vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Re: Sista chansen innan valet! Mycket viktigt!

See User information
Ja titta kärleken och visdomen spirrar.

Skratta åt varandra bara ni älskar ju er själva själva så himmla mycket.

Oj så andlig man är man har ju verkligen upplevt hur goda tankar gentemot sin nästa återvänder till en själv.

Det är så man älskar sin fiende genom att driva med dem och se ner på dem än mindre sin medmänniska.

Förvandla inte vaken till någon politisk valarena för rena teater mupperier, ska det vara vaken eller ska det vara hopplöst självhatande?

Det finns tidigare trådar om ämnet vi redan gått igenom.

Vi kan inte hålla på gräva i samma ämne hela tiden för nya medlemmar som inte hänger med.

Skulle vara bra dock om man kunde referera till dessa trådar.

Nu vet jag inte hur mycket som finns sparat men jag hittar inte tråden dock bör admin som varigt med ett tag veta vilka trådar jag refererar till , jag tycker detta om Sd och invandring börjar bli ganska ut-tjatat och meningslöst.

Posted on: 2010/9/19 11:35
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Shen sluta tramsa, du har ju lämnat den här tråden har du sagt.
Du talar ju emot yttrandefriheten gång på gång vi utnyttjar bara vår rätt och vi har inte brutit några forum regler. Det finns gott om andra trådar du kan besöka om denna inte passar dig.

Posted on: 2010/9/19 11:49
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
U Wish.

Lol jag lämnar den aldrig helt.

Isåfall känner du inte Mikael.

Så länge jag är inomhus och passerar burken så slänger jag en blick på sidan då och då.

Och ja det är urvattnat så in i helv--

Menar Yo där,, ska jag som vaken medlem behöva diskutera samma saker om och om igen bara pga det trillar in nytt folk som börjar från noll,, eller för att någon annan inte kan lägga sitt högmod åt sidan och börja om från ruta ett igen??

Och jag gör det för att jag var bland dom som hjälpte till och väcka folket från början om du kommer ihåg hur många tänkte innan dom mötte Fangshen.

Jag blev ett stort Hallo.
Och varför jag stack från vaken är för att spendera tid till att kultivera till nästa nivå.
Därför jag finner detta så irriterande och behöva sitta framför burken och kämpa.

Nu blir jag dock mycket lycklig och se folk som wavemaster Wox Avatar och icehorn och ni andra som vaknat och vet att jag inte är ensam i denna helvetiska kamp.

Så jag kan ta lite ledigt från min plikt och låta mina kära bröder och systrar putta vagnen lite ochså.

Vi kan bara skapa en bättre värld så länge vi lär oss skilja sanning från lögn på egen hand och inte behöver låta någon annan göra det för oss.

För så länge vi inte lär oss det kommer det finnas en grupp som gör profit och makt på andras okunskap och lidande.

Peace

Posted on: 2010/9/19 12:06
Resized Image

See User information
Quote:

Shen skrev:
U Wish.

Lol jag lämnar den aldrig helt.

Isåfall känner du inte Mikael.

Så länge jag är inomhus och passerar burken så slänger jag en blick på sidan då och då.

Och ja det är urvattnat så in i helv--

Menar Yo där,, ska jag som vaken medlem behöva diskutera samma saker om och om igen bara pga det trillar in nytt folk som börjar från noll,, eller för att någon annan inte kan lägga sitt högmod åt sidan och börja om från ruta ett igen??

Och jag gör det för att jag var bland dom som hjälpte till och väcka folket från början om du kommer ihåg hur många tänkte innan dom mötte Fangshen.

Jag blev ett stort Hallo.
Och varför jag stack från vaken är för att spendera tid till att kultivera till nästa nivå.
Därför jag finner detta så irriterande och behöva sitta framför burken och kämpa.

Nu blir jag dock mycket lycklig och se folk som wavemaster Wox Avatar och icehorn och ni andra som vaknat och vet att jag inte är ensam i denna helvetiska kamp.

Så jag kan ta lite ledigt från min plikt och låta mina kära bröder och systrar putta vagnen lite ochså.

Vi kan bara skapa en bättre värld så länge vi lär oss skilja sanning från lögn på egen hand och inte behöver låta någon annan göra det för oss.

För så länge vi inte lär oss det kommer det finnas en grupp som gör profit och makt på andras okunskap och lidande.

Peace

Man ska inte lura andra och säga att zzova är att vara vaken.
Då kan man lika gärna bli voffare.

Posted on: 2010/9/19 12:18

See User information
Finns ingen vaken,, finns bara vaknare.

Om man inte flyttar ser taggen i ögat växer den till en bjälke.

Puss på dig ochså.

Peace.

Posted on: 2010/9/19 12:21
Resized Image

See User information
Quote:
ska jag som vaken medlem behöva diskutera samma saker om och om igen bara pga det trillar in nytt folk som börjar från noll,, eller för att någon annan inte kan lägga sitt högmod åt sidan och börja om från ruta ett igen??

Du har väll endå frihet nog till att välja vilka trådar du vill delta i eller vilka konversationer.

Idag är det riksdagsval och här diskuterar vi ett parti som ikväll eller i midnatt kommer att sitta i riksdagen, det är väl högst relevant?. Allt behöver ju inte cirkulerar kring vad du vill.

Quote:

Posted on: 2010/9/19 12:29
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

See User information
Ja jag har friheten men jag har ochså plikten som människa.

Vet att det är sent vi har leks med under lång tid.
Men det är sent för mycket överhuvudtaget broder men det är bättre att börja någonstans än ingenstans.

Posted on: 2010/9/19 12:50
Resized Image

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper