vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Bevis på att illuminati existerar.

See User information
Jag hittade den här websidan http://illuminati-order.com/index.html

Är detta bevis på att illuminati verkligen existerar?Eller är det några datanördar som gjort den?Vad tror ni?

Dom verkar vara väldigt nogrann med kryptering och sånt.

Privacy is very important to us, both ours and yours. Therefore, we always encourage the use of encryption when communicating with us. We recommend using PGP or GnuPG to encrypt the text and attachments of your messages. See the "Privacy Programs" area of our Library for more options.

The following are the public encryption keys for the corresponding email accounts referenced above. Right click on a link and save the file to your computer, then import the key into your keyring.

http://illuminati-order.com/contact.html

Någon som vet hur man kommer igenom den här krypteringen?

Dom använder följande program

Privacy Programs
These are some of the more common privacy protecting programs used by members of the Illuminati Order. Each program is available for free, though we encourage you to buy the full version or donate to the developers if you decide to use it on a regular basis.

BitWise
Cryptainer
CyberShredder
Enigmail
Eraser
GnuPG
GPGee
PGP
QuickSilver
SCIM
WinPT
X-IM
XeroBank Browser

Posted on: 2009/6/12 23:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Bevis på att illuminati existerar.

See User information
"though we encourage you to buy the full version or donate to the developers if you decide to use it on a regular basis."

"Therefore, we always encourage the use of encryption when communicating with us."

Fan heller att Illuminati resonerar på det här sättet. De "uppmuntrar" att man krypterar vad man talar om.

Det finns bevis för att Illuminati existerar, men här hittar du inget. Inte en chans att du kommer med i Illuminati genom att skriva ett CV. Du måste vara djupt involverad i det ockulta och antagligen högt upp i Knights of Malta, Frimureri etc. Tror du att de rekryterar medlemmar på internet? Nej snarare i person och vid ockulta ritualer.

Posted on: 2009/6/13 10:00
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
George Washington konstaterade ju tydligt och klart år 1798 att Illuminati hade spridit sig till Amerika, och ändå står det i dagens textböcker att de startade i Bayern och att den "officiellt" upplöstes 1890.

Här är Washingtons brev:

Resized Image

Vem tror vi på? Nutidens Wikipedia, eller dåtidens George Washington som faktiskt LEVDE när detta hände?

Posted on: 2009/6/13 22:33

See User information
Rättning: Det står att Illuminati upplöstes officiellt 1790, inte 1890. :) Men Washington talade om dem 1798!

Posted on: 2009/6/14 13:06

Anonym
Somliga tror tom att Adam Weishaupt och George Washington var samma person.
Jag tror dock detta är nonsens.

See User information
Vad tusan är illuminati? Aldrig hört talas om det i hela mitt liv.

Posted on: 2009/6/14 21:11

See User information
Illuminati är en hemlig orden som grundades i Tyskland sent 1700-tal. Det är detta hemliga sällskap som styr vägen mot en ny världsregering. Det är Illuminati som du vill undersöka först och främst när du "vaknar".

:)

Posted on: 2009/6/14 21:54

See User information
Jag hade inte ens kollat wikipedia, för jag trodde det var ett fenomen som hade med att något var självlysande att göra. Det var därför jag inte fick ihop det ni skrev. Jag är ett puck. Tack för upplysningen.

Vill ni gå med eller vill ni bara exponera dem?

Posted on: 2009/6/15 8:10

See User information
Illuminati kan man inte bara gå med i. Du måste vara djupt kunnig inom ockulten och antagligen så måste du ha rätt familjeblod. Inte en chans att man bara kan gå med så vida man inte föds upp i kulten.

Illuminati är ond och dyrkar Lucifer istället för Gud. De vill reducera planetens population med 80% och skapa ett totalitärt kontrollsamhälle där alla är chippade. Detta kan verka väldigt "crazy" när du nu läser det, men jag trodde inte på det heller för 2 år sedan.

Jag är glad att du är så öppen, Xero. Du verkar inte avvisa denna kontroversiella kunskap; andra gör det utan att ens tänka.

Det kan kännas jobbigt, men jag tycker verkligen du bör läsa Final Warning: A History of the New World Order, utab David Allen Rivera. Denna bok täcker i princip varenda aspekt utav den ockulta agendan för en Ny Världsordning, Utopia.

Skriv ut boken och läs den; det gör oss alla gott att läsa, man blir definitivt mer intelligent:

Illustrerad Version:
http://www.scribd.com/doc/6491259/Fin ... Order-Illustrated-Edition

Vanlig Version:
http://www.scribd.com/doc/10605408/Fi ... der-by-David-Allen-Rivera

Om du inte orkar läsa 500 sidor så kan du får en jättebra introduktion i denna artikel:

The Intelligent Student's Guide to the New World Order:
http://www.conspiracyarchive.com/NWO/Intelligent_Students_NWO.htm

Du kan också läsa de artiklar du vill på denna sida (svenska):

http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=ArticleHome

Posted on: 2009/6/15 11:12

See User information
Tack för bra länkar!

(Bara för att man inte fruktar hotet betyder inte att man också måste förneka att det finns.)

Posted on: 2009/6/15 11:48

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper