Vakencorner
|
Re: What is going on?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Låter interessant :) kul hoppas du står på dig och skriver färdigt
den. Kan säkert ta tid det är inte alltid man har suget där men när suget är där kan man alldrig sluta skriva hehe hoppas suget att skriva sitter i. :) Önskar dig lycka till och väntar på det som ska komma :) Låter nästan lite som självbiografi av din syn på världen. Ska i alla fall bli spänande. Kan även säga att jag skriver själv en självbiografi om händelser och saker och ting från min syn på världen. Vissa dagar kan jag skriva utan att ens ätta nåt glömmer bort det helt enkelt man är helt inne i det man skriver, hehe så jävla skönt sånna dagar. Hoppas du får många såna daggar med sugget att skriva. Önskar dig lycka till man Bara du säger till ner du blir klar man hehe. Pax för 1x i alla fall :) Respect
Posted on: 2007/9/16 21:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hehe jo, man måste känna för att skriva, har man inte lust går det inte
.Men mjo mja, det är väll min syn på världen, men egentligen är väll typ alla paranormala och/eller konspirations böcker personen som skrivers syn på världen och hur dom väljer att tolka olika informationer ![]() För min del när det kommer till att skriva blir det oftast att jag åker buss eller ska sova, och får en ide, och då måste jag fort ta mig till en dator och kan skriva tills det svartnar för ögonen ![]() Det känns speciellt kul att skriva nu när det börjar bli en hög sidor och jag har knutit en del kontakter som vill ta del av boken. Så det ser ljust ut. Du kan få ett signerat ex när den är klar :-p
Posted on: 2007/9/16 22:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Göttans
Lycka till :) Respect
Posted on: 2007/9/16 22:47
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login