Vakencorner
|
Re: En Undersökning.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Suck...
Kackerlackshusen, arbetslöshet, utanförskap.... "Mamma Staten, kom o hjälp, jag kan inte själv!" Min treåring har mer driv och självständighet än dessa jävla välfärdsnarkomaner. En arbetskamrat sa en mycket talande sak när de bedrövliga bostäderna i Rosengård visades på TV: "Om det såg ut så hemma hos dig och hyresvärden inte hade gjort ett skit på tio år, hade inte du fixat det själv?" Jo, det hade jag. Men det klart, familjen i reportaget hade ju nio ungar så de hade väl inga pengar kvar på socialbidraget och var för upptagna med att knulla ihop en unge till för större flerbarnsbidrag...
Posted on: 2009/9/11 16:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: En Undersökning.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mmm ser fler och fler människor i städerna som går och samlar tomflaskor och burkar.
Massan bryr sig inte ens. Ser vissa som tror att dom är artister. Andra tror dom är med i en hårshamporeklam. och det håller på så hela vägen. It is like when the Guru say. Du kommer till mitt land för att göra ett reportage om andligt liv och meditation men du bor i ett hotell. Barn många pensionärer har det riktigt riktigt riktigt jävligt nu. flerbarnsmammorna och famlijerna och ungdomarna har det inte heller kul.. Men vad ska man förvänta sig skulle vi verkligen få ta del av pengarna som statens representanter stulit under alla år skulle vi kunna bokstavligen talat klä våra vägar i guld. Men men, sådant får sådant styre. Eller ska man säga vice versa? Wow kungarna måste vara extremt stolta när dom skryter inför varandra på mötena som låter liknande. Hmm hmm jag har lyckats få folk och köpa neurotoxin som dom stoppar i sig frivilligt. Den andre kungen skrattar, lol jag har lyckats få nästan hela befolkningen att skilja sig, förgiftat deras gener för all framtid framöver, berövat dem deras mod ,på deras egen bekostnad svultigt ut och söndermedicinerat dem och deras äldre.fått dom att gå i konflikt med varandra lyckats lura folket i krig och dragit på dem skulder dom själva inte förstår. HA vad har du lyckats med VA?? Svarar kungen tillbaks. Så kommer nästa som är än värre och svarar. Likt Life of Brain med monty python där en sketch spelas upp där den ena ska skryta mer än den andra om hur hårt dom hade det under uppväxte som slutar någon liknande typ . Vi bodde i en tvättsvamp 200 meter under havsytan, vi gick upp 2 timmar innan vi gick och la oss. Vi fick slicka vägen ren från grus varje dag och när vi fick äta glödheta stenar när vi kom hem. Sedan fick vi spö med skärpet och hackades i bitar av pappa innan dagen var slut. 'Ja förfaaan det var hårda tider det. Förr kan det ha låtit nåt som ja mitt folk har gott med mat i magen och lagrena är fyllda till max och alla älskar mig och betalar skatt utan att gå hungriga. Våra politker är GRAVT GRAVT GRAVT STÖRDA INDIVIDER. Sayoanra . |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login