vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: The Solar Killshot

See User information

Skulle inte vilja verka som något annat, än vad jag är. I detta är vi alla sökare, så länge vi är förkroppsligade.

Ställer frågor, så jag kan svara på din fråga, då jag ej ser vad du är ute efter. Du kan enkelt se detta som en fråga av klarhet om vad du själv vill ställa en undran om.

Klumpa samman sen folk efter andras beteenden, är inte rätt, det speglar inte mig, utan dig. Att klumpa samma folk, är dömanden, då du klumpar samman för egna skolådan av dömanden.

Kanske dags att släppa hela tråden?

I fred!

Posted on: 2013/8/11 8:27

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: The Solar Killshot
Hey Avatar. Hoppas inte du tar åt dig. Redan från början jag kommit till denna forum har jag varit 100% ärlig och öppen av mig.

Ibland säger jag för mycket, eller yttrar mig negativt, vilket är mitt svaghet, jag gör mitt bästa att vara så orginell så möjligt... Jag kan ej påstå att jag är 100% frisk människa, men jag klarar av det mesta av dem dagliga rutinerna.

Jag förstår att frågorna jag ställer inte vågas besvaras av besvararen därför att han tror det finns annat syfte bakom det, men så är inte fallet jag frågar rent av utan någon som helst baktanke med den, men i ett försök att ta reda på varför man tror på ufos, och på så sätt även se era öppenhet hur myckevågar ni säga utan att vara rädda göra bort er eller ha fel?

Det är det största problemet jag anser vi har idag att folk vågar inte yttra sig helt utan smyger med tankar och känslor innuti för att sedan på olika ställen försöka läsa för att finna bekräftelser om det dem bär på är sann eller ej.

Vissa personer här verkar det som att dem har tagit på sig sitt uniform dem med tiden sytt ihop här inne, men att dem vägrar ta av sig den oavsett väder. man gör allt för att behålla sitt uniform i samma färg samt likadant skick som man sydde den...
Vad som än sker så kommer jag alltid att se på er som mina bröder oavsett vem ni är, vi kan bråka, slåss och vara ovänner och allt men tillslut delar vi på det sista måltiden och vid bordet kommer vi förstå varför vi alla var som vi var och vem vi var.

Ska vi vara här för att stå på scen i brudklnningar och se snygga ut? eller är vi här för at slutföra våra uppgifter oavsett om du tar dig vid mål naken.

Vad har vi att frukta egentligen? varför så mcyekt att skämmas över? varför så mycket rädsla för att bli dömd, om ni nu vet att dem som dömmer er inte har med er att göra ändå det har bara med dömmarens ögon att göra trots allt blir vi oroliga.

Har det tagit 5 miljarder år för oss att bli till och lära oss tala bara för att vi ska stå här öga mot öga med varandra för att där spela cool, skämmas, frukta , dömma , istället för att lägga alla korten på bordet.

Ps: varför jag säger du är lik abyss är för at jag tycker ditt bettende verkar likadant när det kommer till viss del, får man inte säga vad man tycker?

Förövrigt gillar jag er: speciellt Avatar o iwarrior men även Abyssina för hans starka drivkraft och vilja han har.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper