vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#1
Alan watt i blurben:

Oct. 19, 2007
Alan Watt "Cutting Through The Matrix" LIVE on RBN:
"The World According to GATT - For Fat Cats"
***Dialogue Copyrighted Alan Watt - Oct. 19, 2007 (Exempting Music, Literary Quotes, and Callers' Comments)


I used to laugh when they used to sing these hymns when I was small. We all sang about beeing nice little sheep that has gone astray. Well that was´nt me. I decided to be a goat instead. Beacuse a goat can always climb up the mountains and get away from the sheep. And I looked down upon them and saw what was really going on. Thats the kind of world we live in, and that is what you have to be if you want to be a thinker and a survivor and someone who changes the course of this totalitarian facist system.


Så jävla vackert skrivet. Jag vill göra geten till någon form av logga som vi kan använda. Geten ska symbolisera fritänkarna och inte lucifer/baphomet. Getter klättrar upp för bilderbergarnas berg och fattar. Fåret står kvar där nere och betar...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#2
Spela inte allan som min gamle lärare "Bert" alltid sade till mig

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#3
Finns det någon som kan rita/måla här på vaken.se?

En bild med en enkel get, svart vitt, ganska liten, inte så många detajer och gör den lite lagt åt det fritänkar hållet som vi alla här uppskattar. Själv är jag medioker eller under medel på att rita sådant, så jag tänker inte ens försöka.

Jag skulle tycka det var kul om vi tog tillbaka geten från luciferianerna.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#4


See User information
Quote:

void skrev:
Finns det någon som kan rita/måla här på vaken.se?

En bild med en enkel get, svart vitt, ganska liten, inte så många detajer och gör den lite lagt åt det fritänkar hållet som vi alla här uppskattar. Själv är jag medioker eller under medel på att rita sådant, så jag tänker inte ens försöka.

Jag skulle tycka det var kul om vi tog tillbaka geten från luciferianerna.
JAHA man är vad man ÄR (ser sig själv)jag kan bara rita en BOCK, duger det ? Men innerst inne är VI Vargar å ingen Get (har in luktat på en get )? En varg är målmedveten ,slug ,och ÄTER FÅR vakna) (OBS så ser COCA -COLA på sig hur kommer det sig själv ,,, en Varg skalll det vara tycker jag . Fast jag är en stor BOCK mmuuaahha

Void sa:En bild med en enkel get
En med bara ETT horn kan jag rita.

Posted on: 2007/10/26 19:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#5
Jo, varg ligger nog närmare det svenska hjärtat. Efter älgen så är nog vargen det närmaste man kan komma ett nationaldjur åt oss här i sverige. Svenska naturskyddsföreningen och liknande har ofta vargen som motiv och i centrum för sina aktiviteter.

Varg, bock, eller Get. Jag vill iaf ha ett poweranimal som logga eller liknande till alla konspirationsintresserade sanningssökare. Ett djur vi kan använda i design-utvecklingen av vaken.se tex.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#6


See User information
Quote:

void skrev:
Jo, varg ligger nog närmare det svenska hjärtat. Efter älgen så är nog vargen det närmaste man kan komma ett nationaldjur åt oss här i sverige. Svenska naturskyddsföreningen och liknande har ofta vargen som motiv och i centrum för sina aktiviteter.

Varg, bock, eller Get. Jag vill iaf ha ett poweranimal som logga eller liknande till alla konspirationsintresserade sanningssökare. Ett djur vi kan använda i design-utvecklingen av vaken.se tex.
Men den främsta är DRAKEN i alla symboler +OCTOPUSSY lite jing o jang över det hela (deras egna) Ni vet? Fast min tanke var ett lite ironiskt från början och är fortfarande lite skämt :)
Jag kom på att jag har jätte fina filder på vargar i naturen med snö,skog , ja dom är jätte fina i jpg format 10-12 st dom är nice jag är en natur mäniska ,där av sådana bilder, du börse dom void.

Posted on: 2007/10/26 20:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#7


See User information
Draken ska dö bort, den är evil...

Här är en som kanske passar, visst den är lite illusorisk

Resized Image

Posted on: 2007/10/26 21:14
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#8


See User information
Quote:

novax skrev:
Draken ska dö bort, den är evil...

Här är en som kanske passar, visst den är lite illusorisk

Resized Image

MMUUAAHHA ja enligt elefant tron så är det en sorlig bild av sig själv . en SNABEL skall PEKA uppåt VAKNA eller kolla dig i speglen, det sista var ett tips:((((:: men alla sovenirer är med snablen UPPÅTär rätt. det är så man förökar sig
Novax din bild var sorglig ,, en som vet hur det går till men inte kan ,UNGEFÄR:ja du vet resten själv eller?
Lägg in riktig stake vet jag: Eni neger still du vet ,utan du blir avungsjuk vill säga kan du det???

Posted on: 2007/10/26 22:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#9


See User information
Bara för att din bara hänger så betyder det inte att allas gör det

Posted on: 2007/10/26 22:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#10


See User information
FÅR SALE

Resized Image

Posted on: 2007/10/27 9:19
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#11
Jag tycker ni ska ha en mask eller en maggot

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Om varför man ska vara en GET istället för ett FÅR!
#12


See User information
Quote:

maggot skrev:
Jag tycker ni ska ha en mask eller en maggot
Vi har redan en han är god nog:)Du vet ett gäng sådana vill man ju inte ha , krypande in på skinnet

HÄR ÄR GÄNGET
http://www.maskot.se/imagebank_sketch ... mage&v=sketch&image=11467

Posted on: 2007/10/27 16:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS