Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Ett stort islamiskt kulturcentrum planeras i närheten av Angered
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
... och ännu tidigare kallades det nödhjälpsarbete!
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du, Maggot, skrev om detta med släkt och sociala relationer och det är ett skäl till att inte flytta. Nej visst. Det är lätt för mig att säga, jag lever såpass annorlunda att blod absolut inte varit tjockare än vatten.
Detta är också skälet till varför horder av invandrare hamnar på samma ställen. Trollhättan är populärt. Många har hamnat där därför att det är en industristad, det finns redan invandrare inkvarterade i hyreskaserner och en socialdemokratisk majoritet såklart i politiken. Därför, när då flyktingarna kvoterats ut och kvoteringstiden gått ut, så väljer de att bosätta sig där släkten finns... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Dan: Tänk om man kunde skicka dig och mini tillbaka till historien. Då kanske man slapp desperata försök att förnedra hela det svenska samhället och dess ursprungliga invånare... För upplysningens skull och för att ni skall slippa gå okunniga om orsak och verkan i det land ni just nu bor i så bidrar jag med lite info om det verkliga Sverige. Tanterna du skrämde iväg och som inte kunde engelska tillhörde förmodligen den generation svenskar som inte "FICK" gå mer än sju år i folkskola. Att vidareutbilda sig ingick inte i systemet för vanligt folk. De hade fullt upp med att arbeta och bygga upp en ekonomisk trygghet som de nu ser raseras bl.a. av en förödande mångultur. Det fanns också ett par generationer statarbarn som på sin höjd tilläts gå ett par år i skola av de slavägare som utnyttjade dem vinter och sommar. Visa respekt för de som byggt det här landet istället för att spela över bara för att du varit priviligierad nog att ha fått gå i skola och bl.a. lära dig engelska! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Mini: Vad är koppa in? I vilket sammanhang menar du att Svenskar är fega? Jag förstår inte alls vad du menar! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login