vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
En Undersökning.
Skulle vilja se någon redovisa data för följande.

Hur mycket som satsats på poliskåren under senaste 10 åren.
Hur mycket som satsats på pensionärerna, sjukvården,Dagvård, osv osv osv.
Även hur många som varslats och hur mycket priserna har ökat i förhållande till kronans värde osv osv och jämföras med poliskåren.

Se sedan till att myndigheterna nu skriker efter 20.000 nya poliser.

I sitt snitt: 80 extra per kommun.

I en tid av massvarslingar.
Ja någon måste ju bura in dom arbetslösa som genom sitt slit och skatt betalar polisernas löner eller hur.
Menar varför upproren sker i Rosengård, Gottsunda,Södertälja osv sker vet vi ju alla.
Vi känner alla till missämjan , rasismen i kölvattnen av medias lögner som spelar Nwo i händerna.

Kackerlackshusen har ni ju redan sett.
Hur mycket är det ni inte ser?
Jävligt mycket.

Sen vill man utmåla det som att folk tävlar med varandra, Men Cmon pilla på tombolan mera.

Man får inte glömma heller att sittande regeringen med 20.000 nya poliser får 20.000 nya moderata höger röster.

I skolan sa man att alla har samma möjligheter och utvecklas.

Ok ok om jag nu råkar ha en ide som kan skapa jobb, främja miljön, ekonomin och folks magar men behöver 69 miljoner i lån av banken tror du man får något sånt.

Psss glöm det om du inte är född som multimiljonär elitapa.

Så vaddå alla har samma möjligheter.

Dra den om rödluvan kan dom ochså.

En fashistpolistat formar sig.

Kontrolfreaks finns det för många av redan.
Politik och samhälle är bara en teater.

När människan låter papperslappar och nummer kontrollera dem och man lägger sitt ansvar på stofiler , då har dumheten visat att den har inga gränser.

Sjuksjöterskan jobbar 3 skift, en annan har inte hämtat smärtstillande till den skrikande patienten under 2 timmar.
Orsak = Personalbrist.

Folks svar, ja men vi har inte råd.
Men protestera.
Det gör vi redan.
Men kräv då.
jaa det är hopplöst jag ska ändå byta jobb och sen flytta till spanien.

Hur ofta har man inte hört den, jag ska flytta hit o dit, ja just det som att det skulle skydda dig dåre.

Människan är bra ryggradslös ehhh??

Vissa saker var bättret på den gammla goda tiden ,när man lurade folk fick man förvänta sig käftsmällar,högafflar och ilska.

Idag pratar man som stofiler i regeringen och debatter och folkets klagan som högst blir en liten notis i tidningen (Med tur).

Ska detta kallas civilisation.
Ska detta kallas framskridande.
Utveckling.

Den vackra människan som skapelse förvandlats till en parasit.

Jo väldigt civiliserat.

rent skämt skämt.

Kunde inte den mänskliga intelligensen producera bättre än såhär?

Skämt

Lev i frid.

Och andas mycket väl.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: En Undersökning.

See User information
Suck...

Kackerlackshusen, arbetslöshet, utanförskap.... "Mamma Staten, kom o hjälp, jag kan inte själv!"

Min treåring har mer driv och självständighet än dessa jävla välfärdsnarkomaner. En arbetskamrat sa en mycket talande sak när de bedrövliga bostäderna i Rosengård visades på TV: "Om det såg ut så hemma hos dig och hyresvärden inte hade gjort ett skit på tio år, hade inte du fixat det själv?"

Jo, det hade jag. Men det klart, familjen i reportaget hade ju nio ungar så de hade väl inga pengar kvar på socialbidraget och var för upptagna med att knulla ihop en unge till för större flerbarnsbidrag...

Posted on: 2009/9/11 16:58
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: En Undersökning.
Mmm ser fler och fler människor i städerna som går och samlar tomflaskor och burkar.

Massan bryr sig inte ens.

Ser vissa som tror att dom är artister.
Andra tror dom är med i en hårshamporeklam.
och det håller på så hela vägen.

It is like when the Guru say.

Du kommer till mitt land för att göra ett reportage om andligt liv och meditation men du bor i ett hotell.

Barn många pensionärer har det riktigt riktigt riktigt jävligt nu.
flerbarnsmammorna och famlijerna och ungdomarna har det inte heller kul..

Men vad ska man förvänta sig skulle vi verkligen få ta del av pengarna som statens representanter stulit under alla år skulle vi kunna bokstavligen talat klä våra vägar i guld.

Men men, sådant får sådant styre.

Eller ska man säga vice versa?

Wow kungarna måste vara extremt stolta när dom skryter inför varandra på mötena som låter liknande.

Hmm hmm jag har lyckats få folk och köpa neurotoxin som dom stoppar i sig frivilligt.

Den andre kungen skrattar, lol jag har lyckats få nästan hela befolkningen att skilja sig, förgiftat deras gener för all framtid framöver, berövat dem deras mod ,på deras egen bekostnad svultigt ut och söndermedicinerat dem och deras äldre.fått dom att gå i konflikt med varandra lyckats lura folket i krig och dragit på dem skulder dom själva inte förstår.

HA vad har du lyckats med VA??

Svarar kungen tillbaks.

Så kommer nästa som är än värre och svarar.

Likt Life of Brain med monty python där en sketch spelas upp där den ena ska skryta mer än den andra om hur hårt dom hade det under uppväxte som slutar någon liknande typ . Vi bodde i en tvättsvamp 200 meter under havsytan, vi gick upp 2 timmar innan vi gick och la oss. Vi fick slicka vägen ren från grus varje dag och när vi fick äta glödheta stenar när vi kom hem.
Sedan fick vi spö med skärpet och hackades i bitar av pappa innan dagen var slut.

'Ja förfaaan det var hårda tider det.

Förr kan det ha låtit nåt som ja mitt folk har gott med mat i magen och lagrena är fyllda till max och alla älskar mig och betalar skatt utan att gå hungriga.

Våra politker är GRAVT GRAVT GRAVT STÖRDA INDIVIDER.

Sayoanra .

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper