Vakencorner
|
Anonym
|
Maggot tackar för sig
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hej alla på vaken!
Jag reggade mig på vaken suspekt nog den 11 september 2004 och har sedan det datumet haft ett andra hem.(vaken.se) Jag har via forumet fått vänner, utbytt tankar ideer och fått mycket intressant information till mig. Jag har fått beröm för det ja gjort och jag har fått hotelser, jag fick mycket "cred" när jag gjorde min grej med Reinfeldt, men ett halvår senare har man blivit lite av ett svart får på vaken.se Jag måste erkänna man blir lite sentemental när man tänker på tiden man spenderat på detta forum och med jaga hit folk. Men som det ser ut idag verkar vaken inte vara ett forum för mig. Vaken.se fyller nog ett bebov hos många och även sin roll som en informationskanal men inte lika mycket som diskutionsforum. Micro! Du ska ha ett stort tack för du startade detta forum men jag tror nog det växt dig lite över huvudet om ja ska vara ärlig, när du ropar på cencur och startar trådar i det privata forumet om att göra vaken politiskt korrekt och ta bort trådar om förintelsen och mångkultur! När du ber jaxtone,bennybear och bjornir att sluta skriva för att du citat "blir ledsen" är detta inte ett forum ja vill vara "ledande för" och nog heller inte delta och göra reklam till (här kan man läsa lite av vad jag menar http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... de=flat&order=ASC&start=0) Vaken.se är för mig inte bara en "arbetsplats" där man ska hjälpa andra att få alternativ information till sig utan även ett intresse där man ska kunna diskutera allt möjligt med andra "vakna". Jag har undersökt detta ämne vi kallar "NWO" i över fyra år och läst böcker med David Icke och David Duke, jag har varit på föredrag med Juri lina och med "förintelseförnekare" och känner mig ganska påläst på vissa ämnen.. så att i fyra år sitta och prata om bultar,skruvar och vattenrör i en byggnad i usa eller om en symbol på en sedel kan bli lite tjatigt i längden. men jag kan absolut diskutera det MED men inte bara! att diskutera homolobbyn,massinvandring och förintelsen anser jag man måste få göra på vaken.se annars kan man döpa om sidan till "information.nu" De trådar jag startar har ofta många besökare och många svar och man lär känna de andra och utbyta erfarenheter. Jag har absolut inga problem med att få skit kasstat på mig av olika andvändare men när vakens grundare gör allt han kan för att lägga locket på på dessa frågor så känns det som att man är "för stor" för vaken.se Både Lars Adelskogh och Juri Lina har till mig sagt att de finner sidan "ointressant" men att den nog gör sin plats ändå... och det är väl så jag börjat sett på vaken.se oxå.. Ointressant men bra för "nybörjare" Vi får se om jag kommer tillbaka eller om ni ens vill ha mig tillbaka jag kommer sakna er alla! (kommer givetsvis bära min vaken.se knapp på min jacka och kolla in lightsabers länktips och läsa massa trådar) Kram till er alla Reaktionära häslingar masken i angered ![]() |
||||
|
||||
|
Re: Maggot tackar för sig
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vaken.se är för mig inte bara en "arbetsplats" där man ska hjälpa andra att få alternativ information till sig utan även ett intresse där man ska kunna diskutera allt möjligt med andra "vakna".
Jag har undersökt detta ämne vi kallar "NWO" i över fyra år och läst böcker med David Icke och David Duke, jag har varit på föredrag med Juri lina och med "förintelseförnekare" och känner mig ganska påläst på vissa ämnen.. så att i fyra år sitta och prata om bultar,skruvar och vattenrör i en byggnad i usa eller om en symbol på en sedel kan bli lite tjatigt i längden. men jag kan absolut diskutera det MED men inte bara! att diskutera homolobbyn,massinvandring och förintelsen anser jag man måste få göra på vaken.se annars kan man döpa om sidan till "information.nu" De trådar jag startar har ofta många besökare och många svar och man lär känna de andra och utbyta erfarenheter. Jag har absolut inga problem med att få skit kasstat på mig av olika andvändare men när vakens grundare gör allt han kan för att lägga locket på på dessa frågor så känns det som att man är "för stor" för vaken.se Både Lars Adelskogh och Juri Lina har till mig sagt att de finner sidan "ointressant" Skall man ge kritik skall man oxo kunna ta kritik, Det är en konst.Skulle tx Juri, David ,Dylan , å mm fler bara lägga sig platt fall bara för någon uttala kritik mot dom?Du måste komaihåg att det är inte ens fel att två träter.eller hur?Tiden är inte mogen för det JUST nu,,/ först 911 sen kommer det andra av sig själv. Så hjälp till med 911 när du kan så mycket menar jag ....Om jag byter ämne så finns det ingen Rättvisa ;demokrati;eller fria val så va fan kolla zinken han går på vatten vi saknar dig redan
Posted on: 2007/3/5 17:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo med tanke på vilka det är som bestämmer vad som är konspirationsteorier och som bestämmer vad som är "tabu" och inte "tabu" här på vaken.se så är det inte speciellt konstigt att maggoth lägger ner vaken.se måste jag säga.
Otroligt synd med tanke på att han har varit en av de som startat de mest intressanta trådarna som lett vidare till en ordentlig diskussion. Så otur vaken, ni har just missat en stor tillgång till att få folk att vakna upp. Många här inne bör väl också ta en tankeställare eller åtminstånde lyfta lite på ögonlocken. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vill bara säga att även jag har ombetts sluta skriva på vaken. Maggot, jag förstår dig... bättre att satsa på att skapa sig ett riktigt liv än att lägga för mycket tid på detta forum - det är ingen bra investering. Du och andra kanske så småningom kan starta ett annat forum, med chilensk bakgrundshetta... - familjen först, och att ta hand om sig själv - konspirationer är inget som spelar någon större roll att hålla på med - det blir som surrugat och wasted time. Klockan är en halv minut i tolv, då gäller det att prioritera rätt.
Posted on: 2007/3/5 18:27
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det förvånar mig inte att de vänsterliberala som styr detta forum även försökt få bort dig, Novax. Det är så sant det du skrev. Som en äldre bekant som är mycket bildad och vis sa till mig: - I dess tider nu precis innan Kaosets tidsålder snart är över så finns det bara en sak man kan göre: -Att på alla sätt försöka rädda sin egen själ, innan det är för sent. Kultivering var ordet.
Posted on: 2007/3/5 18:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tackar för mig jag med..
Tjingeling |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det roliga är att de som mest gapar om vikten av "tolerans" och avsaknad av "fördomar" är de som först går ut och propagerar för allehanda cencureringsförslag emot de som de betraktar som "intoleranta".
"Hyckleriet är lögnens gåva till sanningen."
Posted on: 2007/3/5 18:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Precis på samma sätt som "Liberalerna" i Folkpartiet var de som var ivrigast att driva frågorna om avlyssning av medborgarna samt regestrering av skolungdomars åsikter.
Posted on: 2007/3/5 18:48
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Novax: Du tar nya pris i skenhelighet varje dag. Ena timmen sitter du enträget och harvar i argumerntering om NWO mot zink. Nästa timme beklagar du dig över hur meningslöst det är att ägna sig åt att diskutera konspiration. Bipolär? Så här sent som en halv minut i tolv hinner inte ens du ta vara på att det bara finns EN sanning.
Maggot: Fotobloggen från aktivism i Göteborg hösten 2006 kommer kanske visa sig väldigt snart som en hyllning till dig och ditt äkta engagemang i vaken.se. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag skrev det till maggot - det är i sammanhanget att han är ung, han talar om att han äter dåligt... chilenska osv... jag är mycket äldre och har det bakom mig. Jag anser att man ska hitta och följa det naturliga. Vill du säga till maggot att han hellre bör häcka framför alientekniken dator - än att ha en verklig familj, tex? Jag har inte beklagat mig - du är ute och cyklar, är det "din profil"? Orden "skenhelighet" och "harvar" kan du fundera lite till över, så du kan räta upp den bild av dig som du nu spred. Jag har ingen arbetstid, då jag för tillfället är arbetsfri, så jag har lite mer möjlighet än vad många andra kan ha. Finns det samband mellan cykelstyre och harv?
Posted on: 2007/3/5 19:12
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Sorry alltså. Jag var nog för sur och sne i mitt inlägg. Tar tebax påhoppet. Ska ta och cykla hem på min harv nu.
Maggot: Minismakprov. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Rosor går ut till vår käre maggot!
Han har kämpat med ärligt uppsåt och har under tiden som gått gjort ett kanonjobb med att hjälpa vaken och stödja mig personligen. Kanske har masken växt ifrån vaken. Själv har jag säkert gjort det också. Jag är inte här för att jag vill diskutera och söka ny information. Jag loggar in på vaken varje dag för att se till att det flyter på; Att nya användare känner sig väl mottagna och glada. Jag tror att det kan bli en frisk vind nu på vaken när vissa gamla rävar växt förbi vaken och lämnar utrymme för nya krafter. Ha det så bra masken och håll dig inte för långt borta.
Posted on: 2007/3/5 19:26
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot. GLÖM ALDRIG ATT...
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Till slut skall vi stå Samlade !!
Maybe... ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
EN från vad Micro kallar "Nationella Blocket" har tyvärr lämnat Vaken .Väldigt tråkigt då du kom med bra inlägg och trådar om bla invandring och mångkultur. Jag förstår om du inte orkar skriva här längre. Som motståndare till bla det mångkuturella samhället och den sjuka invandrings politiken har man inte stöd från många på detta forum tyvärr. Jag tycker det är tråkigt att du lämnar vaken. Fortsätt och sprid sanningen och lycka till .
Mvh Crush NWO ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Under sista tiden har Maggot hårt kritiserats både internt från moderatorklanen och från vissa besökare som med samma låsta perspektiv dissar Maggot och alla som tar upp känsliga ämnen.
Ni kan inte förstått ett piss av vad han försökt göra genom att ta upp ämnen som är förbjudna att ens knysta om i resten av samhället utan att riskera att bli utstött av fårskocken. Att ni samtidigt har mage att antyda att ni är vakna blir för mig en omöjlig ekvation eftersom det pekar tydligt på att hela sanningen inte är välkommen på detta forum. Vilken jävla fårskocksmentalitet. Micro eftersträvar snälla budskap! Void eftersträvar mera aktioner! Snälla aktioner då eller med affischtexter som inte avslöjar något egentligt eftersom någon då kan skulle kunna ta illa upp och bli ledsen om aktionen avslöjar sanningar som inte alla gillar? Ojojoj... vilket skämt! Låt skammens röda färg på era kinder lysa i samma färg som familjen Rotshilds släktsköld och bespara mig i fortsättningen naiva påståenden om uppvaknandet. Håll er till skruvar, bultar och betongens kemiska sammansättning i två byggnader som inte längre finns under tiden som sveriges och resten av världens sista fristående kulturer och traditioner monteras ned bit för bit mitt framför ögonen på er utan att ni ens protesterar. Fullt upptagna med snälla sanningar. BAMF! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
A73: Med munkavlar och ögonbindlar då möjligtvis! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Alla dessa hårda ord. Vad ska det vara bra för? Du vet ju jaxton vad det handlar om. Det är enkelt, det finns ett val man måste göra var ska vaken ha sin gräns? Du tycker att den inte skall ha gränser, medans jag tycker att den ska det. Det är bara olika strategier mot samma mål. Jag förstår att du har en annan strategi och jag har förståelse för den, men jag tror inte att den är lika bra som min strategi. Jag skulle jättegärna höra dig återberätta vad jag skrivit i dina egna ord jax.
Posted on: 2007/3/5 23:53
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bara som skoj:
![]() ![]()
Posted on: 2007/3/6 0:03
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
underbara bilder novax
![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Micro: Jag återupprepar vad jag sagt ungefär 10 gånger tidigare. De gränser som bör finnas är att inga inlägg strider mot lagen och att ingen utsätter någon annan för kränkande personangrepp. Men när du sätter gränser för information bara för att någon kan bli "ledsen" över sanningen så har du trampat en bra bit över anständighetsgränsen för yttrandefriheten! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag bad dig återberätta vad jag skrev. Skulle du kunna göra det? Jag tror att det kan hjäpa oss att förstå varandra.
Posted on: 2007/3/6 0:16
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Herre gud vad det är synd om denna unga och trygga Svenska pojke. Det är nästa så att jag har ångest för att vi inte hade samma åsikter, för att inte det ska hända i fortsättningen så ska jag gå emot mig själv och mina principer, och börja se ner på andra människor som ser ut som invandrare. Jag ska börja gruppera dem i raser, farliga, lycksökare och utsugare. Ingen mer sympati för invandrare, jag ska börja skylla på att det är deras fel alltihopa, istället för elitens och politikernas fel (som jag har gjort annars) Allt för att ingen mer ska behöva lämna oss, se det som en uppoffring.
Det är många här som har kastat skit på den Svenska mentallitet för att vi spiller tårar och tycker synd om små negerungar som svälter. Se på er själva! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login