Vakencorner
|
Anonym
|
Koldioxid - inte orsak till global uppvärmning
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har aldrig trott på global uppvärmning där orsaken skulle vara koldioxid. Just det faktum att det strider mot naturlagarna.
Titta i dagens Aftonbladet i mittenuppslaget med en artikel av en professor som krossar hela denna propaganda med koldioxid. Hela artikeln finns på: http://www.smedjan.com/etta.asp?sida=display&nr=1326 |
||||
|
||||
|
Re: Koldioxid - inte orsak till global uppvärmning
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har väl kanhända, sagt det vid ett flertal tidigare tillfällen - Men känner att jag måste förtydliga och återigen mena detta:
jag vill ju mena - Att denna förändring är en naturlig grejj i jordens utveckling... Jag brukar kalla detta fenomen, för jordens menstruation... Som man sålunda kan kalla denna bamsiga reformering av jordens levnads-lopp och för alla de kryp som lever i symbios med den - Romantiskt, sagt - så är domedagen, faktiskt nära förestående - - klimax (?) 2012... En helt naturlig omställning som man absolut inte kan beskylla människornas göranden och låtanden, för... - Naturligtvis, så skitar vi uppenbarligen ned en massa - men detta med klimatets förändringar har inte med det att göra - utan det är som vanligt - som sker i alla tider - genom att dagens sk. "präster" - beskyller oss för att "vredga" gudarna - och på så sätt - göra oss osäkra och uppskrämda, för att lättare kunna styra oss i sina sataniska dolda syften och anslag... Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St patrick - "bäraren" av den Gula skölden... Samt hans evigt trogna Gula Löss: plus
Posted on: 2005/9/30 23:57
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kom ihåg...
2012 är ingenting vi behöver oroa oss för, det är något vi skall förbereda oss för. 2007 & 8 blir värre. Det ena problemet är vad vi ser på bilden nedan... Det andra sitter på toppen av pyramiden... ![]() Jag har skickat iväg ett flertal frågor lite hit och dit, återkommer när jag fått svar, angående vad vi har att förvänta oss framöver... Hare... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag läste den artiklen och måste säga att det bara var smörja..typisk debunk material..såg sedan att det var från "Den liberala scenen i svensk debatt " inte så konstigt då
typsik beställnings artikel för att kontra info att polerna smälter o att jorden håller på att gå under http://www.politiken.biz/vaxthuseffekten.htm
Posted on: 2005/10/1 17:23
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vadå? - Sumatra-jordbävningen? - Det var väl ingen äkta jordbävning? - ialla fall ingen shysst, en - utan, den var ju manipulerad - men det har väl inget med "kalendern" att göra - ty, dessa manipulerade "jordbävningar" - är väl "inräknade" de också, förståss...
plus;
Posted on: 2005/10/2 23:24
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag blev lite tagen då jag hörde talas om att växthuseffekten skulle vara en bluff. Ifall den är det funkade den utmärkt på mig då jag under en period inte tänkte på mycket annat, och tyckte att allt går utför etc :P.
Men det känns fortfarande rätt konstigt att det inte skulle kommit ut isf? Det finns ju många som borde kunna tillräckligt om naturen, kemi etc för att ifrågasätta det ifall det vore orimligt att det var så det fungerade?
Posted on: 2005/11/10 18:07
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
OMG.. tror ni på sånt här skitsnack?
det är ju ren vetenskap. Tro för f*n inte på allt ni hör.. undersök!
Posted on: 2005/11/10 20:53
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login