vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Google påstår att det är skadlig kod på vaken.se

See User information
Problemet med flash kan bero på problem med drivrutiner till grafikkortet eller att flashinstallationen eller plugin inte fungerar eller är korrupt.

Posted on: 2012/7/19 21:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag har varesig tjafs eller annat nu mer av vaken.se...

Varesig Googl eller omöjliga vänsterstyrningar... Kanske en kartläggling över "AB gränser" via www2(Jobbade med detta förr, indirekt fick jag lära mig sen)?

Stoppas till en site e enbart politik idag, inget annat... Politik = business...

Jävla hyndor...

Posted on: 2012/7/19 21:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det verkar som om det pågår nån sorts "krig" mellan Google och Facebook. Jag har en del exempel: Android verkar som om dom skyr Facebook och istället får man färdiggjorda jätteanpassade förslag att ansluta sig till Google+ som har allt utom Facebooks enorma trafik.

Dessutom tycks man nyligen ha gjort nån sorts avtal med Opera om att främja gmail och Google+ av alla krafter. Jag märkte det på min gamla Ericsson som jag bär omkring på för att jag är lite samlare och gillar dom, där har jag sedan länge haft Opera Mini och det har nu uppgraderats till en verkligt Googleorienterad version.

Så jag tror att vi ses som nån sorts kunder i det här, och det är vår trafik som sådan man är intresserad av, inte vad vi tycker eller skriver, det upplever dom nog bara professionellt som rent blaj, men det är tjockleken på kablarna dom vill bevara. Och där spelar vi en viktig roll eftersom vi ju står på deras sida i kampen mot Facebook.

Så innan vi kritiserar Google för mycket - ta reda på vad dom egentligen vill att vi skall göra för att få mer trafik... i det fallet drar vi säkert åt samma håll. Ett erbjudande från vår sida om att vi kan lägga ner vår Facebookblogg utifallat vi får nåt extra av dom är faktiskt bara en normal affärsuppgörelse. Man ger och man tar eller får...

Vad skulle Google+ kunna göra för oss, det är den verkliga frågan, jag upprepar, jag tror dom skiter totalt i vad vi säger eller gör. Alex Jones lär ju ha ett bolag i ryggen, varför inte vi?

Posted on: 2012/7/20 6:07
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Hoppsan, där slök dom visst Ubuntu (linux) också.

Som jag sa: "If u can't beat 'em join them!"

On vi gör så kommer vi att få ett försprång framför gammelmedia vars knarriga direktörer behöver årtionden för att reagera!

Posted on: 2012/7/20 7:28
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper