vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#25


See User information
Har inte annulerat annat än deras "adoption" av mig... Sa kort upp det kontraktet som jag haft hängande runt halsen som ett koppel... Hur dom kommit åt mig för det ena ller det andra...

Vad gäller sjukvård mm, se art 25:
http://www.humanrights.com/sites/defa ... ation-of-human-rights.pdf

All is done and payed for.

Vi har dessa rättigheter, men pappa staten får oss att leka och slava för samma saker vi redan har, via deras bemyndigande som pappa.

Precis som våra föräldrar, när vi var små...

Skildnaden är att vi som människor, har en sådan enorm "makt" att ingen egentligen står över en annan... Men via Jedi mind tricks och systemmanipulation, fått oss tro vi är undersåtar...

Så länge vi befattar oss och identifierar oss som dessa person, har dom oss på kroken... Genom att viffta med våra ID kort (KALLE ANKA) underställer vi oss andra via Person.

Då går du frivilligt med på att identifiera dig som hatten, stöveln mm i Monopolspelet och underställs spelets regler... Lite lätt beskrivning.

Ser man förbi slöjan, är detta inte så svårt... Lär man sig skilja på vad en människa är och sedan vad en individ, person är...
Nog där man ska börja, omprogramera sig själv.

Posted on: 2010/9/28 12:13

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#26


See User information
Yay, på loggad på ett tag!!!

Jag är nu ENBART på TRE-nät och jag har jätteproblem att komma på VAKEN.SE.
"Blir återslängd mot log on screen."

Men nu verkar det röra på sig med Konferansen!

iwarrior, är du med?? Jag går inte ut med allt vad jag gjort på vaken... kan ju ge "sköna" människor idéer...
(Varför jag frågar min broder är för vi MÅSTE jobba tillsammans, han kanske borse se det med )

JAG vill påvisa för ADMINS att vi kanske BORDE ha ett underforum... Kanske så enkelt att man bara BORDE fatta vad dom mäsnkliga rättigheterna är för något!!? Lättaste filter, kanske?


Posted on: 2010/11/30 0:29

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#27


See User information
Quote:

Avatar skrev:
Har inte annulerat annat än deras "adoption" av mig... Sa kort upp det kontraktet som jag haft hängande runt halsen som ett koppel... Hur dom kommit åt mig för det ena ller det andra...

Vad gäller sjukvård mm, se art 25:
http://www.humanrights.com/sites/defa ... ation-of-human-rights.pdf

All is done and payed for.

Vi har dessa rättigheter, men pappa staten får oss att leka och slava för samma saker vi redan har, via deras bemyndigande som pappa.

Precis som våra föräldrar, när vi var små...

Skildnaden är att vi som människor, har en sådan enorm "makt" att ingen egentligen står över en annan... Men via Jedi mind tricks och systemmanipulation, fått oss tro vi är undersåtar...

Så länge vi befattar oss och identifierar oss som dessa person, har dom oss på kroken... Genom att viffta med våra ID kort (KALLE ANKA) underställer vi oss andra via Person.

Då går du frivilligt med på att identifiera dig som hatten, stöveln mm i Monopolspelet och underställs spelets regler... Lite lätt beskrivning.

Ser man förbi slöjan, är detta inte så svårt... Lär man sig skilja på vad en människa är och sedan vad en individ, person är...
Nog där man ska börja, omprogramera sig själv.


"Ser man förbi slöjan..."

Bäste Person, du misstar dig, av med brillorna och vakna...


Posted on: 2010/11/30 0:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#28


See User information
Jag delger mina fallgropar... Inte gör egot av dom "gatlopp", för det känner jag dig som.

Allt kommer ner till ETT val... VEM/VAD är du? Vad är du redå att ge för andra? Vart jobbar du som, gatlopp? Detta är ju även DIN rätt?

Är du En människa eller bara har du en PERSON.... Kanske är reggad som en o samma???
Du har för mycket hat, broder... <3

Posted on: 2010/11/30 0:42

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#29


See User information
Quote:

Avatar skrev:
Jag delger mina fallgropar... Inte gör egot av dom "gatlopp", för det känner jag dig som.

Allt kommer ner till ETT val... VEM/VAD är du? Vad är du redå att ge för andra? Vart jobbar du som, gatlopp? Detta är ju även DIN rätt?

Är du En människa eller bara har du en PERSON.... Kanske är reggad som en o samma???
Du har för mycket hat, broder... <3


Jag svarade just i en annan tråd på att du där med stora bokstäver skrev "IDIOTER".

Skrev att den som sat vat. När jag sedan går till denna tråd så ser jag att du verkligen är påkrokad att projicera och intre alls ser vad du sysslar med.

Så nu förde du ut ditt eget hat.

Vakna.

Posted on: 2010/11/30 1:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#30


See User information
ADMIN.. Do ya stuff!

_______



Vad? Jag försöker göra ALLT utom HAT! Bara se hur jag för söker behandla DIG broder! Idiot är jag själv ibland... Fråga min MÖRKHYADE GF, som är den vackraste jag vet!

Posted on: 2010/11/30 1:07

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: FREE MAN del på Vaken.se eller egen community? Intresseförfrågan.
#31


See User information
Jag är på ideen att skapa ett eget community, är alldeles för många troll och pippirutter på det här forumet som bara drar in smuts i trådarna.
Och eftersom det inte verkar hända så mycket (eller bara jag som missat det?) på den här fronten så kan jag ta på mig ansvaret att organisera nåt. Så alla som är intresserade av att ta del av ett svenskt FMOTL community med mål att BLI en FMOTL, skicka ett pm till mig så ska jag försöka dra igång något.

Posted on: 2011/1/28 9:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS