Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Bland kroknäsor och Bolsjeviker...
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Äntligen ett rakt, ärligt och uppriktigt inlägg av dig saxofonen,...från hjärta till hjärta.
Jag har ju bara retats lite med dig, klämmer på dig lite, känner vad du är gjord av för virke. Du verkar onekligen vara en bra och rättskaffens gubbe faktiskt. Du har klarat provet och fick VG Det är så många människor idagens samhälle som spelar teater (spelar en roll, och inte är ärliga med sig själva i sociala sammanhang) och när man klämmer på dem så brukar deras rätta jag komma fram. Det som då kommer i ljuset när man klämmer på de falska pseudomänniskorna av idag, är oftast inte så fint och vackert,...utan oftast fult och hemskt. Fördelen med att klämma lite på folk (i sociala sammanhang) är att det är tidsbesparande och man ser sanningen om personer snabbare och bättre. Alltför många gånger inleder man vänskap/bekantskap med olika personer, för att senare kanske inse att personen är en riktig idiot, en förrädare, en falsk polare, en skitsnackare eller dylikt. Detta slipper man genom att klämma lite redan i början. Precis som när man skall köpa en bil så vill man ju testa lite och gasa, och se vad den går för, om det är nåt att ha. Ja, du fattar... Nu skall jag börja spela saxofon... ...hehehe...nä jag bara skojar. Faktum är att jag spelat en del musikinstrument tidigare, varit med i band osv,...men saxofon är inte riktigt min melodi. Det är mer trummor, piano, elbas mm. Jaja,...nu skall jag ut och rasta min mördarhund... Hejsvejs... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
En rak fråga!
Varför byter du nick när du gör dina inlägg? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du får fråga micro,...han gjorde en förfrågan till mig om inte jag kunde ändra nick då alla mer eller mindre är allergiska så fort dom ser mitt gamla.
Jag förstår att du tycker detta är viktigt eftersom du använder din dyrbara tid och energi till en sådan här viktig förfrågan. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Trodde först att du gjorde det med avsikt för att luras lite... men det tog väl ungefär två kommentarer innan man kände igen Psilos mycket säregna och provocerande stil...
Nu kan jag inte för en sekund tänka mig att du byter åsikter eller skaffar ett nytt sätt att kommunicera på bara för att ditt eller dina "nick" är annorlunda! Slutsatsen av detta faktum skulle alltså kunna vara att många besökare på "vaken" är fördomsfulla mot ett "nick" på "vaken" men inte mot argumenten? Helskumt! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login