vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Skeptiker

See User information
OM Ni. zink med anhang hade varit SERIÖSA sanningsökare och skribenter så hade Ni KRÄVT att alternativa förklaringsmodeller och framstående personer som för fram dessa angående historiska händelser som t.ex Estonia-katastrofen, Kennedy-mordet, den "Nya Världsordningen" och dess orsaker, vaccinerinskadornas vara eller icke vara, AIDS ursprung, 911, den s.k. Förintelsen av 6 milj. judar, Chemtrails och andra ämnen som skrivs om bl.a på detta forumet, hade fått framföras på bästa sändningtid i riks TV i motsats till idag då BARA den "etablerade" förklaringarna till ovan listade händelser får visas som t.ex Bin Laden som skyldig till 911 och Lee Harvey Oswald som ensam mördare till JFK osv

Varför ifrågasätter Ni inte medias ensidiga rapportering och ständiga utestängande av andra författare och forskare till alternativa förklaringsmodeller?

Eran ovilja att stå upp för ÄKTA yttrandefrihet och ALLSIDIG och OPARTISK rapportering i mainstreammedia gällande viktiga historiska händelser och situationer visar med all önskvärd tydlighet på Eran INTELLEKTUELLA OHEDERLIGHET.

Amen.

Posted on: 2007/4/2 18:47

Edited by admin on 2007/4/2 19:39:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skeptiker & Co.

See User information
Jag vill inte att användare skall känna sig uthängda i forumet, så använd användarnamn försiktigt.

Jag tar bort zink, och ersätter det med skeptiker.

Posted on: 2007/4/2 19:38
Administrationsgruppen
www.vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

admin wrote:
Jag vill inte att användare skall känna sig uthängda i forumet, så använd användarnamn försiktigt.

Jag tar bort zink, och ersätter det med skeptiker.

Vad är det för fjanterier?

Jag vill bara att andra också kan få se vilka hycklare dessa s.k. skeptiker är.

Tål dessa inte sanningens ljus, så är det knappast något med de.

Posted on: 2007/4/2 19:40

See User information
Och vem är den hemlighetsfulle "adm." om man får fråga?

Posted on: 2007/4/2 19:41

See User information
Hur kan någon som tror att Mohammed Atta's pass i twin towers men inte en "svart låda" kallas för "skeptiker"? Jag har en mycket mer passande term.

Posted on: 2007/4/2 19:57

See User information
Benny <-- Du har ju jävligt rätt.. När ifrågasattes nåt senast? Estonia, mörkades effektivt?
Tsunami-katastrofen, rann ut i sanden, bokstavligen?
Bildts affärer, utredningen lades effektivt ner av Van Der Kwast!?!

Det är som David Icke säger , det finns inga journalister längre, bara reportrar som repeterar den officiella version som dom får från etablissemang/regering/talesmän..

Posted on: 2007/4/2 19:57
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Re: Skeptiker

See User information
När du skriver just så ,om zink . Får det mig att tänka påå ..

Precis som Bagdad-bob när han förnekade att USA:s bomber i Irak

TROTS att dom regnade ner bakom honom..ungefär så ser jag han ,

(förlåt zink) men det är så jag upplever dig(er)

Posted on: 2007/4/3 3:09

Re: Skeptiker

See User information
Nu tänker jag bryta trenden och iaf tacka "skeptikerna" för att dom hänger på forumet, annars hade det inte blivit lika intressant

Men visst jag liksom dom flesta andra har svårt att förstå deras synsätt ibland, men så är det ju alltid när man pratar om folk och deras version av allt... för det mesta iaf

owell... tack o hej

Posted on: 2007/4/3 5:16
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper