Vakencorner
|
Re: Tsarion
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag kan citera vad Alan Watt i alla fall tycker om såna som dig, info knarkare, som rullar runt och vältrar sig, i bra historier, men inte fattar ett smack. Det Tsarion förmedlar är som du säger filosofi, men att lära sig att bli bild och ordläsare, är inget för det flesta kan tyckas, de flesta verkar tro att det inte spelar nån roll vad ett ord egentligen betyder. Tsarion backar upp ALLT han säger, sluta ljug! Såvitt jag vet har han inte ens varit i närheten att tala om saker han inte har täckning för. Man ser direkt att du är noob på detta, att du svanger dig med tungviktare som Tsarion, gör inte att du är viktigare än noll, vilket de flesta är som varken kan, vill, eller har genetik att förstå, bortom tv rutans dimridåer. Det ni är bra på är att prata skit, ochj förklara att eftersom just NI inte tror, pga av avsaknaden av google länkar, så är det inte det minsta sant. Gräv ner er, tills ni smält informationen, det tar åratal att se frukterna av det man kämpat sig igenom. Finns inga genvägar till sanningen och insikten, det kommer de ignoranta aldrig ifrån, och detta är ochs¨å orsaken till att eliten kommer förlora, hur eller vad de ens tar sig till, de kan aldrig kontra det de inte förstår! Ta det inte som PERSONLIG kritik, ta det som ett tips, hiur du kan hamna i rätt riktning. Om du vill kan du ju skrika tillbaka nåt, som inte har med saken att göra, men detta var det enda jag hade att säga..... Simma lugnt, ibland simmar man omkull en elitisk storgädda!
Posted on: 2008/8/25 15:47
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Din bild av verkligheten är alltså den samma som Tsarions ur ett historiskt perspektiv?
Att tsarion alltid back up sina påstående kan jag delvis hålla med om. Men dom källor han använder så som sagan om ringen tycker jag inte riktigt håller mått. Tsarion snackar så otroligt mycket, men han är underhållande och glad att han gör det han gör. Info knarkare är jag säkert. Den enda tv kanalen jag tittar på är fox news =)
Posted on: 2008/8/25 16:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
När man är en offentlig person trippar man enkelt in i fällan att snacla om det man kansker inte redan förstår, man kanske till och med spekulerar, detta är mänskligt, du har försökt göra Tsarion till en ickefelande dataregister med alternativ historisk kunskap, men för attan, karln är människa. Jag själv tycker det är stimulerande med magic mushromms tex, detta har jag sagt offentligt, och kommer få äta skit för, de som inte känner mig, kommer att veta allt om mig, pga av detta, men de som känner mig vet att detta är mindre än 1 promille av min personlighet. Du kanske är skraj och letar upp fel, för att kunna döva din rädsla med att han har fel? Jag har då inte sett en smartare person än tsarion i dessa sammanhang, blixtrande intelligens skulle jag kalla det, jag skulle fundera både en eller två gånger innan jag "vet" att han har fel. Även om han spekulerar, vilket han givetvis gör, är hans spekulation, långt mer kvalificerad och välgrundad än vad vi kanske ens kan förstå!!!
Posted on: 2008/8/25 17:49
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så med din senaste post håller du med min första med andra ord?
Jag är inte ett dugg rädd. Du känner inte mig alls. Vore världen och dess historia så som tsarion påstår/spekulerar om så skulle alltid bli så mycket mer spännande.
Posted on: 2008/8/26 0:54
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login