vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: "Kulturberikarna" Advance Patrol sprider Svenskfientlighet
och som sagt så har SD inte alla lösningar som nämndes förut, men de kanske kan förändra lite hos detta enorma problem vi har med invandringen
Håller med dig fullständigt.Jag tänker själv att rösta o på SD 2010 .

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
att rösta ens blank är detsamma som att acceptera hykleriet som politiken stårför...

kan något slå in det i skallarna på våra stackars natio'anal'ister.

det viktiga är inte vart vi kommer ifrån, utan vart vi ska..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
mkt provocerande låt ... och irriterande att man inte kan skriva en låt omvänt mot dem . .

Man ser sverigefientlighet överallt, och endast ett fåtal märker det. andra, som mina vänner ser det som att: vi svenska måste bättra oss, att det har blivit som det har blivit är endast svenskars fel .. och visst det är vi som haft en sjuklig invandringspolitik, men för att det ska fungera att integrera m änniskor måste både de som integreras pch de runt omkring hjälpa till och respektera varandra.. de som integreras måste respektera deras nya hemlands seder och bruk . .
dock såfungerar ju inte detta när man gör en sådan massinvandring som sverige gjort. nu gäller det bara att vi inte tar emot fler eftersom vi sett att det inte fungerar.

----------------------------------------
Svar:Det är inte bara dina kompisar som inte verkar se vad som händer framför deras ögon majoriteten av vakens användare
verkar inte se detta som något alarmerande.Dom tror fortfarande att den mesta rasismen kommer från Svenskar.

Anonym
Och du efekto ska väl snart in i rättegången igen ?
När blir det har du fått nytt datum ?

Anonym
imponerande masken, du lyckades svara rätt för en gångs skull..

jag har inte fått något datum än.

hur gick det med ditt rån då?

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
mkt provocerande låt ... och irriterande att man inte kan skriva en låt omvänt mot dem . .

Man ser sverigefientlighet överallt, och endast ett fåtal märker det. andra, som mina vänner ser det som att: vi svenska måste bättra oss, att det har blivit som det har blivit är endast svenskars fel .. och visst det är vi som haft en sjuklig invandringspolitik, men för att det ska fungera att integrera m änniskor måste både de som integreras pch de runt omkring hjälpa till och respektera varandra.. de som integreras måste respektera deras nya hemlands seder och bruk . .
dock såfungerar ju inte detta när man gör en sådan massinvandring som sverige gjort. nu gäller det bara att vi inte tar emot fler eftersom vi sett att det inte fungerar.

Svar:Det är inte bara dina kompisar som inte verkar se vad som händer framför deras ögon majoriteten av vakens användare
verkar inte se detta som något alarmerande.Dom tror fortfarande att den mesta rasismen kommer från Svenskar.

Jo, jag är mycket medveten om detta, men var gång man hör det blir man ändå lika förbannad som om det vore den första.

När skedde senast ett sk. "hatbrott" i Sverige ?undrar jag .. det enda media verkar refferera till var gång de pratar om svenskars hat mot invandrare, så är det Lasermannen ..

Posted on: 2007/11/21 22:49
" Det verkar som det i varje tid och i alla sorters folk, finns några som vill skapa pyramider, där de själva sitter överst, och har makten i sin hand, medan dem som lever nedanför dem lider "

Anonym
Undersökningen är nedlagd då svenska rättsystemet prioiriterar att jaga svenska nationalister istället

Anonym

Jo, jag är mycket medveten om detta, men var gång man hör det blir man ändå lika förbannad som om det vore den första.

Svar: Ja visst blir man.Det visar bara hur djupt indoktrinerade dom är i PK många här inne lider av det konstigt nog då sidan kallas "Vaken"
Void hur går det? Har du snackat mer med dina polare
från Advance Patrol?

Anonym
Efekto på rättegång? Vad har han ställt till med nu då?

Anonym
Han kanske åkte dit för hets mot folkmupp?

Anonym
Eller landsföräderi

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev
Han kanske åkte dit för hets mot folkmupp?

Quote:

CrushNWO skrev:
Eller landsföräderi

Trodde detta var samma sak enligt landets rattmuffar....

Posted on: 2007/11/23 3:21

Anonym
Afrikaner som röstar på SD
http://www.youtube.com/watch?v=hMGuYFeiT4M&feature=related

(Finns även afrikaner i SD)

Anonym

Anonym
Quote:

maggot skrev:

Bra att du hittade detta klipp. Jag så det på TV efter valet och har letat efter det .Det förvånar mig att han inte blev bortklippt av Svts pk-censur.
Vad tycker dom politiskt korrekta här på vaken om väljaren?Är han också nazist?

Anonym
Quote:

CrushNWO skrev:
Quote:

maggot skrev:

Bra att du hittade detta klipp. Jag så det på TV efter valet och har letat efter det .Det förvånar mig att han inte blev bortklippt av Svts pk-censur.
Vad tycker dom politiskt korrekta här på vaken om väljaren?Är han också nazist?

Äh, lägg ner PK-snacket som om det vore ett generellt synsätt på vaken, det saknar substans och har inget med själva sakfrågorna att göra… Bara för att någon har kallat dig eller någon annan för nazist så betyder inte det att du kan generalisera vaken efter den åsikten… Om en människa är en idiot, Pk eller nazist, så har inte det med sakfrågan att göra. Diskutera ämnet istället och lägg ner åsikterna om vad människor ÄR, det leder bara längre ner i fördärvet… För vi vet att alla människor ÄR olika, tänker olika, ser ut olika. Det är inget som är konstigt med det, tvärt om, det är helt NATURLIGT att människor är motpoler till varandra… Man behöver inte upprepa det gång på gång bara…

Om jag efter ditt påstående säger att jag är PK, Nazist eller Kommunist? Vad får du ut av det? Vad har det med saken att göra, förväntar du dig en givande diskussion?

Om jag är någonting i dina ögon så bidrar det bara negativt till diskussionen när du tar upp det…

Anonym
Dubbelmoral aka Jumalauta skrev.

[i]Äh, lägg ner PK-snacket som om det vore ett generellt synsätt på vaken, det saknar substans och har inget med själva sakfrågorna att göra… Bara för att någon har kallat dig eller någon annan för nazist så betyder inte det att du kan generalisera vaken efter den åsikten… Om en människa är en idiot, Pk eller nazist, så har inte det med sakfrågan att göra. Diskutera ämnet istället och lägg ner åsikterna om vad människor ÄR, det leder bara längre ner i fördärvet… För vi vet att alla människor ÄR olika, tänker olika, ser ut olika. Det är inget som är konstigt med det, tvärt om, det är helt NATURLIGT att människor är motpoler till varandra… Man behöver inte upprepa det gång på gång bara…

Om jag efter ditt påstående säger att jag är PK, Nazist eller Kommunist? Vad får du ut av det? Vad har det med saken att göra, förväntar du dig en givande diskussion?

Om jag är någonting i dina ögon så bidrar det bara negativt till diskussionen när du tar upp det…
[/i]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SVAR:
Har inget med sakfrågorna att göra?Klart det har. Många med det tänket finns på vaken .Jag betonar ordet många alltså inte alla ,har kallat mig och en del andra för både främlingsfientlig rasist&nazist mm.Jag har inte generaliserat bara konstaterat det faktum att många har det synsättet.Du försöker få det att låta som att jag inte diskuterar sakfrågorna .Många ggr när jag tex startar en tråd eller diskuterar i en, så ägnar många som jag väljer att kalla "Politiskt Korrekta" sig åt just det du anklagar mig för.Nämligen att inte diskutera sakfrågorna.Att kalla invandrings&mångkulturkritiker för massa negativa ord är om något ,ett sätt att dra fokus i från sakfrågorna.
Om du hade följt denna tråd i från början så hade du kunnat hitta en del sådana ex ,på hur man istället för att diskutera sakfrågorna istället väljer att dra fokus i från ämnets tyngdpunkt.
Varför tar du inte fram pekpinnen och tillrättavisar även då bla personer kallar någon rasist,främlingfientlig eller nazist.Hade du gjort det hade jag respekterat ditt
påpekande, men tyvärr så tar du bara upp den ena sidan av myntet vilket i mina ögon är hyckleri.

Anonym
"Vad tycker dom politiskt korrekta här på vaken om väljaren?Är han också nazist?"

Attityden i ett sådant inlägg säger iof allt...

Ungefär som att jag skulle säga:

Vad tycker de främligsfientliga på Vaken om bla bla bla...

Jag kan omöjligt förvänta mig en vettig diskussion om jag gjorde så...

Men det är ok, Om jag är Pk, Hycklare eller vad som helst i dina ögon, så kan inte jag göra någonting åt det och jag inser just hur meningslöst det skulle vara... Du får tycka vad du vill...

Anonym
Quote:
Jumalauta:
Äh, lägg ner PK-snacket som om det vore ett generellt synsätt på vaken, det saknar substans och har inget med själva sakfrågorna att göra… Bara för att någon har kallat dig eller någon annan för nazist så betyder inte det att du kan generalisera vaken efter den åsikten… Om en människa är en idiot, Pk eller nazist, så har inte det med sakfrågan att göra. Diskutera ämnet istället och lägg ner åsikterna om vad människor ÄR, det leder bara längre ner i fördärvet… För vi vet att alla människor ÄR olika, tänker olika, ser ut olika. Det är inget som är konstigt med det, tvärt om, det är helt NATURLIGT att människor är motpoler till varandra… Man behöver inte upprepa det gång på gång bara…

Det borde egentligen skapas en separat tråd där alla diskussioner av den här typen hänvisas till med en rubrik som.

"Vett och etikett" eller "Fakta äger" för de yngre generationerna.

Jag håller med dig om att det är idiotiskt att den som inte har tillräckligt bra argument eller hållbara fakta vräker ur sig massa otrevligheter för att dölja sin okunighet. Jag skall erkänna att jag själv har ganska svårt att hålla igen när någon har pluggat igen ögon och öron för inkommande information och envisas med att bara rabbla PK-mantra samtidigt som de försöker dölja varje fakta med att kasta glåpord och generalisera den som belyser problemet.

Nu har jag fått en gåva att använda ord i talad och skriven form men inser att den som har svårare att uttrycka sig får en betydligt kortare väg till fula påhopp och generaliseringar av andra människor. Det är givetvis inget försvar men skall definitivt ses som en mänsklig svaghet och inget någon skall eftersträva. Det leder ju bara till innehållen frustration eftersom adrenalin är naturligare att få ur sig i en boxningsring eller på brottningsmatta.

Jag vet att denna tråd hamnat en bit från sakfrågan men tala om hur du ser på detta.

När någon typ 1000 gånger visat på fakta som belyser ett problem och det fortfarande sitter en människa som inte bemöter fakta utan istället ägnar sig åt att skapa personliga smutskastningskanpanjer mot den eller de som har fakta att komma med.

Är det ok att kalla dem slingrande ormar eller PK-idioter då? Eller vad bör man göra för att undvika att admin stänger ner trådar som kan ha ett informativt innehåll? Med argument som:

NU HAMNAR TRÅDEN I PAPPERSKORGEN FÖR ATT DET ÄR SÅ OTREVLIG STÄMNING! JAJA BAJA INTE GÖRA NÅGON LEDSEN!

Märk nu att det aldrig är frågan om de som belyst obehagliga fakta men utan undantag alltid de som inte har något vettigt att komma med som skall försvaras då de kan bli LEDSNA annars.

DJÄVLA LEKSTUGA tycker jag!

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper