vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Är DU beredd att agera?
#1


See User information
Jag har drivit den här sidan i ca 3 månader snart och det är en hel del folk som har tittat förbi. Runt 200 medlemmar och runt 700 olika besökare per månad.

Intresset att agera och att stödja en utvidgning av denna rörelse har dock visat sig ganska svalt. Fler har uttalat sitt stöd, men bara ett par stycken har handgripligen agerat.

Är du villig att göra någonting mera? Jag funderar på att göra en lista med personer som kan tänka sig att hjälpa till med olika aktioner. Det kan vara enkla saker som att skicka ett email till en redaktion eller att vara med och sätta upp affisher.

Det är så lätt att hjälpa till och det gör så mycket. Till exempel så registrerar det sig mycket fler användare i vaken dagarna effter jag publicerar något inlägg i något forum på Internet.

Så visa ditt stöd och du skulle kunna tänka dig att hjälpa till.

Posted on: 2004/10/12 18:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Är DU berädda att agera?
#2
Hej gott folk.
Jag vill bara säga ett par saker angående detta. Att bli lite grann aktiv med detta är en direkt hjälp för dig själv, men också ALLA andra på jorden faktiskt. Det kan låta väldigt drastiskt, men så är det. För Er som är i början med att informera Er själva angående den stora konspirationen, lyssna på alla dom som studerat detta i åratal, det är hög tid att göra något och det nu. Man har länge sagt att tiden börjar rinna förbi oss, det har man också helt rätt i när man ser effekter av t.ex. den nya världs ordningen. Första gången jag läste punkter ur Illuminati boken så ramlade jag nästan av stolen, miska populationen på jorden till 500mil, med vilka medel som helst. Den som är insatt vet att detta händer just nu, den som är insatt vet att det finns tusentals bevis på att detta sker nu, slutligen, den som är insatt sitter som ett frågetecken, varför fungerar denna info inte på andra människor??? Varför händer inget???

För att komma till insikt med hur allvarlig situationen är rekommenderar jag att man tittar på David Icke's Freedom Road, del 1, 2 och 3. Det är ett ca: 4 timmar långt föredrag som informerar om mycket viktiga saker.

Jag vill innan jag slutar tala om en sak som jag själv har gått igenom. Förvisso har jag alltid varit intresserad av konspirationer, men när jag började få tag på den tyngre så kallade alternativa media började jag verkligen komma till insikt. En övertygelse rullar över en och man vänder mer eller mindre ut och in på sig själv. Det självklara blir motsatsen och tvärt om. Till en början satt jag och fnissade lite åt Alex Jones och att han blev lite hysterisk då och då. I dag förstår jag exakt varför, han har rätt att bli hysterisk, människor öppnar inte ögonen, även fast en värdsomfattande kosnpiration liger där speciellt framtagen för att vi alla skall må sämre. Det är ingen idé att jag börjar räkna upp vad som gör Dig sämre eller hur, jag kan bara säga följande. Alla som tror att dom bor och lever fint i Sverige t.ex, Ni är också berörda i allra högsta grad. Ni som inte har tillräckligt med info kan inte ta på det, men jag med flera kan se det, därför blir man lite frustrerad ibland.

Precis som Alex Jones så kan jag också bli lite hypad [swe - hajpad], men ett mer kontrollerat tillstånd :) Men jag känner också att det börjar rulla över en lite. Som jag sagt många gånger tidigare, alla filmer som ligger på denna sajt och alla andra, jag har sett alla, samt följt upp det dom sagts. Man kan inte vara nog försiktig med att dubelkolla allt, flera gånger dessutom.

Nåja, jag säger som Alex och grabbarna grus, för tusan VAKNA till lite. Se vad som pågår, lyssna på dessa reportrar, dom vet vad dom pratar om, dom skriker inte 'wake up and smell the coffey' i exstas bara för kul skull, dom menar vad dom säger.

'Over there' tänkandet kan man också sudda ut, det är inte Amerika bara detta är fråga om, den totala konspirationen. Hjärtat ligger här i Europa och därför står det utanför vår dörr lika mycket som 'over there'! Tänk på det.

Kul att få tömma lite, önskar en trevlig kväll.

Ha det gott...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS