Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Karsten Brandts väderprognoser
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det som finns är en beskrivning av händelsen men jag efterlyser bevis alltså några delar som man verkligen har kunnat visa efter en noggrann analys av helst flera laboratorier att materialet inte kommer från jorden. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det där kan vi inte kontrollera, kontrollen än andras, tex de som ombuden på trappan är utsända från. De (andra aliens och elit-usa-aliens) agerar mot andra aliens, och annat är bara jordiskt, även om det är UFO. Detta antar jag. Stod det inte i den norska artikel nämn Semjase (inlagt av editor). Här är bilder som har med Semjase/Billy Meier att göra: http://images.google.com/images?q=sem ... um=100&hl=en&start=0&sa=N På ett av fotona så skymtar man till höger något svart, den andra mörka tjejen, ser inget helt foto där. Lite abborna...
Posted on: 2007/10/26 20:06
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
ZINK NU är vi där igen ETTevigt rund snack, TRO du själv att vi har "bevis "i lilla svedala utan du får ta del utav det, VA?
![]() Om dom säger till dig att du skal kolla om det var en massgrav+ räkna dom , Gå inte på den , du är en siffra i mängden. Varför skulle du slippa det (för du slickar röv) tror du bara ,Zink din ideologi är 300 år /gammal,som du försöker att upprätt hålla utan att kolla upp "bevis" varför skulle du få fler ,du om någon är den sista som skulle få det ,så där bara Du har en dålig andedräkt zink ,såå mycket skit du talar, du är säkert en brud, Sa stora bocken Bruse:)
Posted on: 2007/10/26 21:29
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Enligt dessa tidningar så attackerade Polen Tyskland 1939
Das Reich Der Angriff Der Stürmer Völkische Beobachter och därför anser jag att det finns inga bevis för konstiga konspirationsteorier utan den officiella teorin skall aldrig ifrågasättas av sketna zinkar. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
SETI som letar efter utomjordiskt liv har kommit fram till att det inte finns någon säkerhet att ET har någon likhet med oss människor. Att utomjordingar har människoliknande utseende har många ansett beror på att de inte är utomjordningar utan är påhittade av just oss människor. Man har dessutom sett en utveckling av deras utseende så de ser annorlunda ut nu än de gjorde på 50-talet. Deras utseende har man också kunnat koppla ihop till idealbilder av oss människor. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vilken bisarr konspirationsteori. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Så du anser det bevisat att alla utomjordingar ser ut som människor? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tycker inte att utomjordingar ens ser ut som utomjordingar ungefär som att WTC7 inte ens ser ut som en kontrollerad demolering samt att marken är mjuk.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Aliens är inget som är något utanför vad människor är. Aliens är de som tidigare rensats ut "härifrån". Vem är "alien"... vad är en "människa"...
Posted on: 2007/10/27 13:32
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är så UFO anses finnas. Det är runda vita bollar eller andra diffusa föremål som INTE får förklaras med vad också kan vara som väderballonger. Däremot om det verkligen syns vad det är så är de förfalskningar: http://www.rense.com/general77/haiti.htm |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det är så UFO anses finnas. Det är runda vita bollar eller andra diffusa föremål som INTE får förklaras med vad de också kan vara som väderballonger. Däremot om det verkligen syns vad det är så är de förfalskningar: http://www.rense.com/general77/haiti.htm |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/10/29 12:01
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2007/10/29 12:03
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Evidence Of NASA Airbrushing Out Moon Anomalies
http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html
Posted on: 2007/10/29 12:05
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jaså, bara så där helt per se. Man måste verkligen ha lyckats med dig, tom. A. Huxley, G. Orwell eller HC Wells skulle aldrig ens drömma om att ha så framgångsrikt sönder programmerat någon. Fast jag säger väl som Alan Watt, de flesta ser helt enkelt inte en chemtrail ens om det är utanför dörren eller varför inte Alex Jones när han påpekar orgien av CCTV i London så ser inte ens folk dem utan påstår att "det har jag aldrig tänkt på". |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag baserade det jag skrev på följande uttalande från dig Zink: "Hur vet du att de inte syntes på radarn? Om de inte syntes på radarn så är de obevisat att det ens var UFO för då fanns inte heller de." Det är ganska dålig svenska i ditt inlägg, men jag kan inte tolka det på annat vis än att du anser att det som inte syns på radar det finns inte. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
[/quote] Alla tolkningar av UFO från foton som man inte själv vet exakt hur de är tagna är väldigt skakiga sätt att påvisa UFO. Jag har varit åtskilliga webbsidor som visar på alla feltolkningar av foton från Apollo programmet och alla foton har fåt sin logiska förklaring utan att de är någon mystiskt med dem. Dessutom har Discovery sänt en program där alla konspirationsteorier om Apollo fotona gicks igen och där man med tydliga experiment kunde visa hur feltolkningarna uppkommit. Jag har kollat upp Donna Hare och hon har påstått så mycket om UFO som hon omöjligt kunde ha få reda på under tiden hon jobbade på NASA vilket har gjort att man ifrågasatt hennes trovärdighet. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tycker du blandar ihop olika saker. Bevis för UFO är en sak då ingen har kommit fram med ett enda solitt bevis på dem. Chemtrails finns men inte bakom kommersiella flygplan. Övervakningskameror finns men hur ofta ser du eller bryr dig om dem. De flesta varuhus i Sverige har övervakningskameror. Man har tagit upp i dokumentärer att Storbritannien har mer övervakningskameror än något annat land och vad de har fått för konsekvenser. Det som gör att många accepterar dem är att brottsligheten har gått ned märkbart. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om det är UFO så ska de synas på radarn. De stealth plan som USA har syns på radarn men mycket svagare än andra flygplan. Om UFO inte syns på radarn finns de inte utan är t.ex. moln och annat som radarn inte kan se. Att hävda att UFO aldrig eller sällan syns på radarn är enligt mig en ursäkt från de som tror på UFO varför det inte kommit fram mer handfast bevis på dessa UFO. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jadu, USA kan bygga i praktiken radar osynliga flygplan men ingen annan, i synnerhet sådana som skulle ha flugit mellan solsystem. Fan vad du är smart Zink, det är ju så man tappar hakan och måste ta djupa andetag när experten på betong, kemi, metallurgi, film, radio, genetik mm. uttalar sig.
PS. Marken var mjuk. DS. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Alla tolkningar av UFO från foton som man inte själv vet exakt hur de är tagna är väldigt skakiga sätt att påvisa UFO. Jag har varit åtskilliga webbsidor som visar på alla feltolkningar av foton från Apollo programmet och alla foton har fåt sin logiska förklaring utan att de är någon mystiskt med dem. Dessutom har Discovery sänt en program där alla konspirationsteorier om Apollo fotona gicks igen och där man med tydliga experiment kunde visa hur feltolkningarna uppkommit. Jag har kollat upp Donna Hare och hon har påstått så mycket om UFO som hon omöjligt kunde ha få reda på under tiden hon jobbade på NASA vilket har gjort att man ifrågasatt hennes trovärdighet.[/quote] Så det är inte airbrushning man ser i fotona i filmen på länken ovan ( http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicapollo.html ) - då... Du talat om logisk förklraing - det ärinte alls samma sak som att förklaringen är ok, eller sann. Om tex UFO Sverige, eller vad firman nu hette... säger att de förklarar olika rapporter si eller så- så har det ingenting med fakta och verklighet att göra, i sig - utan det är bara att de hittar förklaringar ur förklaringshatten, drar en lapp, och så får de ned procenten av UFO som inte "går" att förklara.
Posted on: 2007/10/31 22:50
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Nej det är som jag skrivit. Alla fotona är förklarade. ”C” på stenen är satt dit i efterhand för att visa att det är en kopia och finns inte på originalfotot. Alla skuggor pekar åt rätt håll! Varför de ser fel ut på de två-dimensionella fotona är de inte visar på ett bra sätt hur landskapet ser ut tre-dimensionellt. Många blir också lurade av att månen inte har någon atmosfärs så allt ser klart ut oberoende av avstånd till föremålen. Bilderna tolkas som de vore tagna på jorden och då blir naturligtvis olika saker mystiska men om man täcnker på att de är tagna på månen utan atmosfär så är de inte mystiska. Man ska också komma ihåg att trots att de inte finns någon atmosfär kan damm visas på bilderna men till skillnad från jorden blåser dammet inte iväg. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login