Vakencorner

Re: "Bin Laden död", vad är nästa steg?
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Bin Ladens död är dokumenterad för många år sedan eller ska man inte ta intervjuer/artiklar som är 5-8 år gammla som bevis..?
Den här kvinnan intervjuades för 5-6 år sedan och sa då att Bin Laden var död.. http://sv.wikipedia.org/wiki/Madeleine_Albright Den här killen intervjuades för 8 år sedan och sa då att Bin Laden var död... ... http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Pieczenik Dra edra egna slutsatser..... Exclusive: 'Bin Laden Dead...' Hoax Exposed http://mjolkpallen.blogspot.com/2011/ ... en-dead-hoax-exposed.html Eller saknar skriftliga bevis ett värde ?....kanske bäst att kolla en gång till vem det är som bär foliehatten.....
Posted on: 2011/5/7 7:45
|
|||
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
Re: "Bin Laden död", vad är nästa steg?
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
@gaston: Jag VET! och jag ingår inga vad typ "äta upp min båtmössa". Men det går faktiskt att vrida frågan ett par varv, killen har ju bevisligen en massa bröder.
Vem vet om det inte är dubbelgångaren som dött eller om det är dubbelgångaren som glidit in i rollen. Tvillingar har för övrigt en tendens att följas åt, varför inte andra bröder också, tänk bara på Millibands och Kazcynskis. Jag skall ta ett praktexempel på vad som kan döljas i en dubbelgångarmaskering: Hitlers död! Precis som Bin Laden finns det politiska motiv för att påstå att liket är försvunnet. Det lik man hittade i bunkern inne i Berlin var 2 cm för kort, men en av dubbelgångarna var just 2 cm för kort och Albert Speer nämner i sina memoarer att han inte kände igen Hitler under sitt sista besök dagen innan "självmordet". Det finns cirkulerar bilder som påstås föreställa Hitlers dubbelgångare utplacerad i bunkern men att det liket plockats bort och att det riktiga bränts, men det är i så fall förmodligen lögn eftersom man inte haft tid att bränna resterna ordentligt. För övrigt dog båda en så laddad tidpunkt som Valborgsmäss/Första Maj! Han dog kanske i verkligheten i bunkern i Ostpreussen under attentatet 20 juli 1944. Men Stalin lurades att tro att han fortfarande levde för att inte avsluta kriget. Tänk på det mystiska tillbakahållandet av trupperna öst om Warszawa när man lätt kunde gått in och räddat de polska upprorsmännen, det var samtidigt! Den som hade något att tjäna på detta var Churchill och Stalin var mycket misstänksam. Han trodde heller inte på rapporterna om det brända liket i Berlin och det var han som flera gånger krävde papperna på bordet. Sen har vi den allmänna förvirringen om vad som egentligen hände med Rudolf Hess. Det verkar som om han strypts av brittiska agenter, ryssarna ville släppa honom men han satt inne med nån sorts info om händelser i det brittiska försvaret och därav följande medvetna förlängningar av kriget i onödan som skulle medföra en omvärdering av Churchills insatser under Andra Världskriget. Kort och gott: ingen skall kunna lura mig att säga att JAG vet, eftersom endast en mycket liten krets av invigda förmodligen sitter inne med den absoluta Sanningen. Och ler sina för länge sedan glömda leenden...
Posted on: 2011/5/7 8:19
Edited by Asgeir on 2011/5/7 8:36:58
Edited by Asgeir on 2011/5/7 8:38:01 Edited by Asgeir on 2011/5/7 8:39:17 |
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login