vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
LÖGNERNAS DIMENSIONER..
Tiden gör allt extremare, vädret blir mer dynamiskt, krigen tätare, blodigare och lögnerna för att hålla konspirationen på plats mer komplicerade samt längre.

Mitt ord är egentligen Bannat med här inne men med hjälp av lite tålamod, vilja samt kompetens så har jag via http://proxy.org lyckats hålla mitt ord levande här inne i dubbelmoralens mecka aka, microns vardagsrum, aka vaken.se

Idag där allt pressas till sitt maximum så står lögnerna blottade, exponerade och ensamma, därför har dom medhjälp av sina trotjänare (experter) börjat parasig eller rättare sagt slagit ihop sig för att stå emot sanningsrörelsen.

teorin har parat sig med konspirationen som exempel för att på så sätt föda deras gullebarn "konspirations-teorien" som idag anses vara en paranoid individ som gladeligen smutskastas i MS media.

eller varför inte ta deras besläktade "rätts-Haverist" som exempel som allés Führer älskar att kalla mig..

dessa sammansatta lögner (fd ord) är numera skarpladdade psykologiska vapen som avfyras blint mot individer som anses vara hotfulla motpoler.

ur klipp från wikipedia.
Quote:
Beskyllningen som härskarteknik

Ett annat perspektiv på begreppet har förts fram av statsvetaren Lisbeth Lindeborg, som hävdat att den "enskilde svenske medborgaren som oförskyllt råkar i konflikt med en myndighet blir en 'rättshaverist'". Hon menar att "enskilda medborgare har en svag rättsposition gentemot maktfullkomliga svenska myndigheter"
[1] Med den aspekt som Lindeborg anlägger på rättshaveribegreppet, blir det i många fall ett maktmedel för myndigheterna: De kan använda rättshaveristämpeln för att befria sig från kritiska medborgare, utan att behöva ompröva sina ställningstaganden. Medborgaren i fråga kanske för en kamp som till stor del är berättigad, men han blir trots detta känd som en person som "kämpar mot väderkvarnar". För varje rättshaverist finns det en motpart: en rättshaverist i myndighetsställning.
[redigera]

vi vet ju alla numera vem som är den självutnämnda "myndigheten" här inne.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: LÖGNERNAS DIMENSIONER..
Jo men alla svenskar älskar att kräla för sina mündigheter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
kan tyvärr inte hålla med om det disinfo, vet många "svenskar" som bokstavligen pissar på myndigheter både öppet och dolt.

men visst är ni kända världen över för att spela dumma.
speciellt i spansk talande länder.

Anonym
Jag urinerar gärna på myndigheter! Ringer gärna o talar om det för dom osså, annars får dom aldrig veta vad man tycker om dom.

Får säga som Gandhi, dom kan göra vad fan dom vill, men dom får aldrig min lydnad.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper