Vakencorner
|
Fråga om statsminister och vaccinering(?) + en länk om reptoids - hu...
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag fick ett mail från en vän (nedan) - jag kan inte påminna mig att jag sänt han det han tar upp, men jag kan ha glömt det. I vilket fall så vet jag inget om det nu - någon som vet?
..... http://www.sabon.org/reptiloid/index3.html Intressant, men det var inte det jag skulle fråga om. Kom det inte från dig, nåt om att vår statsminister (1974 tror jag) tillät att nåt incijerades i folk? Det vore roligt att veta mer om det. Vore också roligt att höra våra nuvarande ministrar förklara det (och en del annat).
Posted on: 2007/4/1 10:16
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Re: Fråga om statsminister och vaccinering(?) + en länk om reptoids - hu...
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det där om ett mail jag sänt... det är något, men jag kan inte riktigt ta fram det ur minnet. Men det var som han säger något med statsminister och implantat,eller vaccinering.
Nu skickade han mig ett nytt mail med två länkar i - just de länkarna har jag inte sänt honom tidigare, för de känner jag inte igen. Men antagligen har jag sänt om juste det som länkarna tar upp - var kan jag ha fått den infon ifrån om inte från vaken... är det ingen som påminner sig om inlägg här om detta? Detta mail fick jag nu: http://www.textfiles.com/ufo/transmit.ufo http://www.mindcontrolforums.com/v/robert-naeslund.htm Har för mig du skickade ut nåt om detta nyligen.. kan ha fel. Det vore roligt att få hela bilden klar för sig. Det pågår nog en hel del som vi inte känner till. Varför ska de ha slutat med detta för 20 år sedan? Nej, jag tror att om detta var för 20 år sedan så är det bara mer utvecklat idag. Tror jag läste att vår statsminister sanktionerat detta 1974.
Posted on: 2007/4/3 9:07
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vi frågar om zkeptikerna har sådana?
Posted on: 2007/4/3 12:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har en bok hemma med ett dokument som visar att det var Olof Palme som sanktionerade att man fick "sätta in" microchipimplantat på fångar och mentalpatienter.
Det är knappast revolutionerande eftersom Sverige ( Som vanligt är föregångare inom "Nya världsordingens" agenda som t.ex: "Fri sex" kulten, personnummer, "Åldringsvård", Daghemspolitiken, Feminismen, "Jämstäldhet" och inte att förglömma alla GSM-master som växer som svampar ur jorden i detta de sociala ingeniörernas "gyllene" experimentlant.) var ett av de länder som först började med s.k. lobotomering på 50-talet av mentalpatienter. Forskaren Robert Näslund har även visat att Svenska Säpo har varit föregångare inom mindcontrolteknik sedan 50-60-talet.
Posted on: 2007/4/4 10:13
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login