Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Vaken-fika / Vakenmöte på söndag
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nej. Det är helt värdelöst. Det är oekonomiskt spridande av de resurser man besitter. Det handlar inte om att någon ska komma undan, det handlar om effektiv taktik för snabb informering.
Analysera situationen och nå i FÖRSTA HAND ut till de som har störst potential att förstå informationen. Vi kan inte bli större om vi inte får en bättre bas med aktivister som är kunniga inom konspiration. Right? Häng inte upp dig på "andlig utveckling" bara för att du (maggot) är ute på ett personligt attacktåg mot allt som din radar uppfattar som flummigt. Denna gången var det ordet andligt som du hängde upp dig på. .... Medans du når ut till fyraåringar om förintelsen. ( BTW Det går inte att nå ut till folk med information om förintelsen om du vill göra dem konspirationsmedvetna, det ämnet kör dom huvudet i väggen på, börja med annat ämne istället.)... .... och medans du når ut till greta 76 som skiter fullständigt i om fredrik är bilderbergare för hon tycker han är så TREVLIG ändå och röstar på honom... ... så når vi andra, som vill vara taktiska ut till den grupp som vi här ska/kan definera som mest potentiella att nå i första hand, för att få en större bas kunniga aktivister. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe jag skämtade mest i denna tråd faktiskt ne nu ska jag ägna mig åt lite andlig utveckling på dasset |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Om jag hade vetat om fikan lite tidigare än kl 01:30 natten till söndagen så hade jag fösökt ta mig upp till Stockholm. Har nämligen gått ett tag och varit sugen på att få lite intellektuellt utbyte med någon/några på Forumet, gärna över en fika. Hoppas det blev trevligt!
Angående "sheeple"; Första gången jag reagerade över det ordet var när void länkade till: Steven Jones sjunger Nu har jag lärt mig vad ordet betyder. Ytterligare en sak jag lärt mig tack vare vaken.se !
Posted on: 2007/2/11 23:21
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login