata politik om politik med folk som jagar tankarna är meningslöst det stjäl bara kultiveringstid.

Nog med detta dårspel.

ZingZing

Posted on: 2010/9/19 9:31
Resized Image

See User information
Men så ser det inte ut Shen majoriten har inte läst något freeman koncept. Majoriteten går och rösta idag i ett politisk val till riksdagen, denna riksdagen styr sen samhället.

[edit] i övrigt har du inte bidragit något ur ett politisk perspektiv så du är fri att lämna diskussionen.

Posted on: 2010/9/19 9:31
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Jag vet jag stöter på detdär överallt.

Det ser inte ut så.
Det ser inte ut så .
Det ser inte ut så.

klart det inte gör så länge ni leker med i deras spel och ger bödeln mark att stå på.

Det ser inte ut så,, hur kan det se annorlunda ut när ni gjort er beroende??

Ni äger ju inte ens era egna tankar dom är ju ingjutna och har inget med anden att göra.

Som jag sa studera freeman koncpetet så kanske du får lite perspektiv.

Det lär ju inte eller någonsin se annorlunda ut så länge folk tänker det ser ju inte ut så heller.

Någonstans måste man ju börja , man kan ju inte skylla ifrån sig och säga det ser inte ut så därför fortsätter jag att inte ta ansvar.

Nej detta är helt onödigt tiden går och det finns annat nyttigt som måste göras än prata med folk som går runt i cirklar och jagar tankarna.

Lev väl .

Posted on: 2010/9/19 9:36
Resized Image

See User information
BiReal, Fundera en stund och säg om du kommer på något

Posted on: 2010/9/19 9:37

See User information
Shen: Hej då.

Nå Fiskpinnar, kan du utveckla ditt inlägg ovan, det här med att man inte kan bli kär i en utlänning eller resa utomlands.

Posted on: 2010/9/19 9:37

See User information
Quote:
BiReal, Fundera en stund och säg om du kommer på något

haha nej du Fiskpinnar, det är du som ska utveckla dina utspel eller kan du inte göra det? Varsigod ordet är ditt:

1: Varför kan man inte bli kär i en utländsk kvinna
2: Varför kommer man inte kunna resa utomlands

Posted on: 2010/9/19 9:39

See User information
Sluta och trampa på folks tår och gå och lägg dig och meditera lite.

Utveckla mera ,,vad vill sägas är igentligen ge mig mera bränsle jag kan kasta på dig när du brinner.

Fan vad less jag blir på er alla.

PASS

Posted on: 2010/9/19 9:40
Resized Image

See User information
Men visst, det vore helt underbart om hela världen fylldes av invandringsfientliga styren. jag håller med

Posted on: 2010/9/19 9:43

See User information
Fiskpinnar: ännu en gång
1. Varför kan man inte bli kär i en utländsk kvinna
2. Varför kan man inte resa/flytta utomlands

Sen talar vi om ett parti som driver 3 frågor, vilka är viktiga, det är inget majoritets parti. Men var snäll och utveckla frågorna ovan så jag kan bemöta dem.

Posted on: 2010/9/19 9:45

See User information
1, för att SDare i respektive land inte vill ha dig där
2, för att SDare i respektive land inte vill ha dig där

Posted on: 2010/9/19 9:48

See User information
Denna tråd visar orsaken (Mitt val) varför jag inte fullt går ut med allt om detta med Freeman och det jag gjort o håller på med på detta forum. Var tveksam, men inte längre.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=162188#forumpost162188

Quote:
Varför kan man inte bli kär i en utländsk kvinna

Har själv träffat en gyllenbrun skönhet, som fått bröstet värka. Jag är lika blek som dom flesta av er säkert är. Men om någon av er kommer påstå jag gör fel eller på något sett försätter mig i en idiotisk vanäga för nån ras/land, bör ni ta er i akt.

Sorry för lite OT, men en del påhitt får mitt blod att koka.

Posted on: 2010/9/19 10:09

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Sluta och skriv dumma inlägg... se det övergripande istället för att tramsa runt. Att arbeta för att återställa det basica i livet är väl det som behöver göras. SD står för det - de andra är de som snabbt ödelägger det. Hur kan något snart finnas kvar om det som sker i rasande fart inte hejdas?
Vad tänker ni med, vad gör ni här...?

Posted on: 2010/9/19 10:13

See User information
Quote:
SD står för det

Vad kommer då dessa kölvatten? Fred?
Jorden är inte längre platt. Att inte folk skäms att larna runt om invandrarfientliget på ett vakenforum, får mig faktiskt vilja lämna er i er sandlåda. För mognad för ett större ansvar verkar dock verkligen inte finnas hos en del.

Posted on: 2010/9/19 10:19

FRI

Bättring för alla!

See User information
Lol kolla vem som kallar vad dumma inlägg.

Snacka om att göra bort sig.

Tror du hamnat lite fel där Kisen.

Se om vofarna har en plats på sitt forum åt dig.

Återställ basica lol köper grisen i säcken,, snart ser vi dig i afghanistan.

Meningslöst inlägg alltså.

Posted on: 2010/9/19 10:19
Resized Image

See User information
Quote:
1, för att SDare i respektive land inte vill ha dig där
2, för att SDare i respektive land inte vill ha dig där

Fiskpinnar: Nej så är det inte, Sverige demokraterna driver en nationalistisk politik där man först ser om sitt eget land och dess stabilitet innan man ger sig på att hjälpa andra, som i ett flygplan man sätter först syrgasen på sig själv innan man hjälper sin granne.

1. Du kommer fortfarande kunna ta in din kvinna till Sverige, söka uppehållstillsstånd och genomgå samma process som görs idag, dock ska man tydligare kunna styrka samlevnad.

2. I frågan att få flytta och resa utomlands finns det inget i SD partiprogram, så det finns inget att bemöta.
Om du menar att andra länder skulle driva en nationalistisk linje och att det då skulle vara svårt att bosätta sig och få medborgarskap utomlands så är det redan så idag i de flesta länder runt om i världen likt den linje SD vill driva, våra nordiska länder har en snarlik invandringspolitik då de tar ansvar för den. Ytterst få har det som i Sverige där man kan komma och bosätta sig bli försörjd av staten utan att några krav ställs på personerna.

Posted on: 2010/9/19 10:24

See User information
Quote:

Quote:
SD står för det

Vad kommer då dessa kölvatten? Fred?
Jorden är inte längre platt. Att inte folk skäms att larna runt om invandrarfientliget på ett vakenforum, får mig faktiskt vilja lämna er i er sandlåda. För mognad för ett större ansvar verkar dock verkligen inte finnas hos en del.

Ja då kommer fred... reller frid. Upplösning hör till motsatsen, hur kan det vara svårt att förstå? Vet du inte alls vad som kännetecknar slutfaser när det är i upplösning och undergång, är inte historien till för att lära sig av? Tydligen inte. Vakna.

Posted on: 2010/9/19 10:25

See User information
Quote:
Har själv träffat en gyllenbrun skönhet, som fått bröstet värka. Jag är lika blek som dom flesta av er säkert är. Men om någon av er kommer påstå jag gör fel eller på något sett försätter mig i en idiotisk vanäga för nån ras/land, bör ni ta er i akt.

Vem har sagt något om det Avatar, mitt ex ex var från Chile och mitt ex var Thailändska. Bli kär i vem du vill. Det var Fiskpinnar som hävde ur sig att SD är emot att man blir kär i en utländskvinna något han inte klarade av att styrka.

Posted on: 2010/9/19 10:42

See User information
Quote:
Ja då kommer fred... reller frid. Upplösning hör till motsatsen, hur kan det vara svårt att förstå? Vet du inte alls vad som kännetecknar slutfaser när det är i upplösning och undergång, är inte historien till för att lära sig av? Tydligen inte. Vakna.

Verkar dock fler som inte hängt med gällande historian... Sedan detta mangel om att andra ska vakna, medans själv lalla runt i en moment 22, principfast och åsiktskrank. Hade hopp om att vi människor fattat galoppen nu, men tydligen inte...

@BiReal Nä, dock lutade det lite mot det. No harm done.

Posted on: 2010/9/19 10:42

FRI

Bättring för alla!

See User information
Quote:

Verkar dock fler som inte hängt med gällande historian...

Just det, bra iakttagelse där...

Komaister vill heller inte... då får man som byta världsbild, lite ge upp sin aktivistslagsida, och det tar emot, för samtidigt får man fokus på sig själv, sina egna dåligheter. Det som är dåligt på scenen därute är våra egna saker/dålighet uppvisat.

Komaister förstår inte orsak och verkan. Till och med på detta forum så inser inte vissa att de gamla dåliga krafterna är vår egen skugga, det är karma. Det kommer då genom personer, organisationer mm, kalla det även för illuminati mm. Komaister tror då att "verkan" är orsaker, och ska kämpa mot denna skugga som Don Quijote. För att inte tala om new agare... som du... som kan vara dubbellurade.

Så långt har det gått, när folk inte längre lär sig av historien då är det på sluttampen, då har den tjocka damen börjat harkla sig...

Posted on: 2010/9/19 11:03

See User information
Quote:

BiReal skrev:
Quote:

Vem har sagt något om det Avatar, mitt ex ex var från Chile och mitt ex var Thailändska. Bli kär i vem du vill. Det var Fiskpinnar som hävde ur sig att SD är emot att man blir kär i en utländskvinna något han inte klarade av att styrka.

Jag sätter två cent på att nästa blir en taiwanesiska...

Posted on: 2010/9/19 11:14

See User information
Quote:

Jag sätter två cent på att nästa blir en taiwanesiska...

Haha två cent blir det inte mycket utdelning på

Posted on: 2010/9/19 11:24

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper