Vakencorner
|
Re: The 9/11 Commission Report
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
micro skrev:
Det finns flera dokument som visar att bränderna var små. Tex så har vi radiokomunikation mellan brandmännen som tydligt säger att bränderna är under kontroll. Dessutom finns det fotton på personer som står i kratern effter flygplanen och vinkar, ved denna tidpunkt måste bränderna vara mycket små, annars skulle dom brinna upp? Röken är mycket mörk, vilket är en indikation på att det inte är så varm brand. Detta står jag vid 100% och jag ser inga fel i texten. Färgen på röken är bara en indikation och är den minst signifikanta av de olika indikationer som jag visar på. Nu var det sissta inlägget från mig.. Jag kan inte gå igenom allt steg för steg bara för din skull.
Posted on: 2005/11/2 16:57
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har inte hängt med på hela er debatt från början. Är det så att du GWB tror att Bin-Laden låg bakom 11 sept?
Rätta mig om jag har fel men såvitt jag vet är följande saker ett faktum: 1. FBI HADE fått förvarningar om att ett attentat planerades mot New York. 2. Det tog över en timme!!?? efter kapningarna innan flygvapnet var i luften, trots att det är lag på att de ska vara i luften efter 2 minuter. 3. Före World Trade Center har ingen byggnad i USA kollapsat p.g.a brand. 4. Vingarna från den s.k boeing som flög in i Pentagon har inte påträffats, däremot en motor som är hälften!!?? så stor som den på en boeing. 5. Bush avbröt INTE sitt dagisbesök när han fick veta att USA var du under attack. Försvarsministern Donals Rumsfeldt avbröt INTE det möte han satt i när han fick veta att USA var under attack. 6. Bilder från CNN:s egen TV-sändning visar att de plan som körde in i tornen INTE ser ut som boeingplan gör underifrån. De har uppenbarligen något fastsatt på sig som exploderar just innan de kraschar tornen. 7. Brandmännen vittnade om att de hörde flera explosioner inne i byggnade när de anlänt til WTC. 8. Flera av de utpekade s.k kaparna lever bevisligen fortfarande. 9. En överste som Alex Jones intervjuade, Don De Grand Pre, hävdar att han känner piloten som sköt ner planet över Virginia och att planen som körde in i tornen var fjärrstyrda. 10. Om nu filmerna som FBI beslagtog utanför pentagon bevisar att det var ett plan som flög in i byggnaden, varför släpps de inte? Nix, jag tror inte att det var en farbror i en grotta i Afghanistan som lyckades med historiens mest välsynkade attack genom att skicka fanatiker som lärde sig styra boeings genom att träna på sportflygplan. Det här stinker bluff lång väg.
Posted on: 2005/11/2 17:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Dubbel post
Posted on: 2005/11/3 9:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Även CIA hade dessa föraningar. FBI och CIA för dagligen in massor av hot och tips, betänk att detta var INNAN 9/11 USA och världen hade INTE samma beredskap. Quote:
Visste dom om att det var kapade plan i luften? Du förenklar händelseförloppet. Jag vet dock inte om du gör det för att få dina funderingar att verka med belagda eller om du helt enkelt inte vet hur samspelet mellan FAA, NEADS och NORAD gick till. - 8:25 slår Boston Center (BC) fast att planet har blivit kapat. Man börjar genast meddela sin upptäckt upp i hierarkin inom FAA enligt de förhållningsregler och protokoll som fanns. Missuppfattningar uppstår dock med FAAs högkvarter och man misslyckas att begära militär assistans av NMCC. - 8:34 bryter BC de förutbestämda förhållningsreglerna och kontaktar själva militären. - 8:37:52 inkommer BCs meddelande till NEADS. Detta var det första meddelandet på militär nivå angående en kapning av Flight 11. Två F-15 plan sätts genast i beredskap medan NEADS söker efter konfirmation av NORAD (eftersom begäran ej inkommit därifrån som brukligt) för att sätta planen i luften. - 8:46 Två F-15 från Otis Air Force Base får klartecken att lyfta. Destination än så länge okänd då NEADS ej kunde lokalisera planet eftersom deras transponder var avslagen. - 8:46:40 kraschar Flight 11 in i WTC 1. - 8:50 Meddelas NEADS, som fortfarande letar efter Flight 11, om kraschen. - 8:53 Meddelas F-15 planen att hålla sig inom militärt flygrum (utanför Long Island) för att undvika kommersiell flygtrafik. 9 minuter hade NEADS på sig att reagera och besvara ett hot av då okänd grad. Ingen hade vid det laget en aning om att planen skulle användas i självmordsattacker. 9 minuter är även den längsta tidsrymd NEADS fick att reagera under hela den morgonen. Känner du överhuvudtaget till hur samarbetet mellan FAA och NORAD skulle gå till vid en begäran för militär assistans vid en kapning? - 9:03 får NORAD de första indikationerna från NY Center angående ett andra kapat plan (Flight 175). Ungefär samtidigt kraschar det in i WTC 2. - 9:08 meddelas NEADS. Men du menar alltså att NEADS skulle besvara ett hot de överhuvudtaget inte visste om att det fanns? Ja, det gick åt helvete. Det är ingen som argumenterar emot det faktumet. Men alla dina så kallade indicier och konstiga beslut är resultaten av detta totala haveri i kommunikationen och misslyckande i samarbetet mellan FAA, NORAD och NEADS. Vilka frågor har inte 9/11-kommisionen, FAA och NORAD svarat på? ? Quote:
Inte nu heller. 1WTC o 2 WTC rasade PGA. att 2 plan flög in i dom förstörde flera våningasplan och branden försvagade konstruktionen. Men skall du inte ta upp Madrid byggnaden som mr Griffin gör? Synd bara att den idioten till präst inte kollat att den var gjord av betong. PINSAMT Quote:
Vad händer med ett Boeing 757 flyger fortare än 800 km/h in i en vägg? Man har hittat rester av vingar motorer och människor. Quote:
Så pinsamt argument för att det inte skulle ha hänt. Innan 9/11 kunde någon förvänta sig att dett kunde hända? Du bör nog vara mer nogrann i dina tids angivelser. Efter som Bush höll ett tal till nationen så bored han någon gång av brutit det han höll på med. Quote:
Har du sett bilder på boeing plan? Du vet förmodligen inte ens vilken sort som flög in i 1 WTC, 2 WTC och Pentagon. Ta reda på detta så kan vi disskutera detta vidare. Det är ett FAKTUM Du famlar efter "missil-teorin" vilket faller på sin egen rimlighet. Om Du har ett plan lastat med 80 000 liter hög explosivt bränsle, varför vill du skjuta ut en missil? Quote:
Lögn. Du famlar i mörkret efter indicier som inte finns. Filmen där brandmännen säger detta är från dom 2 franska bröderna som gjorde en dkumentär om en bradstaion i New York. Dom hade filmat sedan juli 2001. Dom intrevjuar brandmännen efter katastrofen, där säger flera att: " det lät som explsoioner då tornen rasade" ordet du MÅSTE läsa är som, dom säger inte att det var explsioner och att det lät som explosioner. Så där försvann ett FAKTUM till. Quote:
Läser inte du vad som har skrivits i tråden inna du skriver? INGEN har förnekta att 3 eller 4 av kaparna lever. CIA o FBI har sagt det. Lägg till ett till FAKTUM i soptunnan. Quote:
Varför skulle detta göra någon skillnad. Det finns ju bilder på kaparna då dom går ombord planen. Quote:
var på: www.fbi.gov säger dom att dom har filmerna? Länk tack. Quote:
Har du några mer "FAKTUM" som styrker din tes, dom 10 ovan blev just skjutna i sank. Bin Laden har ju erkänt. Behöver du mer bevis?
Posted on: 2005/11/3 10:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
När argumenten tryter så är det helt riktigt att dra sig ur diskussionen, bra gjort. Det du och Mr Griffin (präten) famlart efter är det tesen attt någon skulle ha placerat ut explosiva ämnen i byggnaden i förväg. Och att bränderna INTE räcker till för att stål smälter vid en mycket högre temperatur än vad en brand med flygbränsle kan åstakomma. Åter igen brandmännen var ALDRIG uppe så högt, flygbränslet rann naturligtvis ner åt vid krashen och orskakade bränder ända ner till botten våningen. Dett bekräftas i dom frnaksa brödrenas film. Dessa bränder fick man snabbt under kontroll. Du måste ta i beräkning ALLA fakta inte bara de som passar ditt önske scenario. Filmen du visade mig med personen som står i öppningen hade jag inte sett innan, men den styrker knappast din teori. Tror du verkligen att denna person befanns sig på våningsplanet då flygplanet kraschade? När är detta filmat? 10 minuter efter eller 1 timme efter? För att ditt argument skall hålla så bör det vara efter ett par minuter, bränslet brann upp ganska snabbt, men alla våningasplan innehöll massor av kontormaterial dessa brinner också. Var var det som varmast? Innei byggnaden eller i hålet som plante skapade? Den enda gången som ditt argument om att en kall brand har en mörk rök håller är då du till för olika mängd syre till ett och SAMMA bränsle. Etanol brinner med en ljusblå låga och väldigt liten rök. Olja brinner med SVART rök.
Posted on: 2005/11/3 10:13
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag undrar vad GWB jobbar någonstans ? Att lägga ner så mycket jobb för att kullkasta all den alternativa information, som framför allt plockas fram i USA, gör mig ännu säkrare på att den stämmer överens mer med verkligheten en vad den officiella versionen gör. I vems ledband går du ? ( dum fråga. Det kan du ju inte tala om här , men en underrättelsetjänst ligger ju nära till hands ) Jag tänker inte gå in i diskussionen för djupt, för det är bara slöseri med tid. Har vi fått en infiltratör på halsen ? En rättegång där dom skyldiga fälls lär vi aldrig få se, inte som världen styrs idag. Vi på Vaken och andra vet vilka som skulle åka dit. Bevisningen skulle räcka långt. Vem tjänade på 9/11 – händelsen ? Inget om den intensiva aktiehandeln nämns i ” Commission Report ”. ( den som skedde innan 9/11 ) Som sagt innan, så lever 6 av kaparna fortfarande idag. Övningar försegick samma dag för att ” snurra till läget ” för folk på Norad m fl . Vad hände med dom ” studerande” Israeler ( Mossad ) som höll till nära flygskolorna. O s v , o s v….. GWB jag förstår att du bara gör ditt jobb , men ” Lögnens Tid ” är förbi… Mvh so88 |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
GWB
Jag tror du befinner dig på fel forum, detta är mer passande för dig: http://www.physto.se/~vetfolk/forum/ Bästa hälsningar, A Webmaster "Boeingar har kraft att förgöra sig själva och allt dess innehåll, utom ett pass som säkerhetsställer vem som var verkan." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag är lärare i Fysik matematik och Kemi. Att du med dina teorier omkull kastar alla fysiska lagar vi människor levt med sedan urminnes tider säger en hel del om din föreställning om hur 9/11 gick till. Vem tjänade på 9/11? Jo jag vet vart du vill komma, du kan ju fråga anhöriga till dom nästan 3000 som dog den dagen! Detta med aktie handeln är nog den mest pinsamma av alla påståenden som "tvivlarna" drar fram. Beskriv för mig hur en "intensiv" aktie handel ser ut! I dag den 3/11 så har det i Ericsson B aktie klockan 11.45 sållts 50 211 080 st, alltså över 50 miljoner bara på några timmar handel. Du sitter och läser på dessa flum sidor som skiter i naturlagar hittar på lögner drar fel slutsater om allt ihopa. Du kanske skulle ta och tänka tanken att 99,999999999% av befolkningen har samma uppfattning som mig i detta ämne. Bemöt FAKTA istället för att gissa massa saker.
Posted on: 2005/11/3 11:24
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så här får man inte ta upp Naturlagar, kemi matematik och FAKTA.
Ser inte att detta står i era regler.... Är det så att när argumenten tryter då är det lättare att skicka iväg någon i stället för att tänka själv och ändra sin uppfattning om saker? Sovjetunionen hade också en censur där folk inte fick tala om hur det låg till.
Posted on: 2005/11/3 11:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag kan ju förstå frustrationen hos er på vaken.se när ni skall göra kampanj för tex 9/11 så gör ni små affischer med ett innehåll som är ren LÖGN.
Varför, har ni redan bestämt er om vad som är er sanning? Citat: "Varför finns det inga rester efter planet som träffade Pentagon? Hur kan Pentagon bara fått ett hål i väggen?" Detta är en ren och skär lögn. Skall ni få folk och engagera sig så kanske sanningen är ett bra instrument. Det finns massor av vrak delar som hittat och fotograferats. Det finns massor av märken i byggnaden efter vingar och stjärtfena. Kolla denna länk: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1 Kommentera gärna!
Posted on: 2005/11/3 11:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
OK,om jag förstått saken rätt så menar att Bin Laden låg bakom allt och inte USA:regering. Jag vet inte om du är en desinformatör,
men jag betvivlar det, oavsett vilket tycker jag att du, liksom alla andra ska ha rätt att säga din åsikt, så länge det inte handlar om personliga påhopp. Du verkar inte finna det konstigt att varken presidenten eller försvarsministern verkade bekymra sig över att landet var under attack. Eller att man fann en motor som var hälften så stor som en boeings vid pentagon. Jag har aldrig hört eller läst at man funnit rester av passagerna som sägs ha dött när ett plan körde in i pentagon. Var är de 6 ton tunga motorerna? Var finns bilder på en boeings flygplansvingar. Länka gärna, jag har inte sett det. Appropå Bin Ladens erkännande så har du uppenbarligen inte läst följande: http://www.pbs.org/flashpointsusa/200 ... _01/timeline_sep2001.html http://911review.com/articles/usamah/khilafah.html Vad säger du om föjande?: http://www.propagandamatrix.com/archiveprior_knowledge.html Vad anser du om Irakkriget? Är det rättfärdigat?
Posted on: 2005/11/3 11:50
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
99.9... Ännu en lögn. Kanske stämmer i Sverige där man lyckats tämligen bra med " Mindcontrol ". Men i USA stämmer det inte som tur är. "Sovjetunionen hade också en censur där folk inte fick tala om hur det låg till." Du får gärna tal om att du tror på den officiella versionen, i den styrda median. Här hoppar vi över Censuren. Du borde ta reda på hur ägarstrukturen ser ut i Världens media, och vilka kopplingar som finns till t e x Bilderbergruppen, CFR,TC,RIIA. Men det vet du troligen redan. Vi kommer att fortsätta att trampa makten på tårna, så länge man håller på med sitt dubbelspel. Antingen är du blind eller så ingår du i dubbelspelet, men du behöver inte vara en av " The Bad guys " för det. Du är troligen en av dom manipulerade. Troligvis har du inte kommit tillräckligt högt upp i graderna ännu. ( ursäkta påhoppet ) Tron är föränderlig och kanske vi någon gång kommer närmare en rättvis och hållbar utveckling där kortsiktighet och miljöförstöring, befolkningskontroll, krig o s v är ett minne blott. Le väl mvh so88 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Eftersom jag kan Naturlagarna och era förklaringar upphäver dessa så är valet ganska enkelt. Jag är för ALL kritik som riktas till makten, men då skall man INTE LJUGA för att få fram sin stånd punkt. Detta bevisar bara sin desperation.
Posted on: 2005/11/3 12:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread79655/pg1 Du skriver helt enkelt för luddigt, ta reda på FAKTA sen skaffa dig en åsikt. Vilka motorer satt på denna Boeing 757-200 som flög in i Pentagon? Var det Rolls Royce RB 211 535E 4B eller RB 211 535E 4 Kanske det satt Pratt o Whitney PW 2037, 2040, 2043. Detta är ganska avgörande för storleken på motorn som finns med på bilden. Jag vet, men du kanske kan tala om vilken motor det var, det finns som sagt lite alternativ, men du vet ju tydligen hur mycket den väger så då borde du veta vilken som satt på planet. Sen kanske det är dags att svara på frågan om vilka plan typer som for in i WTC och pentagon. Detta borde du veta då du med säkerhet vett att dom INTE såg ut som andra Boeing plan. Quote:
Off topic____________________________________________ Vilken jävla skit fråga, för det första det finns ingen ideologisk debatt i detta detta handlar om teknik, inget annat. Läs trådens ämne. Vill du sortera in mig i ett " jag-älskar-USA-fack" så kommer du inte att lyckas. Starta en annan tråd i detta ämne i stället, det hör inte hemma här. För det andra så gissar jag att jag är ganska ensam att stått på 1600 Pennsylvania Avenue Washington, DC och demonstrerat mot USA. Jag hyser ingen kärlek till USA på något vis. Detta är INTE en diskussion om varför det hände, det handlar om att vaken.se far med LÖGENR för att få ut sitt budskap, vilket är den lägsta form av propaganda, vilket visar att man inte är bättre än tex. USA för att driva sin åsikt och politik. Off topic_______________________________________________
Posted on: 2005/11/3 13:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Svara i stället på frågan du fick, vad är en "intensiv aktiehandel"? Du påstår saker som du inte har några FAKTA bakom, det blir mer och mer pinsamt. Hur många aktier var det? I vilka bolag? Detta borde du ju veta om det är något skumt.
Posted on: 2005/11/3 13:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tjena. Lite källhänvisningar , det gillar ju du som vill ha fakta. HEHE. Vad är det som är så pinsamt för dig ? Att du är en Infiltratör som inte är intresserad av sanningen är ju solklart. http://www.hereinreality.com/conspiracy/ http://www.hereinreality.com/insidertrading.html http://www.americanfreepress.net/0513 ... 9-11_stock_trades_co.html http://www.americanfreepress.net/Cons ... Evidence_of_Larger%20.htm http://portland.indymedia.org/en/2005/04/315296.shtml http://www.newtopiamagazine.net/archi ... tent/issue17/oped/911.php http://tbrnews.org/Archives/a048.htm http://cyberjournal.org/cj/show_archives/?id='732'&batch='16'&lists='newslog' |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att svara på frågor som uppkommer i samband med dina påståenden är inte din starka sida va??
Att skriva själv och sedan komma med lite egna TANKAR är ingen favorit sysselsättning för dig va? Gärna med lite understöd från någon Bush-hatar sida. Ser Du inte trenden i dessa sidor, som dig själv så har dom redan från början bestämts sig, och då gör det inget att man ljuger om det flesta saker. Läser Du dina länkar själv eller ser du att dom "passar in i din "tro"? http://www.hereinreality.com/insidertrading.html Säger att:" Between September 6 and 7, the Chicago Board Options Exchange saw purchases of 4,744 put options on United Airlines" Medans http://tbrnews.org/Archives/a048.htm säger att: "On Sept. 6, 2001, the Thursday before the tragedy, 2,075 put options were made on United Airlines" Vem ljuger? Det enda gemensamma med dessa sidor är att ingen visar på vad det normala är, vilket jag försökt att påvisa med att tex. Idag har det köpts och sålts 148 074 144st Ericsson b-aktier bara idag och i lilla Sverige. Du bör nog kunna visa på det normala innan du kan se några trender i det onormala. Dessutom försök hitta sidor som säger samma sak om du skall få någon trovärdighet.
Posted on: 2005/11/3 16:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
E da Romano III
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Well, hur man än vänder och vrider på det så kvarstår 2 faktum.
1. Bush och Rumsfeldt avbröt INTE sina möten när USA var under attack. 2. Bin Ladens första kommentar efter anklagelserna var att han INTE låg bakom dem. Min teori är att när han insåg att USA valt ut honom som "scapegoat" tillsammans med Al- Qaida som råkar ligga i det oljerika Afghanistan så valde han att spela hjälte och martyr inför arabvärlden eftersom han visste att hans dagar var räknade. Intressant är att konstatera att FBI enligt följande artiklar hävdar att det INTE var ett plan som träffade Pentagon. http://rense.com/general67/fbicl.htm Att CNN enligt följande artikel hävdar att det INTE var ett plan som träffade pentagon: http://www.total911.info/2005/02/vide ... eported-no-plane-hit.html Jag kollade länken du gav och såg inga lämningar av människor från "planet" men jag kanske inte tittade tillräckligt noga. Det fanns flera delar av vad som uppenbarligen var från ett flygplan men inget som såg ut som flygplansvingar. Borde inte en mycket större del av väggen blivit demolerad om ett stort plan brände in i den? Jag har läst en del om 911 och sett ca: 10 dokumentärer och summan av den information jag tagit del av leder mig till att inte kunna köpa den officiella versionen. Oavsett den tekniska bevisningen, så är det för mycket faktorer som är skumma. Du vet säkert att övervåningarna på WTC var avstängda veckorna före kraschen och du vet säkert att CIA höll en övning samma dag i New York i händelse av att terrorister skulle köra in plan i skyskrapor, precis som londons säkerhetspolis gjorde samma dag bomberna sprängdes i London i år. Precis som du säkert vet att FBI hävdade att de hittade en av kaparnas pass nedanför WTC!!?? efter kraschen. Du vet väl också att Rumsfeldt några månader tidigare hade sagt att: "Vi behöver ett nytt Pearl Harbour", för att legitimera en invasion av Irak. Jag kanske är naiv, men det här stinker lång väg tycker jag. Heder åt dig som protesterat mot USA, på plats dessutom. OBS, att jag FRÅGADE vad du ansåg om Irakinvasionen, jag antydde inget, ville bara veta. Jag tycker att det är bra att du deltar i debatten, det är bara uppfriskande, så länge vi kan försöka respektera varandras åsikter. Medvetna lögner behöver vi INTE respektera, men jag vet inte vem eller vilka du syftar på som MEDVETET ljuger. Jag gör det inte.
Posted on: 2005/11/3 16:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
JO dom avbröt sin företelser, annars kunde ju inte Bush hålla ett "state to the union" senare den 9/11.
Du måste komma med tidsangivelser för att kunna göra en bedömning. Varför har bin Laden då tagit på sin atackerna den 9/11? Sen dessa länka som om och om igen bara kommer med i BÄSTA fall andrahands information. Dessa sidor kan ju en 12 åring sätta samman. Några tekniska fakta eller bevis som håller i en domstol får vi inte se. Varför skall väggen i Pentagon bli förstörd? Lite fysiska kunskaper säger tvärtom. Du får nog ta och se flygplanet som en tom läskburk, kasta denna burk med hög hastighet in i en hård vägg, vad händer. Enligt "tvivlare" skall planets alla delar ligga ute på gräsmattan. Medans naturlagarna säger att planet smulas sönder och delarna sprids innåt i byggnaden. Titta på filmerna då 2WTC blir träffat av planet, varför blir det fler dela som flyger ut i plantets riktning i stället för i den riktningen som plante kom ifrån. Glöm ej att WTC komplexen var "mjuka" i förhållande mot Pentagon. "Tvivlarna" säger att det var en Global Hawk fulllastad med spängmedel som flög in i Pentagon. Hur fungerar denna teori då? Inte alls. Leta gärna upp hur ett hus ser ut efter att en kryssnings robot flygit in i huset. Då får du störst sprängverkan en bit in i byggnaden inte som i Pentagon största hållet i första "ringen". Dina påståenden om avstängda våningar och CIA övningar ser jag som spekulation tills jag ser FÖRSTAHANDS information om detta. Vem som helst kan ju hitta på detta. Vem som ljuger? Ja kolla på detta:http://www.vaken.se/Material/911.pdf Ren och skär lögn, eller håller du med om lögn propagandan som sprids här? Off topic_______________________________________________ Finns ingen heder att protestera mot USA, detta var mot judiska bosättningar. Men jag har även protesterat mot palestinska självmords bombare i Stockholm. Det ena utesluter inte det andra. Jag kan tänka mig att bo i USA, det finns många länder som jag inte vill bo i. Off topic_______________________________________________
Posted on: 2005/11/3 17:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Titta ett inlägg fullt med FAKTA och teknisk bevisning... NOOOOT Nä, bättre kan du..... (Kanske)
Posted on: 2005/11/3 17:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag har inte fått svar på mina frågor
Här kommer några punkter som sätter frågeteckan över händelsen. *Många högt upsatta fick förvarningar om att inte resa den 11 september. *Insider spekulation på börsen gjorde rika rikare. *Inget flygvapen som skyddade New York och Washington. *Listan med kapare var helt fel, många lever fortfarande. *varför plockades kamereran runt pentagon ner i spetember *Bomber i WTC byggnaderna enligt vitnen och brankåren *Stålbyggnader har alldrig tidigare kolappsat av eld *Varför monterades kameror ner vid pentagon *FBI hindrade utredningen av 11 september attentatet *FBI hindrade utredningen av Al-Qaeda effter attentatet *Flera varningar till CIA och FBI om attacken ignorerades *Övningar i flygplanskrasher i WTC och Pentagon gjordes regelbundet *Samma dag som attacken gjordes flera sådanna övningar *Flera av kaparna var tränade av amerikansk militär * Om United Airlines Flight 93 kraschade som resultat av en kamp mellan heroiska passagerare och kaparna, varför berättar vittnen för oss om ett andra plan som följde efter, fallande brinnande vrakdelar, ingen djup krater och vrakgods utspritt över 10 km, vilket indikerar en explosion i luften? *Varför hjälpte usa bin ladens släktingar ut ur usa efter wtc *Bin Laden har varit tillgång åt CIA *CIA har byggt upp talibanregimen *Planen att invadera Afganistan var gjord mycket tidigare |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Läs tråden... pinsamt att du inte hänger med bättre... Börjar likna SPAM.
Posted on: 2005/11/3 17:47
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login