vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »

Re: Vad flög in i Pentagon?

See User information
Hur många gånger för man ändra sig ? :) Om man nu säger ett altervativ.

Posted on: 2007/5/30 21:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tror på den att det var en orkan som råkade slunga in lite kor i
bygnaderna, och korna fes på vägen mot bygnaderna, oturligt nog
så fanns det rökare i bygnaden som tände en cig och så sa det
poff. :P

Respect

Posted on: 2007/5/30 21:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

och att den officiella förklaringen därför växer sig starkare och starkare

Endast i din synnerligen sjuka hjärna zink, se ovan vad jag skrev.

See User information
Va, F-N, kan du inte se eller läsa på textbandet i filmen?
Svart på vitt så menas det ju efter att ha tagit bilder på det där "Föremålet" - det var en "Robot" av något slag! - Kommer inte ihåg benämningen - men de fann ju en bit av motorn med firma namn och allt - vad menar du? Det vet du väl?
Vad är det för larv? Eller vill du bara "Dissa" oss här som har annat att tänka på - viktigare grejer" - Reptiler och sånt! - Hö, hö...

Posted on: 2007/5/30 22:42
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Quote:

sale wrote:
Hur många gånger för man ändra sig ? :) Om man nu säger ett altervativ.
Du är billig ,"$20 Bucks 9/11" här får du

http://www.youtube.com/watch?v=3xFROg3YbAM

Posted on: 2007/5/31 0:51

See User information
Om den officiella förklaringen växer sej starkare frågar jag zink....vad är officiellt, vad är en förklaring?, vad är det att nåt växer o vad innebär starkare?

Officiellt= det någon sagt som äger nästan all media o all makt?
Förklaring=den bild av något som du vill att andra skall tro på utan diskussion eller ifrågasättande?
Växa=cancer växer också!
Starkare=ger rätten att definiera de svaga= styrka definierar det sanna även om det är lögn?

Fan vilken usel retorik du använder zink.
Är du en liten grupp nätsabotörer som sitter o dyngar er dygnet runt?
Fan va ni måste garva åt all snedvriden smörja ni får ihop.
Det är illa skrivet, illa argumenterat. Icke trovärdigt och helt insiktsbefriat. Helt humorbefriat också och såååå tråkigt att läsa era inlägg!
Det roliga är att se alla oseriösa svar på era inlägg från övriga teamet här på vaken.
Snälla fortsätt mejla internskämt på chalmers istället för att casha in 500 spänn i månaden från säpo för att störa detta forumet.

Vad som flög in i pentagon är inte viktigt! Det är vad som kom ut av hela händelsen som är det riktigt intressanta!
Själva fostret de skapade o som du när med din själsmjölk.
Sug på den du zlinka

Tror du på att Jerry Rubin o peace demon runt pentagon på 60 talet verkligen fick bygnaden att levitera några decimeter över marken under några sekunders tid?
Läs "Do it! Dont buy this book, steal it!" av Jerry Rubin!

Posted on: 2007/5/31 1:22

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Vad tror du själv Zink ?

Det var Flight 77 dels för att man hitta flera delar från planet och inte som vissa påstår har lagt dit de på blanka förmiddagen utan att en enda person upptäckt det dels för att det finns starka bilder på de omkomna också från Pentagon och att inga anhöriga vad jag vet står vid Pentagon och undrar var alla personer i Flight 77 har tagit vägen.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

maggot wrote:
Vad tror du själv Zink ?

Det var Flight 77 dels för att man hitta flera delar från planet och inte som vissa påstår har lagt dit de på blanka förmiddagen utan att en enda person upptäckt det dels för att det finns starka bilder på de omkomna också från Pentagon och att inga anhöriga vad jag vet står vid Pentagon och undrar var alla personer i Flight 77 har tagit vägen.

Finns ju starka motbevis mot det du säger också.
Vad görra ?? du tror på officiela storyn, vi vett alla det nu, eller
har vettat längre. Vad är ditt mål ? du har inte ens sagt att det kan
ju vara möjligt på nåt. Det luktar illa om dig. Du tror ju blint på allt
som levereras officielt verkar det som.

Fan det är skit lätt att lura folk, lyckades lura en kille som fråga hur
fan jag hadde råd med ming bil, sa till han att jag hadde en last bil
som jag bygt om släpet till ett hor motel och åkte runt på landet och
sålde sex till bönderna. Han trodde på det till en början, man kan
lura vem man vill så länge man inte känner dom.

Du verkar bli lurad av allt officielt, du tar inte ens det med en nypa salt, och kollar på alternativa teoriet med öppen tanke,
Du är tyvär en enkelspårig mäniska man, specielt när det gäller
denna händelse, det ända du kommenterat när man kollar dinna
inlägg verkar vara allt angående 911 och chemtrails inget direkt
annat, man börjar undra om du är besatt av att vända och vrida
på allt som sägs här, eller som Fuckoff säger om du får betalt,
för att snacka skit.

Man kan tro du är som Pernila valgren i den där schampo
reklamen där hon pratar med sin mamma på telefon om
alla olika vitaminer schampot inehåller och hur bra det är
mot det ena eller det andra, Rätt vanligt att man snackar
om sånt på telefon med sin mor eller :P men kan se dig
framför mig när du snackar om 911 precis samma skit du
kommer me om och om och om igen. som en kass reklam
pelare kan man se dig för den officiela versionen.

Respect

Posted on: 2007/5/31 8:24

Anonym
Quote:

OrGone wrote:
Om den officiella förklaringen växer sej starkare frågar jag zink....vad är officiellt, vad är en förklaring?, vad är det att nåt växer o vad innebär starkare?

Officiellt= det någon sagt som äger nästan all media o all makt?
Förklaring=den bild av något som du vill att andra skall tro på utan diskussion eller ifrågasättande?
Växa=cancer växer också!
Starkare=ger rätten att definiera de svaga= styrka definierar det sanna även om det är lögn?

Fan vilken usel retorik du använder zink.
Är du en liten grupp nätsabotörer som sitter o dyngar er dygnet runt?
Fan va ni måste garva åt all snedvriden smörja ni får ihop.
Det är illa skrivet, illa argumenterat. Icke trovärdigt och helt insiktsbefriat. Helt humorbefriat också och såååå tråkigt att läsa era inlägg!
Det roliga är att se alla oseriösa svar på era inlägg från övriga teamet här på vaken.
Snälla fortsätt mejla internskämt på chalmers istället för att casha in 500 spänn i månaden från säpo för att störa detta forumet.

Vad som flög in i pentagon är inte viktigt! Det är vad som kom ut av hela händelsen som är det riktigt intressanta!
Själva fostret de skapade o som du när med din själsmjölk.
Sug på den du zlinka

Tror du på att Jerry Rubin o peace demon runt pentagon på 60 talet verkligen fick bygnaden att levitera några decimeter över marken under några sekunders tid?
Läs "Do it! Dont buy this book, steal it!" av Jerry Rubin!

Om händelse B är beroende av att händelse A har inträffat så kan vi inte diskutera B för de finns inte om inte A har inträffat.

Om det är oviktigt vad som flög in i Pentagon är de då oviktigt vad som fick WTC 1, 2 och 7 att rasa också?

Om ingen aktivt hjälpt till att spränga WTC 1, 2 och 7 så hamnade inga sprängämnen i WTC 1, 2 och 7 så har de inte sprängts oberoende av hur många vittnen som hört explosioner och struntar vi i vad som flög in i Pentagon vet vi inte heller vem som låg bakom vad som nu flög in i Pentagon och har ingen att anklaga.

Jag upplever att de alternativa teorierna håller på och gissar hela tiden och därför växer alternativen i samliga 911 händelser så om 10 år vet ingen anhängare av dem vad som hände 911.

Pentagon går just nu denna kräftgången. Först var många ”truth” sidor helt övertygade att det var en Global Hawk, sedan lanserar Loose Change missil teorin och idag vet ingen längre vad de ska tro på av alla alternativ.

Därför sprider sig idé att man inte ska titta på detaljer utan se 911 i ett större perspektiv. Men om detaljer inte hänger ihop har inget som det större perspektivet ska bygga på hänt.

Och sedan är ditt språk så typiskt för de som är på detta forum och att du och andra inte inser att det motarbetar er själva är en stor gåta för mig.

Anonym
Quote:

zink wrote:

Har du någongång ifrågasatt detta?
Du säger du söker sanningen men har ju köpt allting och letar upp sidor som du hoppas och är "INDIREKT ÖVERTYGAD OM" ska stödja din teori!

Anonym
Quote:

Capsolito wrote:
Quote:

zink wrote:
Quote:

maggot wrote:
Vad tror du själv Zink ?

Finns ju starka motbevis mot det du säger också.
Vad görra ?? du tror på officiela storyn, vi vett alla det nu, eller
har vettat längre. Vad är ditt mål ? du har inte ens sagt att det kan
ju vara möjligt på nåt. Det luktar illa om dig. Du tror ju blint på allt
som levereras officielt verkar det som.

Fan det är skit lätt att lura folk, lyckades lura en kille som fråga hur
fan jag hadde råd med ming bil, sa till han att jag hadde en last bil
som jag bygt om släpet till ett hor motel och åkte runt på landet och
sålde sex till bönderna. Han trodde på det till en början, man kan
lura vem man vill så länge man inte känner dom.

Du verkar bli lurad av allt officielt, du tar inte ens det med en nypa salt, och kollar på alternativa teoriet med öppen tanke,
Du är tyvär en enkelspårig mäniska man, specielt när det gäller
denna händelse, det ända du kommenterat när man kollar dinna
inlägg verkar vara allt angående 911 och chemtrails inget direkt
annat, man börjar undra om du är besatt av att vända och vrida
på allt som sägs här, eller som Fuckoff säger om du får betalt,
för att snacka skit.

Man kan tro du är som Pernila valgren i den där schampo
reklamen där hon pratar med sin mamma på telefon om
alla olika vitaminer schampot inehåller och hur bra det är
mot det ena eller det andra, Rätt vanligt att man snackar
om sånt på telefon med sin mor eller :P men kan se dig
framför mig när du snackar om 911 precis samma skit du
kommer me om och om och om igen. som en kass reklam
pelare kan man se dig för den officiela versionen.

Respect

Vad lurad? Denna tråd visar ju på det motsatta. Här försöker jag kolla var de alternativa teorierna anser om Pentagon och det trillar in inlägg efter inlägga av skämtsamma spekulationer och rena spekulationer samt de traditionella påhoppen på mig.

Om de alternativa teorierna inte vet vad som flög in i Pentagon så var det Flight 77 för de är då det säkraste tipset vad än du anser om vingliga bevis för det för de alternativa teorierna har inget bättre att komma med.

See User information
Du uppvisar ju prov på alla tänkbara variationer av "medlemskap"och undantag när det gäller 911

Så jag ger mig ..http://www.infowars.com/images2/cartoons/210507bushbombs_dees.jpg

Posted on: 2007/5/31 9:36

Edited by sale on 2007/5/31 9:51:10

Anonym
1) Stora flygplan knäcker gigantiska skyskrapor.
2) Stort flygplan gör ett minimalt hål i en betong byggnad.
3) Stort flygplan lämnar knappt några spår alls på en gräsmatta.

Sådant tror Zink på som bibelsanningar, är det vetenskapligt att göra så eller är det en psykpatient som skulle komma fram till detta? Håll dig till att handla på TV-shop och använd schampo med mycket vitaminer eftersom det är bra för döda hårceller.

Anonym
Jag råkade en gång ta en garage dörr när jag skulle svänga (lite för snäft) med en lastbil jävlar hela garage fall nästan sönder när jag körde i 5km

See User information
Quote:

zink wrote:

Om de alternativa teorierna inte vet vad som flög in i Pentagon så var det Flight 77 för de är då det säkraste tipset vad än du anser om vingliga bevis för det för de alternativa teorierna har inget bättre att komma med.

Kan man resonera så?

Amerikanska staten borde ha bevisen..
men använder dem inte?
Varför inte då, zink?
tex
det borde finnas video på "flygplanet" iom all bevakning kring pentagon.

Varför täckte man in en stor låda med "vrakdelar"?

Hade dom vart lite mer öppna så hade det inte vart något snack.
Men varför är dom inte det?
T.o.m du måste juh tycka att det hela är lite suspect?

Posted on: 2007/5/31 10:32

See User information
Du har å andra sidan endast hänvisat till en amatörmässigt producerad webbsida som Bobby 14 år kan ha gjort på en helg.

När det gäller Pentagon-krashen har myndigheterna bara släppt några få bildrutor till allmänheten trots att Pentagon är världens mest bevakade byggnad. Det finns massor med kameror. Varför beslagstogs videofilmen som satt på ett hotell i närheten? En film från en kamera som var riktad mot Pentagon. Varför fick Hotellets ägare aldrig tillbaka den? Varför inte visa att det verkligen var ett jumbojet som krashade eftersom folk över hela världen undrar?

Varför var hålet i byggnaden så litet innan en del av byggnaden kollapsade? Var tog planet på 500 ton vägen? Det fanns knappt vrakdelar på platsen. Varför säger många vittnen att det var en missil eller ett litet stridsflygplan som flög in i byggnaden? Varför är motordelarna som hittades vid nedslagsplatsen inte delar från en jumbojet utan skulle passa i ett mycket mindre flygplan eller i en kryssningsmissil?

Varför uppstod nästan ingen brand trots 1000-tals liter flygbränsle? Titta på eldklotet som uppstod i WCT. I Pentagon uppstod ingen större brand.

Det finns säkert 30 frågor till som ingen har kunnat svara på...

Pentagon stike: Where is the plane? Where are the videos?

http://www.outfoxed.org/birthday.php

Dom sista frågan i denna video är till dig...Jag bara fråga.

Posted on: 2007/5/31 10:42

See User information
Quote:

sale wrote:
Du har å andra sidan endast hänvisat till en amatörmässigt producerad webbsida som Bobby 14 år kan ha gjort på en helg.

När det gäller Pentagon-krashen har myndigheterna bara släppt några få bildrutor till allmänheten trots att Pentagon är världens mest bevakade byggnad. Det finns massor med kameror. Varför beslagstogs videofilmen som satt på ett hotell i närheten? En film från en kamera som var riktad mot Pentagon. Varför fick Hotellets ägare aldrig tillbaka den? Varför inte visa att det verkligen var ett jumbojet som krashade eftersom folk över hela världen undrar?

Varför var hålet i byggnaden så litet innan en del av byggnaden kollapsade? Var tog planet på 500 ton vägen? Det fanns knappt vrakdelar på platsen. Varför säger många vittnen att det var en missil eller ett litet stridsflygplan som flög in i byggnaden? Varför är motordelarna som hittades vid nedslagsplatsen inte delar från en jumbojet utan skulle passa i ett mycket mindre flygplan eller i en kryssningsmissil?

Varför uppstod nästan ingen brand trots 1000-tals liter flygbränsle? Titta på eldklotet som uppstod i WCT. I Pentagon uppstod ingen större brand.

Posted on: 2007/5/31 10:51
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Men Gaston, vet inte du att det där är ju sådana där "styrda frågor" och dessa behöver man ju inte ens besvara.

Anonym
Quote:

sale wrote:

Varför var hålet i byggnaden så litet innan en del av byggnaden kollapsade? Var tog planet på 500 ton vägen? Det fanns knappt vrakdelar på platsen. Varför säger många vittnen att det var en missil eller ett litet stridsflygplan som flög in i byggnaden? Varför är motordelarna som hittades vid nedslagsplatsen inte delar från en jumbojet utan skulle passa i ett mycket mindre flygplan eller i Boeingen kryssningsmissil?

Svaret hamnade fel i farten så här kommer det i repris:

När det gäller hotellvideon så äger hotellet den och inte FBI så det är hotellet som bestämmer om den ska släppas eller inte.

Utgångshålet storlek motbevisar INTE att de var en Boeing 757-223 för ingen i denna världen vet hur stort utgångshål skulle bli för olika flygplan och missiler.

Och åter får man en helt felaktig uppgift framför sig. Vad är 500 ton för siffra? En Boeing 757-223 uppgifter:

Boeing 757 data:
Längd: 54,47 meter
Vingbredd: 38,05
Vikt (tom): 64 ton
Vikt (start) 126,6 ton
Hastighet: 982 km/h

Och vad där detta tjat om en jumbojet för någonting? Kan ni inte skilja på en Boeing 757 (Flight 77 ) och 747 (Jumbojet)?

Visst uppstod en brand men Pentagon och WTC var olika byggda och innehöll olika verksamheter.

Och återigen om den nu INTE var en Boeing 757-223 vad var det då?

Att med kraft hävda att de INTE var en Boeing 757-223 men sedan inte ha en aning om vad de istället kunde vara visar att den som säger så inte har en aning om vad vrakdelarna i Pentagon kom från och därmed inte kan motbevisa att de var en Boeing 757

Anonym
Quote:

När det gäller hotellvideon så äger hotellet den och inte FBI så det är hotellet som bestämmer om den ska släppas eller inte.

FBI har inte släppt några filmer utom en på 4 frames till någon, inget hotell, inget NORTHCOM och inget ABCCIADIAFOXCBS eller någon annan för den delen.

Om jag hittar ett hål i en kåk så kan man då helt sonika påstå att det var en sådan där Boeing och måste det vara så eftersom det kan inte bevisas att det var något annat.

SEN ATT MAN KAN BEVISA ATT DET INTE VAR EN JÄVLA BOEING SPELAR INGEN ROLL

Sök jobb hos byggnadsinspektionen Zink. Sen när de vill sparka dig i röven, säg då att hela planet förångades.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

sale wrote:

Varför var hålet i byggnaden så litet innan en del av byggnaden kollapsade? Var tog planet på 500 ton vägen? Det fanns knappt vrakdelar på platsen. Varför säger många vittnen att det var en missil eller ett litet stridsflygplan som flög in i byggnaden? Varför är motordelarna som hittades vid nedslagsplatsen inte delar från en jumbojet utan skulle passa i ett mycket mindre flygplan eller i Boeingen kryssningsmissil?

Svaret hamnade fel i farten så här kommer det i repris:

Utgångshålet storlek motbevisar INTE att de var en Boeing 757-223 för ingen i denna världen vet hur stort utgångshål skulle bli för olika flygplan och missiler.

Och åter får man en helt felaktig uppgift framför sig. Vad är 500 ton för siffra? En Boeing 757-223 uppgifter:

Boeing 757 data:
Längd: 54,47 meter
Vingbredd: 38,05
Vikt (tom): 64 ton
Vikt (start) 126,6 ton
Hastighet: 982 km/h

Och vad där detta tjat om en jumbojet för någonting? Kan ni inte skilja på en Boeing 757 (Flight 77 ) och 747 (Jumbojet)?

Visst uppstod en brand men Pentagon och WTC var olika byggda och innehöll olika verksamheter.

Och återigen om den nu INTE var en Boeing 757-223 vad var det då?

Att med kraft hävda att de INTE var en Boeing 757-223 men sedan inte ha en aning om vad de istället kunde vara visar att den som säger så inte har en aning om vad vrakdelarna i Pentagon kom från och därmed inte kan motbevisa att de var en Boeing 757
Elimentärt min vän.......vilken sorts fygplan kom alla vrakdelarna i från, motorer landningsställ vingdelar osv? så enkelt är det.......

Posted on: 2007/5/31 13:32

Anonym
Quote:

gaston wrote:
Elimentärt min vän.......vilken sorts fygplan kom alla vrakdelarna i från, motorer landningsställ vingdelar osv? så enkelt är det.......

Från en Boeing 757-223 med Rolls Royce RB211-535 motorer vilkas motordelar man ser på bilderna.

See User information
Quote:

zink wrote:
Quote:

gaston wrote:

Från en Boeing 757-223 med Rolls Royce RB211-535 motorer vilkas motordelar man ser på bilderna.
vilka bilder?

Posted on: 2007/5/31 16:15

Anonym
Man kom fram till att de inte var dessa motorer, den är alldeles för liten, men som en god debunker så kan man ju helt enkelt bara påstå saker, ungefär som FIX News.

Kan man påstå att Saddam hade WMD när han inte hade det, så varför inte?

« 1 (2) 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper