vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 6 »

Re: Malmö känns som ett arabland

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Ja, så som staten dokumenterar "rasister" idag, inte nådigt. för övrigt slog några afa svin sönder en ruta och rev ner vår flagga för vi flaggade på den flagg dagen som var nyss.

jaja, antifacister är NI!!?!

Tyckte Emil frågade om det men jag kanske missuppfattade det han skrev...

Posted on: 2007/11/14 17:14
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

maggot skrev:
Men sätt upp mitt i natten när ingen ser då för fan

ja du kan ju inte stå öppet med det du "tror" på, jävla smygrasist. Skaffa egna åsikter du kan stå för, din smygare.

Posted on: 2007/11/14 17:54
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hahah :---D.

Jag tänker inte stå öppet för något jag inte står för? :P

Posted on: 2007/11/14 17:58
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

maggot skrev:

ja du kan ju inte stå öppet med det du "tror" på, jävla smygrasist. Skaffa egna åsikter du kan stå för, din smygare.

Nu dök det där begreppet upp igen-ras-, i mitt liv så har jag kommit i kontakt med huvudsakligen en grupper av människor som hemfaller till att använda det begreppet, kennelklubben.
Har det med det att göra steffo?

Posted on: 2007/11/14 18:06

See User information
Quote:

gaston skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

maggot skrev:

Nu dök det där begreppet upp igen-ras-, i mitt liv så har jag kommit i kontakt med huvudsakligen en grupper av människor som hemfaller till att använda det begreppet, kennelklubben.
Har det med det att göra steffo?

tja vad vet jag, alla är offer för sitt eget språk, ingen vet vad den andre menar. Orwellian doublespeak, är vårt nya språk.

diskussionen verkar gälla vart man är född, vilka karakteriska drag ursprungsbefolkningen i detta område har, pga av genetik, dvs ras, såvisst menar jag det, eller förnekar du att tex kineserna är av Asiatisk Rastyp? Om man dömer folks förmåga, efter genetik, då är man enligt mig rasist.

Posted on: 2007/11/14 18:24
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Raser finns det är ett faktum.

Att påstå att en asiat och ex en afrikan har samma egenskaper tycker jag är respektlöst mot både afrikanen och mot asiaten..

Det är tragiskt att du steffo inte arbetar för mångfallden i världen utan istället vill skapa en monokultur och blanda alla de olika folkslagen som tagit så lång tid att bygga upp.!

Vill du inte bevara både svarta,vita och gula och alla de folk som utgär den världsliga mångkulturen
Läs om om denna idiologi
http://sv.metapedia.org/wiki/Etnopluralism

Att vara rasist borde igentligen bara innebära att man erkänner mångfallden i världen och inte är ateist

See User information
var man är född hör inte till vilken ras man har, det har med ens utseende/släkt att göra.

Människan är en Art, i denna art finns det många raser. varför skulle det inte finnas raser?...

Posted on: 2007/11/14 18:39

See User information
Vadå fred i norra irak? Turkarna står ju och mullrar med maskineriet vid gränsen inför en eventuell invasion.

Sedan finns det en annan aspekt om varför man inte flyttar tillbaka. Man kanske har fått barn som är födda här, integrerats och skaffat vänner. Man kanske har arbete och byggt upp ett nytt liv i detta samhälle.

Jag har för mig att jag har läst någonstans att det igentligen bor närmare 1 miljon svenskar runt om i världen. Ska vi be alla dem flytta hem tycker du?

Posted on: 2007/11/14 18:42

See User information
Som maggot sa, det borde finnas en gränns på hur länge man ska ha bott här, har man bott längre än denna gräns ska man inte få flytta hem, många av dom svenskarna som bor runntom i världen är ju dom som utvandrade till usa för 200 årsen..

Men jag håller med, det är i praktiken omöjligt att säga att "dom som bott här si o så länge ska flytta hem då det blir fred osv"

Mänskligt välbeffinande skall altid tas i förstahand.

Posted on: 2007/11/14 18:50

Anonym
Quote:

Dan skrev:
Vadå fred i norra irak? Turkarna står ju och mullrar med maskineriet vid gränsen inför en eventuell invasion.

Sedan finns det en annan aspekt om varför man inte flyttar tillbaka. Man kanske har fått barn som är födda här, integrerats och skaffat vänner. Man kanske har arbete och byggt upp ett nytt liv i detta samhälle.

Jag har för mig att jag har läst någonstans att det igentligen bor närmare 1 miljon svenskar runt om i världen. Ska vi be alla dem flytta hem tycker du?

Ja detta är något som till o med ABC-news tagit upp
http://abcnews.go.com/International/Story?id=2957730&page=1

Varför investerar storkapitalet i krig tror du ?

Men se länken din åsna!

Det borde du fatta att de som kommit från irak inte har intregrerats.
Sedan så bor de här och det är fred så bidrar de till att andra inte kan komma hit
Solidariskt ?

Ang svenskar i andra är deras länder problem eller nytta.
De får själva sätta sina lagar men jag tror knappast svenskar kräver att det ska säljsas griskorv i mecka!

See User information
Quote:

Dan skrev:

han har "läst" det, så nu "tror" han det. Egen analys ödslas ingen energi på, man kan "lita" på det man "hör" och "ser" är det på tv, ja då är det "sant" hur skulle annars verkligheten vara, då skulle man ju typ behöva Valium.

Posted on: 2007/11/14 19:10

Anonym
Även en irakisk taxichafför har bekräftat det för mig

See User information
Quote:

maggot skrev:
Raser finns det är ett faktum.

Att påstå att en asiat och ex en afrikan har samma egenskaper tycker jag är respektlöst mot både afrikanen och mot asiaten..

Det är tragiskt att du steffo inte arbetar för mångfallden i världen utan istället vill skapa en monokultur och blanda alla de olika folkslagen som tagit så lång tid att bygga upp.!

Vill du inte bevara både svarta,vita och gula och alla de folk som utgär den världsliga mångkulturen
Läs om om denna idiologi
http://sv.metapedia.org/wiki/Etnopluralism

Att vara rasist borde igentligen bara innebära att man erkänner mångfallden i världen och inte är ateist

jasså, nu börjar det komma fram vad du egentligen menar, nu skall man ha rätt gener ochså för att skaffa avkomma av rätt slag, eller vad fan menar du, att geerna skulle smitta från invandrare via luften, skall staten avgöra vem man knullar med. Du är ju totalt blåst din lillhitler. Vad har du ens här att göra, du är ju helsåld på Dawinism, som skapade både Nazism och kommunism. Bäbis.

Posted on: 2007/11/14 19:17

Anonym
Quote:

Steffo skrev:

jasså, nu börjar det komma fram vad du egentligen menar, nu skall man ha rätt gener ochså för att skaffa avkomma av rätt slag, eller vad fan menar du, att geerna skulle smitta från invandrare via luften, skall staten avgöra vem man knullar med. Du är ju totalt blåst din lillhitler. Vad har du ens här att göra, du är ju helsåld på Dawinism, som skapade både Nazism och kommunism. Bäbis.

Jag vill bevara alla folkslag men idag så sker en massiv blandraskampanj som kommer leda till att raserna dör ut vilket är väldigt sorgligt.
Som jag sagt kan blandrasfamiljer förekomma och det gör heller inget om det sker i en liten utsträckning och inte hotar ett helt folks undergång.

Ta tex romarriket som drabbades av mångkultur från alla länder samtidigt som deras styre var infikterat dekadens
(precis som västvärlden)

Det är snarare du som är helsåld på "slumpen" och dawmin då inte ser något högre andlig värde i att behålla de olika raserna.
Jag däremot tror på en skapelse som har en mening...
Jag har försökt förklara detta i en blurb jag gjort kan du höra här

http://83.233.144.133/tankefrihet/nyhet_kommentarer.php?id=86

Sedan har jag varit på vaken.se i flera år och var i början faktiskt moderator

See User information
Maggot, Bra att du refererar till nyheter som är 7-8 månader gamla. Turkarna var inne för 1-2 veckor sedan ca 5 mil in över irakisk gräns.

Posted on: 2007/11/14 19:27

Anonym
Så du tror inte att det finns mer eller mindre riskfria zooner i irak...

Varan dag sker en skottlossning i Göteborg vem ska hjälpa oss ?

See User information
Quote:

maggot skrev:

Sedan har jag varit på vaken.se i flera år och var i början faktiskt moderator

att vara moderator här är inget bevis i sig självt, micro verkar inte ha torrt på fötterna, han vimlar ju med frumurarna under sitt nya? "motto ordo ab chaos" och frotterar sig med utrycket Vakna!Vakna! som ingen kan missa här på vaken.se, vad jag tycker om det vet säkert de flesta vid det här laget, skall dock göra mig lustig igen över detta och visa mina fina bilder.

Resized Image
Micro på frimurar forumet "ORDO AB CHAOS"

Resized Image

Posted on: 2007/11/14 19:35

See User information
Han (micro) kanske söker kunskap?

Posted on: 2007/11/14 19:43

See User information
Quote:

Dan skrev:
Han (micro) kanske söker kunskap?

hur menar du, om en jude säger sieg heil till en nazist, söker han då kunskap?

Posted on: 2007/11/14 19:47

Anonym
Micro är kanske en smygfrimurare

See User information
Till Maggot:

13/11/2007 Four Turkish soldiers were killed in fighting with Kurdish rebels Tuesday in the country's restive southeast close to the Iraqi border, security sources said. Clashes erupted at Mount Gabar, in Sirnak province, in a military operation against rebels from the PKK. The NTV news channel said there were heavy losses on the PKK side, but gave no figures. Turkey has massed an estimated 100,000 troops on the border amid threats of cross-border military strikes against PKK bases in northern occupied Iraq where it says the rebels enjoy a safe haven. Earlier,Turkish warplanes bombed three Iraqi villages near the border town of Zakho in northern Iraq's autonomous Kurdish region on Tuesday but caused no casualties, a security official said. The bombings were carried out before dawn on villages known to be frequented by members of the PKK in the Batoufa and Darkar districts of northern occupied Iraq, the Kurdish official said on condition of anonymity. He said a small disused police checkpoint was shelled in a separate incident. The Turkish general staff was not immediately available for comment and Prime Minister Recep Tayyip Erdogan told reporters he was "not aware" of such action. Last week, US President George W. Bush pledged to provide Turkey with real time intelligence to strike at the PKK after talks with Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan in Washington.

http://www.almanar.com.lb/NewsSite/NewsDetails.aspx?id=28911

Posted on: 2007/11/14 19:57

See User information
Det kanske är enkare än så...om jag skickare ett mail till Bildt och avslutar med novo ordo seclorum så gör jag det för att jävlas, kan det vara så enkelt..?

Posted on: 2007/11/14 19:57

See User information
Quote:

gaston skrev:
Det kanske är enkare än så...om jag skickare ett mail till Bildt och avslutar med novo ordo seclorum så gör jag det för att jävlas, kan det vara så enkelt..?

du kan inte jävlas på det sättet, novo ordum seclorum är knappast en sensationell hemlighet för den delen, finns ju på 1 dollarsedeln. Antingen annonserar han att han är frimurare, eller har han andra skäl, i vartfall berättar han inget om detta, och postade inte heller själv, att han tagit kontakt med dem. Personligen tycker jag det är tveksamt att använda sig av fiendens valspråk, det ger dubbla budskap, men siten vaken.se är ju ochså proppfyllt med just detta, dubbla budskap och förvirrade sökare. Inte undra på då dess sk ledare, ochså verkar vara förvirrad och dubbel. Själv är jag ju sk "vakenförnekare" eftersom jag hävdar att man inte kan "vakna" eftersom orsaken inte är att man sover, jag tror personligen att personer som inget fattar antingen
1 inte kan förstå 40%
2 inte vill förstå 57%
3 De som förstår och kan agera på egen hand, utan fadersfigurer eller andra handledare. 2-3 %

av de i kategori 2 finns flera subgrupper, den allra farligaste av dem är de som inte vill av rädsla för förändring, (90% av denna grupp 2)denna stora del av befolkningen kommer skrämmas till att göra vad som helst mot vem som helst, bara de slipper vara rädda. den andra kategorin i grupp 2 är fienden kanske max 2-3% av jordens befolkning. det är dom vi är ute efter. I botten av lådan hittar vi sanningen alla kan "vakna" till, om de kan det. att det är ZIONISTERNA som ligger bakom klabbet. se länk i min signatur.

Posted on: 2007/11/14 20:15

Anonym
Dan det står ju syd där södra irak jag pratar om norra
Dessutom 4 döda inte så mycket i göteborg idag har det varit två skottlossningar..

« 1 (2) 3 4 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper