vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
UPPLOPPEN I PARIS.
#1
Såg precis i media att upploppen i paris är inne på in sjunde dag..
detta efter två yglingar blivit skjutna av polis när dom försökte fly undan lagen..

om två ynglingar liv kan skapa sånt kaos, då sitter vi på en tickande bomb med all vår gemensamma kunskap som vi här inne på vaken sitter på..

lite på det...

dock har nordafrikanerna i paris en aning mer skinn på näsan än den vardaglige svensken, men har dom så mycket mer än vi på vaken?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UPPLOPPEN I PARIS.
#2


See User information
Jag tror inte att någon på vaken skulle gå till våld. Hoppas inte det i alla fall. Men nog ställer vi till med bekymmer allt, upplyser folk.

Skulle vara ballt om man fick en liknande spridning av konspirationen bland ungdommar. Alla blir illskna och kräver att sanningen ska komma ut..

Posted on: 2005/11/3 22:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UPPLOPPEN I PARIS.
#3


See User information
F-N, MICRON!!! Jag är 56år gammal och skiter i om man är ung eller gammal - vad menar du med:" Skulle vara ballt om man fick en liknande spridning av konspirationen bland ungdommar. "????

Något har du väl i skallen? Du vet väl skillnaden mellan de som har kunskapen och de som inte har den - de första kan "hålla sig" - de övriga - kan det ske vad f-n , som helst med... vad är det du är ute efter? - Eller var det kanhända EFFEKTO som dimmade till det - lite granna?
DEt är väl klart att "det skall börjas i tid det som komma skall ske"- Så visst är det de sk. "yngre" människorna i först hand som är de viktigaste i all förändring - Men till det och detta som sker i Paris är ju larvigt! - Du/ni minns väl, hur det gick med 68-orna? Det är just det som illuminaterna önskar sig - ett tanklöst "söndra -härska... Sedan så sitter de där jävla parishulliganerna i våra regeringar om tio år...

Nä nog för att det som händer där är signaler - men inte är det något positivt - för det första så är det manipulerade grejer som Illuminaterna själva vill - skall ske - för då passiviserar de kanhända den latenta kapacitet som kanske skulle finnas där - Detta - som de verkligen är rädda för - skall organiseras och stjälpa deras AGENDA...

Men det här med skit på gatorna är inget - för dem - att vara rädd för - tvärtom - de älskar sånt här - De slickar i sig sådant här "slafs" - med välbehag...
Och om några dör - så mår "de" ännu bättre...

samt:

Posted on: 2005/11/4 12:28
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UPPLOPPEN I PARIS.
#4


See User information
kan hålla med om att illuminati inte fruktar upplopp likt det som pågår i Frankrike...utan det hela känns väl genom tänkt...vore lite naivt å tro att de som sitter högst uppe på pyramiden inte har kontroll över detta också...dem ligger nog FLERA steg före oss.

Att använda våld för att återta kontroll har aldrig varit en bra idé...måste nog använda det verktyg som vi kallar för "hjärnan" för att kunna komma nån vart!!!

Posted on: 2005/11/7 20:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UPPLOPPEN I PARIS.
#5


See User information
Jag vore inte förvånad om det visade sig att upploppen i Paris är skapade av Illuminaterna själva. Det vore inte första gången i historien som de startade konflikter för att driva igenom en agenda som folk i vanliga fall skulle protestera häftigt emot. Jag har inte läst in mig så mycket på detaljerna men den officiella versionen är väl att upploppet skulle ha börjat efter att polisen jagat två invandrare som var misstänkta för brott som de var oskyldiga till varpå ungdomarna förolyckades efter att ha klättrat upp på en mur till en relästation och fallit ner på transformatorn.

Även om många invandrare i Paris har det svårt och känner sig utanför så känns det lite långsökt att så många helt "plötsligt" skulle bli galna och löpa amok efter en olycka. Jag blir inte förvånad om regeringen i Paris utlyser undantagstillstånd snart
och efter det kommer man att lägga förslag om hårdare tag och
övervakning av befolkningen, framförallt invandrare. Jag vill inte verka paranoid men det här känns som ännu ett trick för att skrämma slag på folk och införa nya lagar som ytterligare inskränker deras frihet, precis som skett i USA och Storbritannien.

Posted on: 2005/11/7 21:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UPPLOPPEN I PARIS.
#6

Indirekt är dom säkert det.

När så många människor är utanför och utan framtidstro så sker sådant här med automatik.

Man läser av strömningarna i samhället och vet ungefär när tunnan brister.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UPPLOPPEN I PARIS.
#7
Illuminati bryr sig inte ett dyft om dessa upplopp. Det berör inte dem eftersom det inte påverkar dem. Deras anställda konsulter sköter allt åt dem.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UPPLOPPEN I PARIS.
#8
hmm.. Shygets kommer med mycket kloka ord här igen.. dock forstod jag mer denna gång..

Visst är upplopen bara små godis för den sittande makten och visst gottar dom sig i detta.

det som jag inte kan lägga ihop dock är att igår var det minst 12 städer som var drabbade av upplop. Så även om detta är små saker så verkar det breda ut sig..

pyramidstrukturen världen över är något vi alla bör fundera över lite nogrannare och fråga oss själva varje dag hur länge till vi ska stänga in våra medvetanden i denna begränsade struktur.

Själv tror jag detta är det som händer nere i frankrike, "slöddren"
börjar säga ifrån...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS