vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Alex Jones Endgame
Quote:

Men annars mycket svårsmält film med få bevis mest spekualtioner..

Som deras egna policy dokument och allt de har gjort det senaste 100 åren då eller?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Lorax, att man skulle kunna "leva föralltid" är varken sci-fi eller en nyhet, man kan i dagens läge få celler att sluta åldras. Bara en tidsfråga innan det blir möjligt för människor...

Och att "dissa" icke för sina teorier om reptiler är både korkat, oansvarit och exakt den inställningen jag tycker man ska jobba att inte ha..

Oh ok.
I see, I kinda think it SHOULD be possible to do that life extention thing. I just dont know where one finds the evidence for it.

Is it chemical, dna cloning or what?

I would like some reference.

EMIL, I didnt DISS Icke.

YOU ASSUME and read into things, I would advise YOU to avoid that ; )

My best friend worked with ICKE in Vancouver in the 90s with a BBC 2 crew. Maybe I know a few more first hand things about him than you do,

My friend has written several articles about him, and we had talked about ICKE and him as a person, and he said he was ANYTHING but crazy.

BUT, the lizard thing does one very important thing:

It turns people away and off.

Just like life extention ideas.

That was my point.

So you think the film was pretty good or?

Posted on: 2007/10/27 15:05
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hehe... inte fattar ännu att lilla människan inte är något, att hon nu är som dåligast och mest evil - då kommer tankar upp om evigt liv - det är ju alltid tvärtom... det kommer upp för att livet är hotat och inför sista ödeläggelsen. Aliens håller på med sitt jocks.

Ni tror tydligen på att människan har gett upphov till kosmos/gud/..., eller vad man nu ska kalla det...

Människan är UNDERSTÄLLD principer och det..., och har snart inget utrymme kvar.

"Hon" är ett skämt, och dessa idéer är bara alién och New Age-grejer vissa proppat sig med.

Vakna.

Posted on: 2007/10/27 15:20
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Lorax:YO my PAL.My best friend worked with ICKE in Vancouver in the 90s with a BBC 2 crew. Maybe I know a few more first hand things about him than you do,

Maybe your are an agent, who knows you?...

Because Canada have education most agent in THE WORLD.

Who are you? Some basic fact?ANswerd(wirtd anI T`´

Posted on: 2007/10/27 15:27

See User information
Quote:

sale skrev:
Lorax:YO my PAL.My best friend worked with ICKE in Vancouver in the 90s with a BBC 2 crew. Maybe I know a few more first hand things about him than you do,

Haha!

I figured it was just a matter of time that THAT question would come.

But, ok, here are some articles and references by my friend:
http://www.davidicke.com/content/view/58/26/
http://www.hiddenmysteries.org/themag ... ol11/articles/salmi.shtml

brian is someone with a VERY open mind that DOES stuff.
Perhaps many here would do well to follow his example.

Han kämpade för att ICKE skulle kunna hålla fördrag i Van när CJC skulle banna honom.

Jag vet vad jad snackar om.
http://www.jewishindependent.ca/archi ... 2/archives02jan18-01.html

Lite offtopic men jag vill bara lägga märke på att vissa har lite mer först hand info.

I am not bragging, jag bara vill vara klar om saken.

I have worked with media many times in London and understand well their machinations and power structure. First hand.

I know well how ICKE and Jones are demonised and ridiculed.

I understand its all about money on one level.

I never med David, Brian did. I trust him totally. Brian that is.

I never med Jones, so I dont know.

If you think that Lizards and life extention technology WONT scare people, YOU are very naive my friend.

Thanks for the comment and insite anyways.

Does this info help?

Posted on: 2007/10/27 16:33
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Quote:

sale skrev:

Haha!

I figured it was just a matter of time that THAT question would come.

But, ok, here are some articles and references by my friend:
http://www.davidicke.com/content/view/58/26/
http://www.hiddenmysteries.org/themag ... ol11/articles/salmi.shtml

brian is someone with a VERY open mind that DOES stuff.
Perhaps many here would do well to follow his example.

Han kämpade för att ICKE skulle kunna hålla fördrag i Van när CJC skulle banna honom.

Jag vet vad jad snackar om.
http://www.jewishindependent.ca/archi ... 2/archives02jan18-01.html

Lite offtopic men jag vill bara lägga märke på att vissa har lite mer först hand info.

I am not bragging, jag bara vill vara klar om saken.

I have worked with media many times in London and understand well their machinations and power structure. First hand.

I know well how ICKE and Jones are demonised and ridiculed.

I understand its all about money on one level.

I never med David, Brian did. I trust him totally. Brian that is.

I never med Jones, so I dont know.

If you think that Lizards and life extention technology WONT scare people, YOU are very naive my friend.

Thanks for the comment and insite anyways.

Does this info help?
OFF course the first step U KONW nice Thank u:)

Posted on: 2007/10/27 17:07

Anonym
Detta kommer bli ett perfekt infokrig verktyg.Grym produktion bra sammanställt.Om man inte vaknar av det här så är man sönder programerad. Vad tyckte LORAX då ?

See User information
Inte mycket nytt i filmen men den var ganska intressant ändå, Gillade att han visade vad folk som arbetar för NWO blir lovade i ersättning.

Ett klagomål är att han inte nämnde den judiska faktorn dock, att NWO egentligen är Sion vises protokoll, och att det är judar som ligger bakom hela den här perversa drömmen om ett förslavat samhälle där eliten styr.

Judarna ser sig ju redan som eliten i och med att dom enligt egen utsago är "guds utvalda folk". Och tydligen vill gud att hans utvalda folk ska mörda över 6 miljarder människor och utföra perversa tester på barn och nyfödda.

Alla här vet om att Rothschilds är judar men han nämner inte det en enda gång vilket jag tycker är konstigt.

Sen undrar jag vad scenerna där han står och skriker i en megafon mot byggnader har för mening än att förstärka hans image som någon form av ensam crusader mot NWO.

Vet inte men känns lite avartigt. Vet ej om man ska lita på Alex eller inte, han går ju aldrig till kärnan av problemet.

Och den kärnan är att jude nazisterna är ingengörerna bakom NWO och att dom vill förslava icke judar inte är någon hemlighet direkt.

http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=6898

Posted on: 2007/10/27 19:22

Anonym
Jo hanko jag känner lite med dig där faktiskt

såhär ser jag det
http://tankefrihet.se/forum/index.php?topic=113.0

See User information
Det blev väl lite som man trodde, inte ett ord om Jesuiterna.

Det va ju inte riktigt något nytt heller i filmen, jag tyckte det va lite lustigt att Alex inte själv gick igenom alla olika kopplingar med eliten, committy of 300, trilateral, round tabel, knight of Malta mm. mm.

Dessutom så tar han inte upp att tex. Hitler (och Stalin) just tillhörde Fri murarna (han nämner väl inte frimurarna överhuvetaget, konstigt).

Jag har hört av bland annat att Alan Watt säger att Hitler inte skrev main kampf utan att en blev publiserad i hans namn bara, skriven av eliten.

Rödsköldarna är ju bara bankirer till Vaticanen, och alla religoner är bara ett sätt att styra och ställa, så det blir ju lite löjligt att skylla på judarna.

morsning korsning

Posted on: 2007/10/27 19:53

Anonym
Han nämner ju frimurarna annars överallt jag tycker även det är bra att han inte gör det eftersom jag tror att alex vill vara sprida detta utanför "flumvärlden"

stalin förbjöd frimureriet och var så vet jag vet inte frimurare hitler förbjöd även han frimureriet och var inte heller även medlem där

http://www.bankrattsforeningen.org.se ... artiklar2/tidning210.html

See User information
OK, det här är bevis i mina ögon att AJ är en Zionist som arbetar för NWO.

http://www.erichufschmid.net/TFC/mp3/AlexJones_4Apr2006.mp3

Om inte klippet är riggat så klart.

Om det stämmer så är det ytterst tydligt att han är en utav sköldarna för Judarna.

För om man tänker efter, han kommer ju aldrig med några lösningar eller riktiga detaljer utan det är mest snack om hitler och death camps osv...

Sen att han ska förstärka sin image hela tiden gör mig misstänksam.

OKEJ, spiken i Kistan för AJ var det faktum att Han är gift med en Jude!! Där försvann all min respekt för honom som "truthseeker" direkt

Posted on: 2007/10/27 20:40

Anonym
Hitler och dödslägerna är det enda jag oxå finner felaktigt i det han agiterar men vad är det med detta klipp som är avslöjande med att han är utsedd av jesuiterna ?

Är alex gift med en judina visste jag inte ???

Anonym
De flesta judar är emot ockupationen hur träffades detta par föresten vet du det ?
Om alex får barn blir barnet jude

See User information
Värt att nämna är att det finns ett litet antal judar mot zionism.

http://www.libertyforum.org/showflat. ... collapsed&sb=5&o=21&part=

Den här är guld värd, där man använder Alex material mot honom

http://www.erichufschmid.net/TFC/Alex-Jones-summary.html

Också Arnold Schwarzeneggers fru är judinna, dom är ju inte helt dumma judarna

Posted on: 2007/10/27 21:02

Anonym
Artikelns indirekta ledande frågor är mer intressanta en de givna svaren den ger jag tror alex jones är äta tycker artikeln är intressant men ser den som en konspirationsteori

Svartneger är medlem i bohemian och frun är ju Kennedyklanen

Dock intressant med alla desa spekulationer

Anonym
Ledare Världen är redan utsedda av Bilderbergruppen innan folket går till valurnorna. Genom en kontrollerad Media och andra grupperingar förs sedan propagandan ut så att folk väljer " rätt ".

Det senaste exemplet i Sverige är valet 2006 där Högeralliansen vann.

Svenska deltagare på Bilderbergmötet i Ottawa ( Kanada ) 8-11 Juni 2006 var bl a Carl Bild och Fredrik Reinfeldt. Vi som visste detta visste också utgången av valet i förväg.

Bildandet av EU är också Bilderbergruppens förtjänst. Riktlinjerna togs fram redan vid första mötet 1954.

Verklig Demokrati har aldrig funnits och sedan Bilderbergruppens bildande 1954, på Hotell Bilderberg i Oosterbeck ( Holland ), har Eliten haft nästintill full kontroll på utgången av Valresutaten i dom länder där dom , i förväg , har valt ut Ledarskiktet.

Dom Journalister som försöker att skriva om detta har ingen karriär och lönekuvert att hämta inom Mainstreammedia. Ett exempel är Jim Tucker i England.

911 Was an Inside Job regisserat av ett Globalt Nätverk där bl a Bilderbergruppen ingår.

See User information
Postivit Överraskad!

Alex Jones, haha... vilken jävla karaktär. klockren!!!

När han kör igång går inte ens råttorna säkra.

Posted on: 2007/10/28 22:55

See User information
Apropå råttor, kolla in detta lilla klipp..

http://www.youtube.com/watch?v=z3GuLoaDQ3w

Posted on: 2007/10/29 11:42
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Endgame var riktigt bra.

Carl Bildt har varit på Bilderbergmöten 1993, 1996, 1997, 1999, 2000, 2006 samt 2007 i turkiet senast.

Carl Bildt sa detta vid ett tal vid Texas A&M University den 18/2 2004 med rubriken "Alliances, Coalitions and Collaborations"

"President Bush är en av de stora statsmännen i vår tid."
"Men för mig har hans bidrag till min del av världen varit mycket mer betydelsefull."

Posted on: 2007/10/29 17:55

See User information
Intressant att han tog med Charles Darwin.

Posted on: 2007/10/29 18:40

See User information
ända anledningen att jag diggar darwin är för att han blev väldigt besviken på sina upptäkter då dom gick emot hans religösa tro, men att han fortsatte ändå. Starkare än dom flästa.

Posted on: 2007/10/29 19:01
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Det var ju inte Charles Darwins upptäckter utan ett vidarearbete på hans farfars teorier baserade på naturalism. Kan hända att hans föräldrar piskade honom in i detta?

Posted on: 2007/10/29 19:09

See User information
japps det var farfar darwin som sådde fröet så att säga, men det var ju charles som kom på och vidarutvecklade det hela då han upptäckte det där med koral rev.

Jag kan tänka mig att det var religonen han blev påtvingad.
Och evolutions teorin med..

Men inte många religösa folk som vågar gå emot sin tro... inte vanligt alls.

Posted on: 2007/10/29 19:13
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper