vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 »

Re: Malmö känns som ett arabland

See User information
Quote:

Storpotaten skrev:
Sedan kan man ju fråga sig hur de gör när de bakar pizzorna med en hand? De är ju ofta muslimer, och de har som sed att torka sig i arslet med vänster hand när dom skitit. Går de sedan direkt ut och bakar duvpizza till svenskar, eller tvättar de av bajset från handen innan?

Ja ser detta som nåt positivt, jämfört med en svensk pizzeria, bara 50% bajs. hehe Bakterier dödas av värmen, så det kvittar egentligen. Mycket snusk i matbranchen oavsett nationalitet, det kan man vara lugn för.

Posted on: 2007/11/16 16:24
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Som vanligt kan du inte bemöta något men får svara på dit trams

Var finns svenska pizzerior ?'
Skulle du vilka äta bajs bara för bakterierna dör i värmen ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

maggot skrev:
Som vanligt kan du inte bemöta något men får svara på dit trams

Var finns svenska pizzerior ?'
Skulle du vilka äta bajs bara för bakterierna dör i värmen ?

Klart det finns svenska pizzerior, folk som har fått uppehållstillstånd är efter det svenskar. Och driver de pizzeria, är det en svensk pizzeria, eller har du sett en turkisk affär i sverige?, Kanske inne i turkiska ambassaden, eftersom det är turkiskt territorie, men knappast annars.

Men inte i ditt huvud, för du skall väl hävda genetik, vilket gör att vi får skicka dig till okänd ort, eller vart kommer du ifrån egentligen? Är du same? Annars kan du ju dra ifrån Sverige av de skäl du presenterar, som stöd för att andra skall dra härifrån.

klart man äter bajs ibland, det har ingen dött av, eftersom jag alltid äter på restaurang, lagar aldrig mat själv, har jag säkert ätit bajs många ggr. Har du ätit räkor nån gång? deras tarmar brukar finnas kvar, kolla noga, speciellt om man slarvar när man skalar dem själv. du som alltid försöker vara mainstream till lags, och göra det de flesta gör..... till dig har jag ett tips, miljarder flugor kan inte ha fel, ät skit!

Posted on: 2007/11/16 18:01
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Quote:

Steffo skrev:

Klart det finns svenska pizzerior, folk som har fått uppehållstillstånd är efter det svenskar. Och driver de pizzeria, är det en svensk pizzeria, eller har du sett en turkisk affär i sverige?, Kanske inne i turkiska ambassaden, eftersom det är turkiskt territorie, men knappast annars.

Du resonoerar precis som Mona Sahlin!
Så du menar att om jag åker till Kina och bor där i 5 år blir jag då kines ?
Du kan ju fråga de som driver pizzerior vilken nationalitet de identiferar sig med och om de är med i någon sådan "förening"
Visst fin det mer elelr mindre arabiska affärer i sverige men de brukar heta "Orient affär" eller nåt liknande finns även arabiska klädesaffärer osv

Quote:

Men inte i ditt huvud, för du skall väl hävda genetik, vilket gör att vi får skicka dig till okänd ort, eller vart kommer du ifrån egentligen? Är du same? Annars kan du ju dra ifrån Sverige av de skäl du presenterar, som stöd för att andra skall dra härifrån.

Jag är född i Vännersborg men bor numera i Göteborg där min far är ifrån min mor är från Åmål i Dalsland.
Samer,norskar,danskar,belgare,polaker osv är närbesläktade med oss och bidrar inte några stora kulturkrockar.
[quote]

See User information
Hur kommer det sig att diskutioner kring invandring till slut alltid handlar om mat?

Ett rikt land som Sverige som, genom sina politiska "ledares" beslut, bidrar till att försämra vilkoren för människor i andra länder har ett ansvar att ta emot flyktingar från dessa länder. Men det finns gränser för hur många som kan flytta in i ett land på kort tid utan att detta skapar problem. Problem som i sin tur leder till animositet mellan de etniska/kulturella grupperna i landet. Söndra och härska.
Och när moderaterna börjar prata om arbetskraftsinvandring kan jag inte låta bli att undra vad detta kommer att göra för våra redan försämrade arbetsvilkor.

Jag tycker Alex Jones uttrycker problemet väl i End Games extramaterial:
http://www.youtube.com/watch?v=igG4VJtEi5o

Posted on: 2007/11/16 18:19

See User information
Quote:

paranoidanders skrev:
Hur kommer det sig att diskutioner kring invandring till slut alltid handlar om mat?

Ett rikt land som Sverige som, genom sina politiska "ledares" beslut, bidrar till att försämra vilkoren för människor i andra länder har ett ansvar att ta emot flyktingar från dessa länder. Men det finns gränser för hur många som kan flytta in i ett land på kort tid utan att detta skapar problem. Problem som i sin tur leder till animositet mellan de etniska/kulturella grupperna i landet. Söndra och härska.
Och när moderaterna börjar prata om arbetskraftsinvandring kan jag inte låta bli att undra vad detta kommer att göra för våra redan försämrade arbetsvilkor.

alex jones är en zionistkramare zionist fikus, tro inget av honom.

Posted on: 2007/11/16 18:21

Anonym
Quote:

paranoidanders skrev:

DÄRFÖR ATT DET ÄR ENDA SOM MÅNGKULTURFÖRESPRÅKARNA KAN KOMMA FRAM TILL HAR VARIT BRA MED INVANDRINGEN...
Vilken oxå är väldigt komiskt

Quote:

Vad fan ska vi ta hit "arbetskraftsinvandring" för vi har ju arbeslöshet dessutom skulle det enda innebära att de måste utbilda sig här och lära sig språket.
Då kan vi lika väl utbilda svenskar.

Sverige är inget rikt land vi är ett skuldsatt land med andra ord
Bankrutt!

See User information
Quote:

maggot skrev:
Quote:

Steffo skrev:

Du resonoerar precis som Mona Sahlin!
Så du menar att om jag åker till Kina och bor där i 5 år blir jag då kines ?
Du kan ju fråga de som driver pizzerior vilken nationalitet de identiferar sig med och om de är med i någon sådan "förening"
Visst fin det mer elelr mindre arabiska affärer i sverige men de brukar heta "Orient affär" eller nåt liknande finns även arabiska klädesaffärer osv

Quote:

Jag är född i Vännersborg men bor numera i Göteborg där min far är ifrån min mor är från Åmål i Dalsland.
Samer,norskar,danskar,belgare,polaker osv är närbesläktade med oss och bidrar inte några stora kulturkrockar.

jag är inte besläktad nära med några samer, men det skiter väl jag i, jag är inte besläktad med nån turk heller, det skiter jag ochså i, inte heller kineser, eller andra mer exotiska grupper av människor, detta är ochså ovidkommande, jag kan acceptera dem alla, låt alla som vill flytta till sverige, och låt dem jobba av vår statskuld om de vill det, har inga problem med att nån får det bättre, och det sker inte som du tror, på nån annans bekostnad, eftersom det ekonomiska systemet är in virtuell ploj, man lajar lite med siffrorna, sen är det kärva tider, man lajar lite mer, nu är det strålande tider, allt medann "maggot" sitter och petar sig i näsan. Skall nån kastas ut ur landet, skall man kasta ut den först som vill kasta ut andra, dvs dig, då får vi se hur kul du har det, på en flotte i atlanten, din snåla egoist. Det finns inget Svenskt, eller nåt nationellt, allt är en illusion, och lek med ord, ordet nation, kommer från ordet från serpent. ormfolket, eller rättare sagt, var det vetenskapsmän. Detta härstammar från egypten. Liksom frimureriet. Amerika betyder ochså land of the serpent. Försvarar du nåt saom kallas nation, eller nshs nahash, serpent, då jobbar du för fel sak, gubbe lilla, men du har inte kommit så långt i ditt "vaknande" men beware, det är kunnande, inget "vaknande" se nedan, och ät denna "fisk"

Posted on: 2007/11/16 18:35

Anonym
Om det är såsom du säger med att invandringen skulle göra att sverige blomstrar så varför ser vi inte den utvecklingen ?

Var är all den nya kunskap som invandrarna kommer hit med vi varje dag få höra ?
Var är alla dessa företag ?
Hur ser det ut i de mångkulturella områdena ?

Brott,segrigation,stress,arbetslöshet,misär mm

Om du anser att vem som helst ska få flytta hit så varför inte erbjuda uteliggarna i din stad eller invandrare att bo i din lägenhet för om sverige ska vara ett allemansland betyder det att vi svenskar inte finns kvar ???

Varför resonerar du som etablisimanget i denna fråga tror du ?
MP är ex för en fri invandring och de har själva erkänt att detta skulle kunna knäcka sverige ekomoniskt!

Du bor knappast i ett "mångkulturellt" område va ?

Sedan handlar det inte om egoism för att man vill bevara sitt folk och sin kultur det handlar om kärlek och försvar.

Är palestinerna egoister som inte vill tillåta israiliter att bo där ?

Vad är skillnande du att sverige är ett allemans land men inte andra länder ?

Ska svenskar få åka till spanien och ockupera deras mark och njuta av vädret där på vintern för att sedan åka hem ?

Var det rätt av många europer att ockupera indianerna i nordamerika så att de idag är utrotningshotade ?

Hur länge dröjer det innan nordbor lever i reservat någonstans ?

See User information
Quote:

maggot skrev:
Om det är såsom du säger med att invandringen skulle göra att sverige blomstrar så varför ser vi inte den utvecklingen ?

Var är all den nya kunskap som invandrarna kommer hit med vi varje dag få höra ?
Var är alla dessa företag ?
Hur ser det ut i de mångkulturella områdena ?

Brott,segrigation,stress,arbetslöshet,misär mm

Om du anser att vem som helst ska få flytta hit så varför inte erbjuda uteliggarna i din stad eller invandrare att bo i din lägenhet för om sverige ska vara ett allemansland betyder det att vi svenskar inte finns kvar ???

Varför resonerar du som etablisimanget i denna fråga tror du ?
MP är ex för en fri invandring och de har själva erkänt att detta skulle kunna knäcka sverige ekomoniskt!

Du bor knappast i ett "mångkulturellt" område va ?

Sedan handlar det inte om egoism för att man vill bevara sitt folk och sin kultur det handlar om kärlek och försvar.

Är palestinerna egoister som inte vill tillåta israiliter att bo där ?

Vad är skillnande du att sverige är ett allemans land men inte andra länder ?

Ska svenskar få åka till spanien och ockupera deras mark och njuta av vädret där på vintern för att sedan åka hem ?

Var det rätt av många europer att ockupera indianerna i nordamerika så att de idag är utrotningshotade ?

Hur länge dröjer det innan nordbor lever i reservat någonstans ?

som jag sa, man lajar med siffrorna, man vill ha det som det är nu, med fattiga som bråkar med varandra, fattig svenks, mot fattig invandrare. Jag har försökt att berätta detta för dig, men du hajar inte. det enda som skulle gå under om vi hade fri invandring, är socialdemokratin, vilket vi skulle kunna vara glada för om det skedde, som dom har förslavat oss, och sålt ut vär välfärd, om det vore fri invandring, skulle facket gå under, och därmed sossarna, det är därför GÖRAN hindar polacker och andra låglönearbetare att ta sig hit. Mitt tips, lämna landet nu, det kommer bara bli värre, sälj allt du äger och inveestera i Estland tex, då kan du utnyttja skillnaderna i valuta till din egen fördel, väntar du, kommer de hity ändå, och monterar ned arbetsmarknaden, eftersom de kan jobba för 10% av vad du vill ha. Skyll inte på politikerna i sverige för detta,. vi är med i EU om du inte missat detta, dess lagar styr detta, och varken fete göran eller du elle nd kan göra ett smack, bara inse, och likt en råtta lämna det sjunkande skeppet. Sant? sitt du och vänta så kommer du se. LOL

Posted on: 2007/11/16 18:50

Anonym
Du visar återigen din okunskap då du tror "invandrare i förorter" bråkar med svenskar.
Invandrare är ingen homogen grupp och oftast är det olika invandrargrupper som bråkar med varandra.
Vi kan se i skolorna hur det ser ut i dessa områden
Barnen lär sig inget för de får hela tiden nya klasskamrater som inte kan svenska.

Som en boliviansk kvinna i 50års åldern sade till mig

"Jag kom till sverige för 30 år sedan jag bryter på spanska min dotter är 20 år hon bryter på "invandrarska"

Anonym
Quote:
Steffo:

Om uppehållstillstånd hade gjort att alla invandrare blivit svenskar på riktigt och levt efter svenska värderingar så hade inte varenda gata varit pepprad av pizzerior, kebabkök eller kinakrogar! Då hade inte heller ord som svennehora, hedersmord, gruppvåldtäkter, bötning, existerat!

Quote:
Steffo:
klart man äter bajs ibland, det har ingen dött av, eftersom jag alltid äter på restaurang, lagar aldrig mat själv, har jag säkert ätit bajs många ggr. Har du ätit räkor nån gång? deras tarmar brukar finnas kvar, kolla noga, speciellt om man slarvar när man skalar dem själv. du som alltid försöker vara mainstream till lags, och göra det de flesta gör..... till dig har jag ett tips, miljarder flugor kan inte ha fel, ät skit!

Dina matvanor verkar lika perversa och omdömeslösa som dina åsikter.

See User information
Quote:

maggot skrev:
Du visar återigen din okunskap då du tror "invandrare i förorter" bråkar med svenskar.
Invandrare är ingen homogen grupp och oftast är det olika invandrargrupper som bråkar med varandra.
Barnen lär sig inget för de får hela tiden nya klasskamrater som inte kan svenska.

"Jag kom till sverige för 30 år sedan jag bryter på spanska min dotter är 20 år hon bryter på "invandrarska"

vad dom gör just nu vet jag inte, men jag ser ju att du helt klart muckar som fan med dem, och skyller dem för den skit som dina nollställda föräldrar hade kunnat fatta, och gjort nåt åt. men eftersom du inte kan fatta det heller ligger det väl i släkten din. du är så jävla trångsynt.
du kan inte stava, men du anklagar folk för att bryta dåligt på språket, själv, snackar du väl sån där underlägsen göteborgsdialekt. alla som inte bott i sverige i tusen år eller mer kan vi kasta ut, då har vi samerna kvar, så mycket för det förjugna begreppet svensk. Så stäng kakhålet. Fatta att du har redan förlorat, du slåss emot tidningsrubrikerna, när du inte inser att det som du kämpar emot redan har hänt, och du kan aldrig göra ett skit åt det,för du kan inte identifiera en realtidsanalys av skeendet i nuet, utan sitter och pekar i askan av det som redan skett, med en träpinne, och försöker "förstå" när detta inte går, blir du förbannad och letar efter syndabockar, dom som styr detta är glada för att du finns "maggot" du jobbar gratis för deras sak. Nyttig idiot, brukar man kalla såna som dig.

Posted on: 2007/11/16 19:10

See User information
Quote:

Dina matvanor verkar lika perversa och omdömeslösa som dina åsikter.
Mina matvanor drabbar mig, din främlingsfientlighet skapar massmord. alla massakrer i historien har skett med "antiintellektuella maggotar som förkämpar"

Posted on: 2007/11/16 19:13

See User information
Quote:

maggot skrev:

Maggot ta å åkt till Mallorca(maljorka på svenska) en svensk ö i EU det finns Lasses bar med köttbullar med lingon med svensktalande personal ,Lasse trivs . alla kan svenska . hela Ön är svensk Ta oxh se dig omkring det passar så djälva varm å skönt där är .hur kommer det sig att det går br<a.Å sluta tjaötta o m hur det öär utan en egen UPPlevelse,Du danmakr ta å kom hit på en svensk GIN (blandar en just nu) så klär vi ut dig till en låt oss säga en Talliban eller indier , du kan välja själv åååh så jobbiga danskar kan vara å se själv vad är myt å vad är sannt det är lite zink i dig i bland , kom igen se vsjälv å inte bara text som visssas , det är skillnad , var för svarade du inte i 200 piskrapp ,Om di inte är politisk korrekt nu så är ingen det heller , känner du någon som varit på Mallorca om inte se Sällskapsresan en bra början,, skål ,, hick hick..

Jag har inget imot dig eller någon annan men har sett , å ser skillnaden på Vad media tar upp å missar med vilje, ha det.. Som många svenska brudar har sagt till mig . vi gillar mörka killar dom har större apar....er å bätter älskare , tror du döm inte kan känna skillnaden)++ på xl large :)såå mycket avund .DET är inte fel på FOLKEt utan SYSTEMET , när du får virus i din dator är det inte fel på DATORN utan SYSTEMET som tillåter detta ske , å inte på grässrotsnivån , alla ser detta att det är ok UTANför swea gnäll opå dom inte på dom som ligger ner redan.. Vakna

Posted on: 2007/11/16 19:17

Edited by sale on 2007/11/16 19:33:57

See User information
äy sale, ta o blanda en till mig med! :D

Posted on: 2007/11/16 19:20
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

emil322 skrev:
äy sale, ta o blanda en till mig med! :D
Med eller utan lime??hur många bin ladin i hatten:)

Posted on: 2007/11/16 19:24

See User information
med lite lime
ska vi kröka idag?

Posted on: 2007/11/16 19:26

See User information
Jag krökar aldrig , men njuter ständigt, vaken är tilltugg:)

Posted on: 2007/11/16 19:34

See User information
hähä. ska vi njuta idag då? :D

Posted on: 2007/11/16 19:35

See User information
LOL visste nog att ni två bögar ihop

Posted on: 2007/11/16 19:50

See User information
Quote:

Steffo skrev:
LOL visste nog att ni två bögar ihop
Då har du lärt dig ännu en sak ju:: Tar du emil i munnen eller i baken men välj rätt annar får du ont på riktigt ::hur är det med din avatar , har du bytt , utan att be om förlåtelse , du bytta så där bara , Men du gjorde den till att du ::

Äter å skiter på samma ställe, hur kan man tycka illa om VAKE;nnn, du är knäpp gök på riktigt titta dig i spegelen .. Är du sunet :mashala

Posted on: 2007/11/16 19:52

Edited by sale on 2007/11/16 20:15:12

See User information
*känner sig uppskattad*

Posted on: 2007/11/16 19:57

Anonym
Steffo skrev

"vad dom gör just nu vet jag inte, men jag ser ju att du helt klart muckar som fan med dem, och skyller dem för den skit som dina nollställda föräldrar hade kunnat fatta, och gjort nåt åt. men eftersom du inte kan fatta det heller ligger det väl i släkten din. du är så jävla trångsynt.
du kan inte stava, men du anklagar folk för att bryta dåligt på språket, själv, snackar du väl sån där underlägsen göteborgsdialekt. alla som inte bott i sverige i tusen år eller mer kan vi kasta ut, då har vi samerna kvar, så mycket för det förjugna begreppet svensk. Så stäng kakhålet. Fatta att du har redan förlorat, du slåss emot tidningsrubrikerna, när du inte inser att det som du kämpar emot redan har hänt, och du kan aldrig göra ett skit åt det,för du kan inte identifiera en realtidsanalys av skeendet i nuet, utan sitter och pekar i askan av det som redan skett, med en träpinne, och försöker "förstå" när detta inte går, blir du förbannad och letar efter syndabockar, dom som styr detta är glada för att du finns "maggot" du jobbar gratis för deras sak. Nyttig idiot, brukar man kalla såna som dig.

SVAR :
Vilka muckar jag med ?
Den som är trångsynt är du! åter igen varför tror du att du låter som Mona "mussla" saliv i denna fråga ?
Min stavning hade nog inte varit direkt sämre eller bättre om mina föräldrar hade satt mig i en annan skola.
Dock skulle dessa människor som bryter i angered ha en mycket bättre svenska med mycket större ordföråd om de bodde i ett svensk område där de blir tvunga att integrera sig.
Min dialekt kan du höra här
http://83.233.144.133/files/maggot2.mp3
(den är asvacker)
Om man inte kan göra något undrar jag varför du kör så hårt mot ockupationen i palestina gjort är gjort ?
Jag vill inte i dagsläget kassta ut några jag vill stoppa all invandring och stimulera invandrare att åka med.

Återigen varför svarar du inte på några frågor ?

« 1 2 3 (4) 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper