vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Går det att förändra något genom att bara klaga
#1


See User information
Som rubriken lyder så har jag länge funderat om man överhuvudtagat kan förändra något genom att bara klaga ocvh skriva i olika bloggar, tidinigar eller forum..

Jag menar att det inte är bara folket här på forum som är medveten om att politiker inte är dem rätta och bankerna lurar folket, detta vet många andra , exempelvis pensionärer klagar jämt på att politikerna är dåliga o dem bryr sig inte, det samma gör dem flesta lärare, och andra arbetar-grupper.

Det verkar inte hjälpa att klaga elelr skriva i tidningar då hade läget inte varit så idag isåfall, folke för 50 år sen har haft mnst lika tufft men det har bara sakta blivit värre..

Så jag har kommit fram till att om man ska kunna förändra något måste folket handla med samma mynt som myndigheterna och bankerna gör. Myndigheter kan plötslig få för sig att spara till något och göra det sämre för folk, banker och pensions organisationer kan plötsligt fälla aktierna och därmed erövra oss besparingarna utan att något som helst händer förutom att några blir jävligt rika.

En lösning som jag kan tänka mig fungerar är då att inte längre klaga utan: börja samla folket på sin sida, gå upp i demostration och meddela alla människor som har lån av vi en specifik dag gör en ekonomisk kollaps och alla folkets lån ska nollställas och raderas. Självklart endast dem som skrivit på att dem vill delta i demostration och dem vill förändra sverige en gång för alltid.

Införa nya politiker med strikt kontroll av folket som får rösta varge år och farmföra både önskemål och klagomål... Krossa välfärds systemet och införa Stabila värds systemet...

6 timmar arbets pass, 24 timmars öppet tid på alla industrier och allt där det kan jobbas natt.

Finns det svenskar som har pungkulor nog att starta en revolitiun eller är dem flesta bara snackare och klagare?

Posted on: 2012/11/29 19:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#2


See User information
Bara lägga ner är vad jag säger..

Om människor inte kan uppskatta boken, varför måste dom då veta vem författaren är..

Man kan inte tvinga folk att tro saker men jag tycker man kan slänga ut så mycket info man vet som kan hjälpa..

Jag kan skapa oändligt med gratis el från gravitationskraft och kan lära vem som helst på 3 minuter hur man gör och visste alla om det simpla kunskapen.. Då skulle vi haft energifrihet och kanske men bara kanske skulle slaveriet av människor kännas ganska omoget..

För elen vi köper idag är redan gratis för elbolagen att tillverka så i grund och botten så måste vi komma överens om att elen inte ska kosta oss nånting eftersom den kostar inget att tillverka..

VI kan ju inte hyra el-lendingar av elbolag för en dyr peng för resten av våra liv...



Och jag vet inte hur många forum och människor som jag försökt få med mig och starta nån sorts organisering för att skicka miljontals brev med sanning rakt ut i folks brevlåda för att i ett drag få slut på det korrupta systemet..


Men så verkar det som att alla som är vakna sitter och väntar på nån evolution 21 december som gör att när jag kommer in och viftar med stoppknappen i forum så bryr sig inte dom som redan är vakna för dom tycker att man kan meditera bort problem på jorden..

Och jag säger 1+ 1 vi kan skicka brev till alla brevlådor i hela Sverige ... Vi kan inte använda meda för att berätta för folket tex. hur pengar användsför att förslavaa folk eller att energi är gratis att tillverka osv...

Ingen har dödat mig men ingen verkar ha lyssnat heller för nån kunde kontaktat mig och skrivit, lets do this..

Och satt igång ett massivt brevprojekt som inte kommer stanna förän alla svenska brevlådor tagit emot väldigt ocensurerad infromations om hur tex. tvång inte fungerar speciellt bra på människor..

Men det e nog bara lägga ner..

Posted on: 2012/11/29 20:01
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#3


See User information
Och vänta på 21 December.. Om inte du och jag ska göra ett desperat frsök att slänga ut kanske 10 eller 20 000 brev i brevlådor och i dom breven skriva att om folk bryr sig om Sverige skicka vidare brevet så alla får ta del av informationen..

Jag ser det som ett inforations krig och ser inte vi att postlådorna är öppna och tror att media är enda vägen tills alla lärt sig internet vilket inte kommer hände imorgon..

Folk sitter och mediterar och tror att dom räddar världen genom att ignorera att postlådorna är öppna och att folk lider i systemet trots att dom mediterar dagligen..

Jag editerar för att komma fram till lösningar på problem och tänka i nya banor, men ja mediterar inte som dom förklarar att man ska stänga av tankarna..

för jag är mina tankar och jag kan inte riktigt greppa hur man inte kan tänka på nånting eftersom man måste tänka på att inte tänka på nånting för att klara av det, och då tänker man trots det på nånting och det blir mest gojja enligt mig..

Klart det påverkar men går nog ändå inte att jämföra om alla människor fick höra på nyhetsmorgon om vilken sto bluff hela samhällssystemet och politiken är tex.. banksystemet..

Därför skulle brevprojekt fortfarande klå alla mediteringar som finns, bara min starka tro och övertygelse..

Dock hhar jag ingen makt om jag inte har frivilliga med mig för jag kanske klarar hörggst 10 000 brvelådor innan 21 Deecember och då är dagen då hälften tror att jorden ska gå under och hälften tror att vi ska till 5e dimensionen..

Men jag spånar vidare och försöker kolla vad som händer och om nån kanske wanna brevproject with me som en riktig modärn fredlig revolutionär som kämpar med information till folkmassor genom postlådor..

För det är det mest logiska..

Posted on: 2012/11/29 20:07
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#4


See User information
Anvdendarnamn, jag håller helt med dig om att man inte kan tvinga folk, och inte verkar dem hellre bry sig.. det finns anledning till det ju..

Men jag jag menar kanske formulerat fel, är att om vi ska göra något måste vi först resa på oss i varge stad, ine gå runt med papper till brevlådor... jag tror folket väntar på att några vaknatr till och gör lite mer dramatiska saker än bara skriva och klaga... Dem vill höra vad dem kan vinna på det, och näömn för svenson at han blir skuld fri, jag lovar dig han kommer vara med först i raden.... Vi som anser oss vara vakna kan ej sitta och vänta eller har vi accepterat läget som det är?

För mig gör det ont att se folket lida, våra pensionärer som får bara sämmre och sjukhusen blir dåligare... Det måste ju räcka nångong, okupatiion, tvångs nedsättning vad som helst skulle behövas.

Jag tror faktist på allvar att någon sorts elktronikst microvågs sändningar pågår som gör att människan ger upp och ej orkar bry sig, inte bara tandkrämen gör dem lata.

Ta exempelvis Dominik fallet, istället för att stå o klaga och tycka synd, så borde 200-600 pers samlats i den kommunen och med våld frita grabben ifrån dem orättvisa händerna och göra exempel av dem som utsatta familjen för den förfärliga splittrningen som dem har gjort. ... vem har sagt att du itne får ta till våld om du ser en orättvis handlig begås mot din egen medmänniska, det finns något som kallats medborgargardet och den borde användas flitigare.

Posted on: 2012/11/29 21:04
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#5


See User information
MEn 21 December skrivs The Declaration of Conciousnes enligt Dolores Cannon..

Men jag fattar inte riktigt om dom ska skriva på ett fysiskt papper och vad ett papper egentligen betyder om vi ska dra in i en 5e dimension som hon säger att hon har blivit tillsagd ska hända 21 December..

Posted on: 2012/11/30 0:03
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#6


See User information
Jag försöker ta tag i saker, iallafall de som berör min närmsta omgivning. Jag har suttit i 1,5 timmar i diskution med en överläkare (som skulle övertala oss att vaccinera) om varför vi valt att inte vaccinera våra barn och överlämnat en fullmatad dvd med noga utvalda videoupptagningar av bla Blaylock, wakefield mf.

Jag har begärt information av tandläkaren om plasten de ville plasta mitt barns tänder med, och efter att ha funnit att den läckte mycket BPA, meddelat detta till tandläkarmotagningen och ifrågasatt varför detta inte informerats om.

Nu försöker jag få stopp för DECT-telefoner och trådlöst i skolan efter att ha mätt upp emf-värdena där. ställer inte kommunen upp på det medborgarförslag jag ska lämna in, om att de ska följa europarådets rekomendationer och förbjuda trådlös teknik i skolor, så kommer jag att skicka information till alla föräldrar som har barn i våran skola, kanske sammla in underskrifter och gå till kommun med.

Så ta tag i saker på den nivå du kan göra nytta, jag fixar inte att stoppa krigen i mellanöstern, men att stoppa skolan, tandvården, barnhälsan från att bryta ner mina barns hälsa ska man väl kanske klara. och andra vaknar på löpande band när dom får informationen som myndigheterna döljer, revolution eller inte, men folket börjar vakna.

Posted on: 2012/11/30 0:37
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#7


See User information
@ sliparn

Om någonsin "dom" frågar ifall "dom" får prata med era barn... Säg "Absolut inte, kommer absolut inte på fråga!!".
Säg det så många hör!

Säger du "Ja", kan du råka ut för samma sak som broder iwarrior... Utan detta "medgivande", FÅR dom inte göra något... "Dom" måste ha detta medgivande, för att få sätta igång sitt dårskap.

Detta är inget jag skulle vilja nåns värsta fiende skulle behöva genomgå. Däremot ser vi hur dessa försöker greppa allt hårdare om vad väl våra rätter än är...

Vill bara förvarna, ifall detta kommer upp.

För övrigt, ska dom inte fråga mindreåriga, utan "vårdnadshavarna" är närvarande...

"Vårdnads-havare", jo jag tackar... *Suck*

I fred och <3!

Posted on: 2012/11/30 1:14

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#8


See User information
Underbart Sliparn!!

Dock så skrivs The Declaration of Consiousness 21 December och det ska tydligen vara en positiv sak om att alla är lika värda eller nån överenskommelse av nått slag jag vet inte.. Men det kommer att skrivas i London.

Jag skulle tolka det som att vi har en tid att passa 21 December och att alla borde lyssna mer på det datumet om man inte ska missa båten fråån den här planeten i princip..

Visst skulle brevprojekt fungera.. Men vi kan inte göra några brevprojekt själva och tiden är ganska minimal nu till 21 December.. Och kanske är vi cirka 40 år för sena med tanke på atombomber och diversse miljöförstöring i jakt på pengar ägt rumm här..


Posted on: 2012/11/30 2:37
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#9


See User information
22 dagar lixom..

Säg inte att ni menar att vi 3 ska göra brevrevolution i Sverige eller iallafall försöka starta för att efteråt kunna vara stolta över att trots att det bara var 22 dagar kvar så försökte vi få ut massiva mängder med "hemlig" informations till folks brevlådor..

Ima dreamer in reality..


Posted on: 2012/11/30 2:39
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#10


See User information
Quote:

anvendernamn skrev:
Ima dreamer in reality..


Hur rätt du har, kunde inte sagt det självt bättre... And so AM I!

Posted on: 2012/11/30 2:42

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#11


See User information
Den 21 december har Tomas namnsdag, och det är 3 dagar kvar till julafton, det är väl det som händer den 21:a (å en massa mainstream hype om kosmiska event föståss). Vi och våra barn kommer att fortsätta luras i vacciner, strålning och bpa även efter den 21 december.

Jag vet inte hur mycket ni andra lägger på att informera andra utanför vaken svären, men det jag märkt är att man måste börja i vardagen, det går inte att börja "over the top" med att försöka få folk att förstå att en elak världsmakt är på väg att ta över jorden och utrota alla oönskade. man måste börja från grunden för att väcka sin omgivning. Och som jag ser det så är just strålningsfrågan en mycket bra start, då kommer många att inse att myndigheterna vet att detta orsakar skador, men att dom väljer att ignorera riskern, när föräldrar ser detta kommer dom att misstro myndigheterna för all framtid, dom vaknar helt enkelt.

anvendernamn! om du tycker att den 21 december är något akut att varna folk för, sätt då i gång nu, gå ut på torgen och dela ut flyers, köp reklamtid i lokalradion det finns många sätt, förvänta dej inte att någon annan ska göra det åt dej. Att bara skriva på vaken.se och tro att man kan väcka världen lär aldrig fungera.

Posted on: 2012/11/30 10:17
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#12


See User information
21 December är inte världens undergång utan början på den nya världen i en 5e dimension.. barnen har redan DNA som klarar av att öka vibrationerna till 5e dimnesionens vibrationer..

Klart det blir drygt när media kör extrem hype om att världen ska gå under så att när sånna som du hör mig säga 21 December med glädje i hjärtat..

då tror du automatiskt att jag föreslår att världen kommer nog gå under..


Tydligen ska världen vara för skadad för att förstå att ett brevprojekt skulle vara finishmove på korruptionen..

När människor tog atomteknologi och sprängde ihjäl mängder av människor och sabotera planetens miljö i cirka 50 000 år framåt.. Jag kan förstå att det uppfattades som att det är kört för att på jorden och det fick fortsätta på den utvecklingen..

Jag tror nån skyddat oss från atombomber sedan Hiroshima föll och självklart finns det smart utomjordingar som har koll på oss och som vet att dom inte kan störa oss på våran livsresa eftersom vi skulle inte lära oss nånting om alieans höll på och la sig i våra liv..

Jag har gett upp för jag kan inte påverka andras livsriktning vilket bara skulle göra mitt liv surt om jag försökte prata djupt med alla amänniskor jag träffar till 21 December..

Har man inte förstått livsläxan på jorden så får man tydligen leva om den tills man förstår det man ska göra..

Känns som att du har perspektivet som jag hade för några dagar sedan när jag trodde mig kunna påverka andra människor att starta ett breprojekt för att att ut information till folkmassor..

Man måste förstå att man bara kan fixa till sitt eget liv för att säkra en biljett till 5e dimensionen..

Förlåt allt och alla för att släppa på karma som kan få oss att bli kvar i 3e dimensionen när alla andra drar till en ny planet i 5e dimensionen..

KRam

Posted on: 2012/11/30 14:40
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#13


See User information

Posted on: 2012/11/30 15:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#14


See User information
Användarnamn, Jag förstår inte allt prat om din 21 december och vad folket har att göra med det...

Den datumet gäller dock endast dem vakna som redan aktiverat sig tidigare och året som nu är perfektionens tid, då allt för dem vankan faller på plats hur vilsna dem än kunnat känt sig tidigare. Dem som ej vaknat kommer tyvär bara få det svårare och absolut inte lättare. Detta datum har fått många människor att stoppa sitt liv och sina planeringar i tro att det ska lösa sig efter denna datum.

Du kan ju inte få in Al-Jazeera kanalen i din tv om din parabol är vänt mot Dk-Tv eller mot tv-4.

nästa datum folk kommer att vänta på är säkerligen 2036 , ska man då ge upp allt i livet för att vänta på den datumet ska komma o då kommer gud med ett skepp o räddar alla.

Nej det är bara vi som kan landa våran skepp och överge allt vi har och våga förlora allt vi både äger och vet för våra medmänniskor... När du är beredd att förlora något du gillar kommer du att endast då vinna något som du älskar.

Jag har sett många människor i detta forum under åren som gått byta sina masker, allt från att vara ufologister och orderfljare av illuminati häxorna till indianer, dem har blivit allt frutom sig själva , dem har funnit sanningen överallt på nätet o videos förutom deras egna insida.

Tillslut blir man vilsen när man inte vet vilken bana man är på. Om alla hade hållt sig till sina omlopps banor och följt det som cirklar runt solen så hade det sett anorlundare ut. Det finns inte många idag som har en gemensamuppfattning om något, och detta har ingåt i illuminatis agenda...

Det finns endast 12 sanningar i denna världen och den 13:e är bekräftelsen på dem 12 sanningarna. Resten är damkorn i rymden.

Posted on: 2012/11/30 15:24
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#15


See User information
Jag går helt på magkänslan eftersom jag känner att det är nån sorts guide i vårat undermedvetna som guidar oss i rätt väg om vi lyssnar..

Jag tror att jag utvecklat en relation med nån eller nånting genom det undermedvetna eftersom jag blir typ guidad till infomration genom mitt intresse och jävla sökord som ploppar upp i huvudet..

Den tanten jag lyssnat på förklarar just det att vi har haft mängder med liv för hon har inte hafs en enda patient som inte haft tidigare liv, så alla vi är själar som går från kropp till kropp och anledningen att dom men högre intelligens än oss inte lägger sig i vårat liv är eftersom vi inte skulle lära oss nånting av livet om vi förstod vad livet är och vad vi bestämmde innan livet att vi skulle klara av när vi gjorde nytt försök i en kropp..


Jorden är ett ganska mörkt ställe med massa känslor som styr och alla själar som valde att komma hit är modiga själar eftersom inte många vill åka till jorden eftersom det innebär svåra känslor och svåra livsläxor..

Det känns som att du kan göra precis som jag gjorde och göra nån sorts sista panikryck och frsöka få ut info till folkmassor , men det känns ändå som att det kanske inte finns tid till att försöka påverka andra själars livsläxor..

Visst ser jag också oss som ett team men jag har funderat lite på det här Dolores pratar om att hon blivit tillsagt att berätta för oss som vill till en annan dimension eftersom vi förstått läxorna som finns att lära i livet på jorden och det är det som är nyckeln till att inte behöva repetera fler hårda känsloladdade läxor på 3D jorden..




Men jag har filosiferat lite på det här som Dolores säger och jag kan förstå att det skulle vara ganska omöjligt att försöka påverka nån som inte lärt sig livsläxan här på jorden ..

För livsläxorna ska ha guidat oss till den här informationen på ett eller annat sätt antar jag.. Om det ska ses som att vi klarat av livsläxan på jorden eller behöver repetera..

Men visst är det som ett logiskt bio-logiskt tv-spel med själar och världar, dimensioner och perspektiv..

Och det är vårat mål att fummla runt och lära oss olika saker och utvecklas, men det skulle vara helt meningslöst om vi kom ihåg alla liv innan och sånnt..


Om vi säger att livsläxan på jorden var att kunna förlåta allt och alla hur illa dom än betett sig, då ser jag absolut ingen nödvändighet i att längre försöka förändra människors livsläxor när det är en helt omöjlig sak att göra om man inte är öppen för extremt annorlunda perspektiv jämfört med vad man lärt sig i skolan.. Har man lärt sig läxan på jorden så bär det av till annan dimension och folk som behöver uppreda jordlivet dom får göra det för vi är eviga medvetanden som går från kropp till kropp och lär oss livsläxa efter livsläxa på planet efter planet sen universums födsel..

att allt liv och universum är en slump som uppstått genom en stor smäll som inte behövde tända stubinen till..


Jag vet bara att jag fick en otroligt stark känsla i magen att jag måste höra vad just Dolores säger.. Jaha sa jag och gjorde det direkt. Rätt sökord, plopp rakt in i huvud vipps där vad hon och la sista pusselbiten på plats..


Och det har inte att göra med att man inte bryr sig om människor utan tvärt om..


Visst jag förstår inte varför ingen vill skicka ut miljontals brev i brevlådor för att försöka utrota korruption genom att skriva sanningar ..

Kanske är själva idén att ta så pass mycket ansvar att starta ett brevprojekt för att rädda andra är för mycket ansvar för många men att jag velat och försökt tror jag inte det är nån som kan tveka på ... visst är jag kanske lite sent ute för jag starta typ för 1 år sen och fick nog av att hålla tyst om allt när sanningen är för jävlig att se medans folk blundar..


Jag litar dock på högre intelligenser och att det finns godhet som håller koll på oss och jag kan bara lyssna på mitt undermedvetna vid det här laget eftersom knappt 1 människa halvtrodde på min idé om att få ut miljontals brev till folks brevlådor för att radera korruption i ett drag..

spela ärligt fulspel mot staten precis som dom kör äckligt fulspel mot folket och undanhåller info..


Men vad ska en revolutionär göra i Sverige lixom tammefan alla länder runt om Sverige tilåter cannabis som medecin för det är framgångsrik medecin.. i Sverige tror vi att vi ska hjälpa barn genom att hata mot cannabis.. och ingen har några stora planer på att medela för folket i Sverige att cannabis motverkar cancer..

Jag startade ett brevprojekt för det här med cannabis som medecin.. och resultatet var att ett gäng knarkare skapade en hemsida kallat Gröna Brevet för att kunna samla in donationer från folk som vela få ut information till folks brevlådor för att undvika medias filter av viktig information som kan gynna folket och missgynna företag..

Jag blev dock bannad på flashback så det fanns ingen som og ledarpinnen och sen rann det ut i sanden för jag blev bannad i 6 månader..

Och nu känns det kanske lite sent och knappt nån bryr sig fortfarande och 22 dagar till 21 Decemmber...

Avgör ni jag kan bara lita på mitt undermedvetna, den där magkänslan jag försöker ha relation med..

Kram

Posted on: 2012/11/30 16:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#16


See User information
mmm visst , skulle skrivit att ni får sätta på er dykarhjälm inna ni läser det där..

Kram

Posted on: 2012/11/30 16:36
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#17


See User information

Finns alltid en högre/inre insikt... Ska du "Hoppa" nu, behöver du se "förbi" dig själv, allt du tror du är?

Posted on: 2012/11/30 23:57

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#18


See User information
Anvnamn, av vad jag kna se så lider du av smått deprissions ångest och att du känner dig hjälplös, därav en signal på att du har gett upp.

Det är dock bara vad jag tror och kan ha fel, men din spegel repflekterar denna bild till mig..

Jag har sedan en fråga du som verkar tro att inget hjälper ...

Jag frågar dig innan du vaknade , tror du att du själv började förstå allt eller berodde det på dem som fans nära dig elelr dem som hade vaknat innan dig och dem började tala till dig...

tror du inte att varge ord du läst på något sätt har bindit ihop dina saker så du har kunnat gå vidare...

Så hur kan du tro att man itne ska sprida information , bara för att du vaknat och glömt aatt du en gång sovit djupt och aldrig nånsin hade vankant om det inte var för bröderna och deras likar som vi har på forumet.

Det är inte mcyket man förstår vad du pratar om överhuvudtaget du verkar ha blandat ihop en soppa så du inte längre själv vet vad den består av och vilka kryddor du kryddat med.
kanske låter naiv , men jag kna inte vända orden för att låta finare därför att jag är så ärlig som jag kna vara och jag kan aldrig spela snäll eller göra en sak svårare när jag kna ta den raka vägen...

Sedan kan jag tala om en sak för dig för att du ska komma ihåg för alltid.. Att du kan kanske få någon att ge upp som redan sover , men dem riktigt vakna typerna dem kan du aldrig någonsin påverka till att dem ska ge upp eller ändra sin syn, därför att dem beffiner sig på en plats där ingen kan rubba deras pelare och deras ögon och öron är öppna för evigt.

glöm heller inte, en sak som inte möjligt för dig , betyder absolut inte att den är omöjlig för andra, Det är skillnad på en man och en man. och han som ser längst han ser också längst och kan ta sig vid målet snabbast, medan han som ser kort han letar och letar och slutligen vänder han om och ger upp när han egentligen var vid målinjen med han såg inte för dimman som uppstod just där.

Posted on: 2012/12/1 1:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#19


See User information
Jag lyssnar på Dolores Cannon till 100% för jag kan inte göra så mycket mer än det..

Men jag skulle inte vilja se det som att ge upp eftersom det är inte mitt val att inte sätta igång ett stort brevprojekt och sprida en simpel lösning på gratis el till alla, i ett brev på posten.. åt alla..

Men hur i helevet skulle man kunna göra en sån sak själv som en fattiglapp... Nej systemet är uppgjort för att sånna som mig inte ska ha några pengar eller makt, annat än "skrivmakt" på internet och "grävskunskaper" på WWW..

Och media har gjort ett bra arbete på människor så absolut ingen vela göra ett brevpprojekt för att visa extrem kärlek mot en hel befolkning genom att ge gratis el til alla, simpel lösning bara.. billig också..

För folk verkar uppfatta mig som galning som inte riiktigt vet , ja precis som du säger depprimerad och psykos och dittan och dattan..

Bara för att jag lyssnat på Dolores som pratat med högre intelligenser än oss och förklarat vad livet är , vad vi är.. och vad som händer 21 December..



Är det inte meningen att hitta svar med internet , och eventtuella lösningar på problem i världen, så då vet jag inte riktigt.. Visst man kanske bara kan lära sig själva för om internet inte fungerar för att starta ett brevprojekt..

Då är det kanske bara att ge upp..
Ingen lyssnar på min förklarinng om grvaitationskraft osv osv..
Har inga pengar för att bevisa det fngerar ens och vet inte ens om det spear nån roll för bevisen finns redan..

Enligt Dolores så lägger sig inte högre intelligenser i våra liv för vi skulle inte lära oss livsläxan om vi visste allt..
Jag är ingen högre intelligens så varför skulle inte jag kunna påverka andras livsväg genom information..

Men Dolores fick lov att matas med små bitar av information hela tiden för hör man allt på en gång så kommer man slänga allt å sidan ... Och det är väl så med alla människor..

Att om man skulle prata med alla om allt i samhälllet och alla bluffar som dras, då skulle man få lov att göra bäbis-steg med infomration för annars skulle folk tro att det är en bluff eftersom det är så massiv korruption och så stora lögner så det är löjligt ..

Jag känner mig långt ifrån hjälplös för jag inte bara tror på liv efter döden utan jag vet/förstår det nu.. Och vad livet och själen är..


Och varför jag haft en magkänsla att söka på ord som gjort att jag lagt ett stort pussel om korrutpionen och saningar i världe , vetenskap och sista pusselbiten nu, Dolores Cannon, 22 dagar innan 21 December kännde jag en stark känsla att lyssna på henne..

Helt plötsligt bara, den där kärringen jag hörde en mening med i ett klipp förut, hon ska jag leta på för hon kändes fruktansvrt intressant...

Ok jag följer magkänslan..

Och då , woooooow så öppnade Dolores min förståelse vad vårat undermedvetna egentligen är och varför man ska lyssna på magkänslan mer för det finns en guide där som en kontakt med högre väsen, om vi bara väljer att lyssna..

Som tex. genom droger eller hypnos eller meditation..

I grund och botten så sitter ju folk och mediterar fram en ny planet med kärlek och harmoni på, för det ska bli 2 jordklot..

Jag sa lets do brevprojekt.. Nu sägr jag okej jag litar på meditera fram en ny planet med harmmoni och kärlek för jag tror inte tillräckligt många av oss kommer hinna förstå det som Dlores och många andra pratat om ..

Och vad jag pratar om att tex. el är gratis att tillverka även om vi inte använder mitt enkla sätt att göra det från gravitation, tar man el från vattenkraften så är det gratis och ingen borde betala för den..


Och hur många kan sätta ner foten och verkligen säga -nu får det vara nog med att köpa saker som är gratis att tillverka..

Steget är nog för stort för många men jag vet vad som är möjligt redan eftersom jag kollat på mycket nya teknologier online..

Som folk inte ens skulle tro existerar eftersom hela världen skulle förändras om folk visste alla hemligehetr..



Ok jag svävade iväg så jag vet inte vart jag börja eller sluta men nu avslutar jag skrivandet här hur som hlest


kramisar

Posted on: 2012/12/1 3:13
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#20


See User information
Hur skulle jag kunna vara deppig när jag lyssnar på så underbar musik http://www.youtube.com/watch?feature= ... lpage&v=UGUGNn3J6Rg#t=23s

Livet är underbart när man vet sanningen man jag skulle fortfarande vilja slänga ut miljontals brev i brevlådor och starta folkrörelse i Sverige mot korrution ...

Men det skulle inte vara logiskt om livsläxan på jorden är att förlåta allt och alla...

Jag tycker mig känna att det är ungefär vad AVATAR menar, vad säger du Avatar?

Förlåta nu eller repetera liv igen ungefär?

Posted on: 2012/12/1 3:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#21


See User information
förlåt mig om jag sagt något ont, men somsagt innan jag försöker inte dölja några känslor alls.

har dock aldrig hört talas om den där Cannon 5D innan ,förutom på Kamera namn beteckning.

kanske har missat något viktigt men mig veterligen lyssnar jag till mina bröder som står mig närmast och kan svara på frågor jag ställer dem.. Den där cannon blir svårt att få svar tillbaka kan jag tänka mig...

Om du anser dig vara vaken, tänk efter en gång till innan du nämner kameran 7 gånger , en vaken person tror jag definitivt inte kan bli påverkad av någon person dem aldrig sett i verkligheten då energin på nära håll är det som är avgörande... Men så har dem remote kontroller som kan trycka på en knapp och det är en annan sak för vissa.

såg en bild på henne fick mig att tänka på drottning elisabeth. :)))


en sökning på google gav denna svar om cannon;

Dolores Cannon (born April 15, 1931) is an American hypnotist and self-published author of 17 non-fiction books composed mainly of transcripts from past life regression sessions. She spent her first twenty years as a military wife and the next forty years as a hypnotist and author.


Är du säker på att du är säker att det är säkert att du är säker på att det är säkert vad du har hört är säker?





Posted on: 2012/12/1 4:12
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#22


See User information
Dolores Cannon presents 3 Magic Words in London On Dec 21, 2012. A global event to celebrate Earth's entrance into the Golden Age.

Posted on: 2012/12/1 4:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#23


See User information
Jag tycker betygen på youtube kan tala ett ganska ärligt språk på vad som är bra och inte..
Som när Doloren Cannon pratar om vad hon fått reda på om vad gud är..

72 likes, 3 dislikes

http://www.youtube.com/watch?v=eTGnO3T0k-g

Posted on: 2012/12/1 4:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Går det att förändra något genom att bara klaga
#24


See User information
hahaha... Det var det v'ärsta...

I mina ögon är Du antingen smått sjuk/paranoid, eller så är du en av Media Råttorna, vad jag hittills sett. En försöks kanin åt dem helt enkelt.. men det ser inte ut som du ska lyckats med något i detta forum iallfall om du nu skulle vara ute efter att skada. Om jag har fel, att du inte är sjuk eller en råtta, så verkar du djupt deprimeratd och jag råder dig att du tar itu med det. Mer än så kan jag inte säga till dig....
Du har blandat för många kryddor :)))


Du är bland dem roligaste jag sett på länge som kallar sig vaken och samtidigt sover i väntat på vakna 21 dec.



Jag är ej den typ som tycker om att säga dessa ord, men jag kan ej blunda vad jag ser , och känner av din energi har ett negativ syfte på något sätt. Men så kan du vara ett bra exemepel på hur man inte ska vara och därför är du säkert här på vaken.se så andra skådar ;) välkommen

Eller så har du blivit träffad av Cannon Blixten och väntar på att magin ska avta 21 dec:)


må ljuset nå dig.Resized Image

Posted on: 2012/12/1 15:27

Edited by NightMaster on 2012/12/1 15:44:03
Edited by NightMaster on 2012/12/1 15:48:40
Edited by NightMaster on 2012/12/1 15:57:34
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS