vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »

Anonym
Re: För Satan
Det är korrekt av hitler's swastika kanske är "inverterad" fast att invertera en symbol har ingen betydelse eftersom du invokerar samma "naturkraft".

Populär kulturell programmering rörande hur symboler är placerade i ett två-dimensionellt plan påstår att det skulle kunna ändra dess verkan i fyra dimensioner.

Skulle Rothshild-Adolf ha gett sin swastika spretiga ben så skulle jag kanske ha köpt det.

Titta på alla pentagram i alla flaggor och fundera, fan tom. Nya Atlantis har tom. 50 av dem.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Bibeln är guds testament till människan. Den är aktuell i vår tid och pratar om händelser i vår tid som inget annat människan har tillgång till. Plus att ber du till din herre så svarar han. Därför så har jag inga problem på att tro bibeln.

Gud "sa" till profeterna. Profeterna tog in, behandlade och skrev sina "tolkningar", som sedan lästs av präster som i sin tur tolkar texten, utifrån sin tro, och sedan får "vanliga" läsa och tolka den... tror du på fullaste allvar att guds ord har gått i rakt led ner till varje människa utan att ha fel tolkats?

Är du själv jude?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det är inte "Gud" utan pluralis för det ordet (du refererar givetvis till skapelseberättelserna, det finns två i samma bibel [kolla själv]), dvs. Gudar. Fast, det är ju första meningen i den "saniterade" varianten av den exoteriska smörjan.

See User information
Psilo varför kommer du med totalt meningslösa inlägg hela tiden?

Jag har inte läst david ickes bok och kommer inte göra det heller, en galning som tjänat miljoner på antisemitism och vansinnes psykoser.

Och jag bad ju er att inte börja prata om swastikan som en urgammal symbol. För dess innebörd och Novax syfte med den är uppenbar, och han hade inte använt den det är jag övertygad om, om det inte var för att hans Fûrer använt den innan.

Hur kan jag veta det? Läs bara lite av hans inlägg.

Det är galet hur så många psykotiska ideér kan skapa så mycket ondska.

Posted on: 2007/6/13 16:15

Anonym
Quote:

disinfo wrote:
Det är inte "Gud" utan pluralis för det ordet (du refererar givetvis till skapelseberättelserna, det finns två i samma bibel [kolla själv]), dvs. Gudar. Fast, det är ju första meningen i den "saniterade" varianten av den exoteriska smörjan.

Har inte tillgång till nån bibel. Menar du att det finns två olika skapelseberättelser? Som isf går emot varandra?

Anonym
Quote:

Joshua wrote:

Jag har inte läst david ickes bok och kommer inte göra det heller, en galning som tjänat miljoner på antisemitism och vansinnes psykoser.

Du menar att judiska bankier inte har tjänat miiiiljarder på sin verksamhet, "banksystemet"!?

Anonym
Börja med Genesis:
http://www.biblegateway.com/

PS. Joshua kommer inte ens läsa zionister som tycker att en ko i Palestina 1939 var mer värd än alla judar i Europa heller. DS.

Anonym
Jaha, då var det väl dags för en liten "godbit" igen då,...allas vår mysfarbror...

Resized Image

Anonym
Skåda! Ser jag inte ett malteserkors!? Eller just det... "kom inte med gamla historier om att det skulle va tempelriddarnas kors"

See User information
Quote:

Det var ju synd för då kommer du inte veta vad som står i den.
Ärligt vakna nu
Det är Ödlorna Han är känd för.
Du verkar ju ha dille på judar.

Posted on: 2007/6/13 16:32
Att se är inte att förstå

Anonym
Varför står det "för Zion" i forumet och här inne "för Satan"?

Måste va Nazi Novax som är i farten

Re: För Zion

See User information
Ärligt talat hur många är ni som skriver, och inte en enda av er har sagt något vettigt ni flyter iväg i massa skitsnack och börjar prata om helt ovidkommande saker.

Det visar bara vilka idioter ni är. Vad ska man förvänta sig när man pratar med folk som tror att judiska ödlor tagit över världen.

Vaken.se öppen för alla psykoser. Hahaha det bästa sättet att visa på nationalisternas intelligens är att låta dom ta del av det här forumet.

Posted on: 2007/6/13 16:37

See User information
Inte judiska ödlor, men du kommer som sagt aldrig få veta när du sitter och myser med en påse disinfo.
Icke kanske också är disinfo men du skulle ju inte ha en aning eftersom du inte läst "boken".
Köp den NU

Posted on: 2007/6/13 16:42

Anonym
Quote:

Joshua wrote:
Ärligt talat hur många är ni som skriver, och inte en enda av er har sagt något vettigt ni flyter iväg i massa skitsnack och börjar prata om helt ovidkommande saker.

Det visar bara vilka idioter ni är. Vad ska man förvänta sig när man pratar med folk som tror att judiska ödlor tagit över världen.

Vaken.se öppen för alla psykoser. Hahaha det bästa sättet att visa på nationalisternas intelligens är att låta dom ta del av det här forumet.

Du undviker själv att svara på mina frågor?!

Samt, du kallar oss idioter? dömmer du hela människan utifrån en endå åsikt?.. du kanske borde vända dig mer innåt än utåt?

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Inte judiska ödlor, men du kommer som sagt aldrig få veta när du sitter och myser med en påse disinfo.
Icke kanske också är disinfo men du skulle ju inte ha en aning eftersom du inte läst "boken".
Köp den NU

Mycket begåvat att förkasta boken innan han har läst den...

See User information
Sen är ju frågan vilken bok

Posted on: 2007/6/13 16:48

See User information
Art var din fråga om judar tjänat miljarder på banksystem? Visst finns det judar som gjort det, likså finns det icke judar som gör det.
Det finns araber som tjänar miljarder med vart vill du komma?

Jag har sett filmer med Icke jag har hört han förklara sin tes. haha det räckte jag har inget mer och hämta från honom.

Posted on: 2007/6/13 16:56

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Sen är ju frågan vilken bok

David Icke - "Och sanningen skall göra er fria"

Om du inte läst den så tycker jag absolut att du ska köpa den..

och inte minst se hans föredrag "fascism or freedom"

Anonym
Quote:

Joshua wrote:
Art var din fråga om judar tjänat miljarder på banksystem? Visst finns det judar som gjort det, likså finns det icke judar som gör det.
Det finns araber som tjänar miljarder med vart vill du komma?

Jag har sett filmer med Icke jag har hört han förklara sin tes. haha det räckte jag har inget mer och hämta från honom.

Det räcker för mig här, kapitulerar på fredligt vis..

men om du har judisk tro.. glöm då inte för allt i världen att Jehovas vittnen säger sig tolka bibeln rätt... vilket gör att du måste ha fel!

peace & love

See User information
Ok, ska läsa den någon dag.
Bra föredrag den har jag sett.

Posted on: 2007/6/13 17:03

See User information
en värld av sorg så djupt instängd i en avlägsen borg,i väntan på en himmelskförlösning. Hörde ni stridslarmen ljuda, dag och natt i herrens så kära juda. Såg ni alla barnen sjunka ner i leran i deras hunger. Var va vi då kallade att söka oss alla måste få veta. När vi ser folket resa sig emot folket i tusenrikets kall, jesajas profetia höll. Israels fana höjs fast förlitar dom sig på eygpten igen? Må ni lärt er ifrån förr, se upp mot herren och låt han öppna din dörr. Vi ser öknen blomma inga löften är tomma. Må du välsigna ditt folk de är hela världens tolk. Passa dig för babylons dom, sök i din kristendom.

Var ska vi vända oss när vi hör marken brumma och ser vattnet lyfta, känner ni inte av världens värk. Nej ditt hjärta har hårdnat. Allt är redan nerskrivet, vi skulle inte se, inte höra nej blinda skulle vi vandra. Himlen skulle brinna ett av odjurets många under, bilder skulle tala om att knäböja sig under åskans dunder. Napalm och tv är inte så främmande fast vi förnekar allt i vetenskapens namn. Guds folk skulle återvända till sina utlovade gränser på örna vingar ifrån norr ifrån tornadons alla håll. är detta kanske flygplanens roll. När vi ser allt hända skall vi vaka, du vill inte sova när herren vänder tillbaka. Alla nationer är kallade till guds skara, ve den som inte tar messias frälsning tillvara.

Ungdomens skulle vända sig mot sina fäder det uppfölls av matriealismens klibbiga händer. Som vi sår får vi skörda, arma människa må dina böner bli hörda. Varför har ni bytt ut er gud emot egoisternas märken, varför plundrar ni dom ofödda, spottar på den frikostige och hyllar den girige? Arma människor må era böner bli hörda.

Hör till konungen av konungar, herrarnas herre och syndarnas herde. Allt är tomhet förutom Guds helighet. Förneka aldrig din herre Jesus så skall inte han heller förneka dig inför Fadern när nådens tid är förbi.

Posted on: 2007/6/13 17:29

See User information
Quote:

Joshua wrote:
Psilo varför kommer du med totalt meningslösa inlägg hela tiden?

Och jag bad ju er att inte börja prata om swastikan som en urgammal symbol. För dess innebörd och Novax syfte med den är uppenbar, och han hade inte använt den det är jag övertygad om, om det inte var för att hans Fûrer använt den innan.

Hur kan jag veta det? Läs bara lite av hans inlägg.

Det är galet hur så många psykotiska ideér kan skapa så mycket ondska.

Joshua, du har missuppfattat.
Alla människor borde värdesätta swastikan, oavsett vad Hitler har gjort eller inte, vilka symboler nazister har använt och eventuellt omformat eller inte. Du ska inte gå på yta... utan tränga djupare - swastikan ska återupprättas på grund av vad Hitler gjorde med den.

Jag vill återupprätta swastikan

Se detta:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=27785#forumpost27785

Kolla denna sida noga. Se Swastikan på Kristus bröst.
http://perso.orange.fr/archeometrie/swastika.htm

LÄS HÄR... du ska inte vara rädd...
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... lat&topic_id=4431&forum=1

Resized Image

Posted on: 2007/6/13 17:52
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Quote:

Joshua wrote...

...Och jag bad ju er att inte börja prata om swastikan som en urgammal symbol...

Du sticker huvudet i sanden. Skärpning...

Alltså:

The meaning of the swastika has changed in time and space, as
its associations with elements and different objects where it was depicted.

The swastika symbol had an extraordinary survival, in space and in time, having being used by so many cultures and reaching the present days.
Some might even argue that it remained deeply inside in what C. G. Jung called the "collective unconscious", that is, the supposed part of the mind that records and conserves the psychological heritage of all mankind.

Posted on: 2007/6/13 17:56

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

Psilocyber wrote:
Jaha, då var det väl dags för en liten "godbit" igen då,...allas vår mysfarbror...

Resized Image

hehe... "ett folk, en ras, en fotboll..."

Posted on: 2007/6/13 18:06

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

« 1 (2) 3 4 5 ... 7 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper