Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Prostition i Asien
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Heh, likadant i Japan. Yakusa över allt, jobbar de åt kejsaren?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Prinsen har hiv. så han kommer inte bli kung så militären tar nog över här om några år.
Hehe en svensk snubbe jag snacka med här nere nämde det där för en thailändare. svaret han fick var. Do you want to die? btw blir nojjig, borde slanga på ett ssl cert på vaken fan. behöver ju inte signa med root authority.
Posted on: 2008/4/30 9:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det låter som att dina erfarenheter kommer från Samui, Phuket, Pattaya, Pat Pong, Nana, eller något liknande?
Bara ett tips om du vill bilda dig en riktig uppfattning av det kvinnliga könet i Thailand – Håll dig undan från ovannämnda ställen… Det finns extremt mycket tjejer i Thailand som inte säljer sig efter din beskrivning... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det handlar tyvärr ofta om överlevnad och kampen efter ett drägligt liv i de områden Jumalauta nämner. En kvinnas effektivaste vapen är hennes sexualitet. Många av kvinnorna där drömmer om att hitta en turist som kan ta dem därifrån. De älskar sitt land, men det är klart de värderar ett drägligt liv högre. Jag har en kamrat som har flyttat till brasilien och det är samma problem där. Kvinnor som förälskar sig i nya turister hela tiden i hopp om att börja ett nytt liv.
Jag säger inte att alla vill därifrån, men det handlar om ett drägligare liv hursomhelst. Det är knappast en konspiration, utan självbevarelsedrift. Denna tråd borde flyttas till Övrigt |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har varit bangkok hua hin och nu på samui. Åker nog tillbaka hit igen efter jag har varit i singapore och då ska jag se något annat.
Hur som sorry att jag postade fel trodde det var i övrigt~
Posted on: 2008/4/30 16:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
deta e bla urbaniseringens fel. alla tvingas in dom stora klokaerna till städer för att slava ihjäll sig. pengarna hamnar nog hos myndigheter
det e nog dom som styr dom organiserade ligorna. triaderana, yakuza ,öststatsmaffian, la coka nostra,hells angels o andra knutteligor topstyrs garanterat av eliten utan att soldaterna har en annig.
Posted on: 2008/5/1 11:18
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login