vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Boriska-boy from Mars - berättar om katastrof händelse i framtiden
#1


See User information
här är en intressant artikel

Boriska-boy from Mars http://english.pravda.ru/science/19/94/377/12257_Martian.html

" The Poles will shift. The first major catastrophe with one of the continents will happen in 2009. Next one will take place in 2013; it will be even more devastating."

Posted on: 2005/8/21 9:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Boriska-boy from Mars - berättar om katastrof händelse i framtiden
#2
hmm, jag skrattade först när jag såg rubriken...
dock tyckte jag hela berättelsen var väldigt intressant.
Kände igen Lemueria/Lemurianer från andra berättelser som jag råkat höra.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Boriska-boy from Mars - berättar om katastrof händelse i framtiden
#3


See User information
"Kailis"! På er allehopa...
Jäkla intressant liten kille, den där Boris, Jag kan nästan sätta en spänn på att han faktum är en Äkta "erinrare"...

Om man nu kan sin David Icke - så menar ju han att "vitingarna" kommer från Mars - Det är väl därför det i dag finns så många som verkligen önskar sig dit till den där planeten igen...

Men jag tror nog att vi har att arbeta här på vår jord - med våra problem...

Boris menar ju även:"-Sickness comes from people's inability to live properly and be happy. You must wait for you cosmic half. One should never get involve and mess up other peoples" destinies.
People should not suffer because of their past mistakes, but get in touch with what"s been predestined for them and try to reach those heights and move on to conquer their dreams. (These are the exact words he was using).

You have to be more sympathetic and warmhearted.
In case someone strikes you, hug your enemy, apologize yourself and kneel before him.
In case someone hates you, love him with all your love and devotion and ask for forgiveness. These are the rules of love and humbleness. (nåste smälla in en grej här: David icke menade att hans sätt att undvika tex. "ond bråd död" - ligger just i denna teknik)
Do you know why the Lemurians died? I am also partially at blame. They did not wish to develop spiritually any more. They went astray from the predestined path thus destructing the overall wholeness of the planet. The Magic"s Path leads to dead end. Love is a True Magic!"

F-N! Detta är gott!
Så "Kailis"! - På er allesammans, igen...



Posted on: 2005/8/22 0:20
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
38 user(s) are online (38 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 38

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS