Vakencorner
|
Anonym
|
Re: VÄRRE ÄN SINNESJUKT.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sverige e väl det ända land på jorden där du kan få böter om du tagit någon illegal substans?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du citerar myndigheternas propaganda även i denna fråga. Okunska innom området helt enkelt.
"här gör jag det ja men även av livserfarnhet i vilken fråga gör ja det mer"? Detta ämne är jag ingen expert på men vill gärna lära mig mer och därför var det bla kul att ZPZ kom in så jag får en objektiv diskution er emellan |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
sinnesslö korkad lättkontrollerad var har du läst det?
![]()
Posted on: 2007/1/24 22:10
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
ja visst är det så "cannabis är inte farligare en alkohol" säger förortskidsen och röker braj sedan var det kull med halicar och efter en månad är de nere i drogvärlden |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Annonym skrev:
Tror du bara är en frustrerad rasse unge eftersom det är vad du visar mig med dina inskrönkta ideer och tankar vilket påvisar att du inte är mogen dessutom.Detsamma till dina rasse polare som håller med dig . Jag känner inte maggot men håller med han agående invandringen mångkulturen och jag är defintivt ingen rasse för att jag har dem åsikterna Wake Up . |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du borde prova. Det är mycket som är ologiskt med att det är olagligt. Har du provat? Eller citerar du bara din kunskap som skolan gav dig. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ännu en snevriden propaganda bild. Varför blev inte du heroinist efter att du hade provat? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
![]()
Posted on: 2007/1/24 22:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jag har mest rökt på och svampat i "studiesyfte" för att veta vad ja snackar om. jag känner inget behov av att röka på eller skjuta heroin. alkohol dricker ja dock gladligen |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad är skillnaden mellan alkohol och cannabis? Alkohöl som du gladeligen häller i dig är mer skadligt? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
"Fluoridation ... it is the greatest fraud that has ever been perpetrated and it has been perpetrated on more people than any other fraud has."Professor Albert Schatz, Ph.D. (Microbiology), Discoverer of streptomycin and Nobel Prize Winner Quote:
Fact & Myth http://www.norml.org/index.cfm?Group_ID=3475 Men visst, du vill säkert få andra att tro att flour och kvicksilver är nyttigt, vad gör man inte för "Work of Ages".
Posted on: 2007/1/24 22:27
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
anlednigen till att många som prövat cannabis sen börjar med tyngre droger e bla pga dem som langar cannabis oftast har tillgång till just dem tyngre drogerna och om någon röker skit standar eller dunder en längre tid så får dem inte ut någort av det och tar i mot gratis proven med öppns armar så att dem sen kan bli slavar under dem tyngre drogerna till langarnas förtjusning.
Många som gåt i skolan och tagit i mot info angående tex cannabis och provar det och märker att det inte var så farligt kan lätt tro att den info om dem tagit till sig angående de tyngre drogerna också var lögn jag personligen tror på en legalisering av cannabis genom coffe shops som i Holland då kunde det ängnats större resurser mot de tyngre drogerna. Sen är du ju stor skillnad mellan hash och sensimilla det e också skillnad att bruka och att missbruka inga missbruk e så klart bra i längden. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
I Australien är det legalt i 4 av 7 delstater av den anledningen att dom jagar det som jagas skall..........banditerna.
Posted on: 2007/1/24 22:31
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Men jag har hört att 10 av 10 alkoholister har börjat med vattendrickande. Stämmer det?
![]()
Posted on: 2007/1/24 22:34
|
|||
|
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Absolut, det finns destruktivt bruk = morgon till kväll, every day Och det vins kreativ och positivt bruk = a joint per day. eller lite cola 2 dagar på ett år skadar inte. det förgyller. Självklart är det individiuellt. Hur många dricker en öl eller två om dagen? Röker ett paket cigg om dagen? Käkar Mc Donnalds 3 dagar i veckan? och pizza resterande 4? = Problem och hälsofarligt |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Synd att man är bestraffad och kan då inte få visum till Australien. SUUUUGER!!! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
"Vad är skillnaden mellan alkohol och cannabis? Alkohöl som du gladeligen häller i dig är mer skadligt?"
Som sagt ja kan inte "vetenskapen" men ja dricker alkohol för det gör social och på festhumör av hash fick ja mest garvisar,blev hungrig och efter ett tag seg. ingen social drog med andra ord som ex alkohol är |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej de börjar med bröstmjölk |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Posted on: 2007/1/24 22:43
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du vet inte hur man förfalskar pass och identitet? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
De flesta Svenska behöver just alkohol för att kunna släppa loss och vara social med främmande människor. Skrämmande att du inte har upptäkt detta trots din konsumtion? ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
svenskar är så gråa och trissta och behöver alkohol alla andra folkslag är bättre eller vadå? jag behöver verkligen inte sprit för att vara social behöver du hash för att slapna av eller varför röker du det? för att bli smart? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
zpz2: Jag måste erkänna att detta var en hundrapoängare! Full pott! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login