vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Prostition i Asien

See User information
Jag har varit i thailand ett tag nu och jag är fortfarande förvånad över hur nästan alla brudar mellan 18-30 e prostituerade mer eller mindre. Jag har tagit reda lite på hur det funkar genom att snacka med tejerna och kolla på nätet. Så tänkte ta o dela med mig om det.

Vissa brudar e jävligt öppna med sina jobb om man frågar dom snällt. Kan man få läsa deras sms, se deras europesiska bankomat kort och läsa deras emails dom får från torskarna.
Det finns lite olika typer av horor.

Bar Girls. Dom kommer nästan alltid från landbyggden i norra thailand där dom e rice farmers. Att vara ris bonde betyder att
1. Du har inga pengar alls.
2. Du har en 6 årig utbildning.
3. Du har 4 månader om året då du inte gör någonting alls ris kan man bara jobba med 8 månader om året.

Så många av dom brudarna åker till turister ställen och tar jobb i en bar under dom 4 månaderna eller mer. Dom här barerna kommer i lite olika utföranden. Små typ huts med striptase poles i. Eller vanliga barer som seplar musik och visar sport och dom har kanske ett biljardbord. Det e ofta en äldre kvinna som äger/är manager för stället. Hon står också för mat och husrum åt brudarna som jobbar där. Dom får typ ris soppa en gång om dan och dom delar lägenheter flera stycken. I dom här barerna så köper män öl eller drinkar för normala priser och lady drinks för 150-200% normalt pris. Om tjejen vill följa med dig från baren får du betala ca 50 spänn till baren. Kallas för pay bar eller bar fee. Tjejerna får inte betalt för att vara i baren. Dom får lite kommission för lady drinks. Det dom känar pengar på är det Utlänningar pröjsar dom efter dom lämnade baren(på hotel rummet). Om en tjej inte får 8 Bar Fees per månad så blir hon kickad från baren och sitt boende och får leta upp en annan bar eller åka hem. Det utlänningen pröjsar på hotellet är mellan 2-300 kr. Så alla brudar som jobbar kvar drar in en ca 3lax eller mer i månaden skattefritt. Det är jävligt mycket pengar. Det är vad du tjänar som ny examinerad från universitet.

Freelancers.
Tjejer som hänger på nattklubbar dom har ofta ett vanligt jobb dagtid eller så pluggar dom. Dom kan vara gammla veteraner som jobbat i bar, eller så e det tjejer som är nybörjare och inte har jobbat i bar och kanske aldrig kommer göra det. Dom senare ofta dom som studerar eller har ett jobb på dag tid. Alla tjejer på en
natt klubb är freelancerns. Det finns asså inga brudar som går ut och dansar utan sälja sig.

Massöser
Massage med happy ending~

Det finns så klart brudar som inte säljer sig också men dom rör sig inte ute på natt klubbar o så. Dom e också oftast oskulder och extremt hard to get. Får du ihop det med en av dom så måste du typ gifta dig med henne.

Prostition i det här landet är förbjudet enligt lag. Men eftersom det är så vanligt och polisen inte gör något så måste det vara sanktionerat av kungen eller nått. Ingen thailändare vill svara på frågan. Kungen här e som en gud, överallt står det we love the king! Och man får bara säja bra saker om kungen annars åker man in på kåken.

Jag åker till singapore om en vecka, polis stat nummer 1.

Posted on: 2008/4/30 8:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Prostition i Asien
Heh, likadant i Japan. Yakusa över allt, jobbar de åt kejsaren?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Prinsen har hiv. så han kommer inte bli kung så militären tar nog över här om några år.

Hehe en svensk snubbe jag snacka med här nere nämde det där för en thailändare. svaret han fick var. Do you want to die?

btw blir nojjig, borde slanga på ett ssl cert på vaken fan. behöver ju inte signa med root authority.

Posted on: 2008/4/30 9:21

Anonym
Det låter som att dina erfarenheter kommer från Samui, Phuket, Pattaya, Pat Pong, Nana, eller något liknande?

Bara ett tips om du vill bilda dig en riktig uppfattning av det kvinnliga könet i Thailand – Håll dig undan från ovannämnda ställen…

Det finns extremt mycket tjejer i Thailand som inte säljer sig efter din beskrivning...

Anonym
Det handlar tyvärr ofta om överlevnad och kampen efter ett drägligt liv i de områden Jumalauta nämner. En kvinnas effektivaste vapen är hennes sexualitet. Många av kvinnorna där drömmer om att hitta en turist som kan ta dem därifrån. De älskar sitt land, men det är klart de värderar ett drägligt liv högre. Jag har en kamrat som har flyttat till brasilien och det är samma problem där. Kvinnor som förälskar sig i nya turister hela tiden i hopp om att börja ett nytt liv.

Jag säger inte att alla vill därifrån, men det handlar om ett drägligare liv hursomhelst. Det är knappast en konspiration, utan självbevarelsedrift. Denna tråd borde flyttas till Övrigt

See User information
Jag har varit bangkok hua hin och nu på samui. Åker nog tillbaka hit igen efter jag har varit i singapore och då ska jag se något annat.

Hur som sorry att jag postade fel trodde det var i övrigt~

Posted on: 2008/4/30 16:35

See User information
deta e bla urbaniseringens fel. alla tvingas in dom stora klokaerna till städer för att slava ihjäll sig. pengarna hamnar nog hos myndigheter
det e nog dom som styr dom organiserade ligorna. triaderana, yakuza ,öststatsmaffian, la coka nostra,hells angels o andra knutteligor topstyrs garanterat av eliten utan att soldaterna har en annig.

Posted on: 2008/5/1 11:18

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper