Vakencorner
|
Anonym
|
Bill Hicks - Sane Man
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bill Hicks "Sane Man". Kan inte undvikas. Oj.
Tror inte jag sett bättre. Tycker den helt klart är skarpare än revelations. Vad tycker ni om den? |
||||
|
||||
|
Re: Bill Hicks - Sane Man
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bill Hicks var en riktigt tuff och modig satiriker, till skillnad från de flesta ståuppare idag som är fega och platta. Visst, det finns flera som är roliga, men något tänkvärt har de sällan att förmedla. Dennis Leary och co är klart överskattade. De tror de är coola men är i själva verket rätt simpla. Det finns ingen i Hicks klass idag även om en sådan som Gardell är mycket bra.
Posted on: 2006/5/4 19:13
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gardel Bral!!!???
Han är väl en av de mest politiskt korrekta komiker vi har i det här feglandet. Näe, tacka vet jag Svullo R:I:P och Peter Wahlbeck.
Posted on: 2006/5/4 19:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Har du sett Gardell live? Det har jag och jag skulle inte beskriva honom som politiskt korrekt. Svullo och Wahlbeck var/är säkert sköna som människor men som komiker är de ju inte sådär överdrivet roliga eller vassa även om jag gillar bägge.
Posted on: 2006/5/4 20:17
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
StrayLynx: Bra, bra! Det gick fan snabbt måste jag säga. Vissa är mottagligare än andra har jag märkt.
Sane Man är något som verkligen berör många av de ämnen:a som behandlas här vid Vaken. Det ligger lite av bill's anda över hela grejjen. Om någon skulle våga titulera sig fader till "truth-movment", så är bill ur-farfar. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Har någon en komiker som piskar eller tangerar bill i ärlighet och förmågan att aldrig neka ett ämne så slula fram han eller henne nu.
Jag vill hitta en apprentice till Bill som kör vidare med samma benhårda ämnen. Vad har hänt med stå-upparna idag egentligen? |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login