Vakencorner
|
Re: Red Ice
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Henrik är en förhållandevis ung men jäkligt intelligent och påläst kille. Jag kan förstå om han inte alltid får in ett perfekt flyt i konversationen eftersom engelska inte är hans modersmål och det ofta är rätt komplexa ämnen som avhandlas.
Många av de gäster som han har är ju extremt skärpta och erfarna personer inom avancerade fält och som jag ser det är Henrik noggrann med att det han säger ska formuleras rätt och nå ut. Då spelar det mindre roll om han inte låter som George Noory, (vilken jag personligen gillar mycket) eller Alex Jones, som kan bli rött jobbig i längden i och för sig. Tycker att Henke gör ett jävligt bra jobb och jag är glad att en av de bästa radioshowerna om NWO och esoteriska ämnen faktiskt görs i Sverige. Den som vill höra hur skärpt och smidig Henke faktiskt är kan lyssna på när han själv är gäst på "Grassy Knoll": http://vyzygoth.com/audio/redice3-2-07.mp3
Posted on: 2007/4/27 21:11
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag är amerikansk republikan och jag skulle skjuta våra bank fiender så väl som röd/bruna rothshild finansierade drägg i ansiktet.
Så, nej tack. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vety inte men antingen är detta forum för invigda eller så är jag djävligt out of date ellr outa brain don?no
Posted on: 2007/5/26 23:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Wolfie <-- Detta är ett forum för dom som vill samt innehar ett öppet sinne att kunna lära sig en hel del om den värld vi lever i.. Det finns alltid en alternativ förklaring till allt, det är bara det att den förklaringen inte kommer ut i massmedia..( ? )
Men om man inte får höra bägge förklaringarna av samma händelse så blir det ju svårt att bestämma sig för vilken av dom som är sann men blir man serverad med endast en förklaring från alla håll i alla medier så sväljer man ju den utan att ifrågasätta..
Posted on: 2007/5/27 12:15
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login