Vakencorner
|
Anonym
|
LÖGNERNAS DIMENSIONER..
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tiden gör allt extremare, vädret blir mer dynamiskt, krigen tätare, blodigare och lögnerna för att hålla konspirationen på plats mer komplicerade samt längre.
Mitt ord är egentligen Bannat med här inne men med hjälp av lite tålamod, vilja samt kompetens så har jag via http://proxy.org lyckats hålla mitt ord levande här inne i dubbelmoralens mecka aka, microns vardagsrum, aka vaken.se Idag där allt pressas till sitt maximum så står lögnerna blottade, exponerade och ensamma, därför har dom medhjälp av sina trotjänare (experter) börjat parasig eller rättare sagt slagit ihop sig för att stå emot sanningsrörelsen. teorin har parat sig med konspirationen som exempel för att på så sätt föda deras gullebarn "konspirations-teorien" som idag anses vara en paranoid individ som gladeligen smutskastas i MS media. eller varför inte ta deras besläktade "rätts-Haverist" som exempel som allés Führer älskar att kalla mig.. dessa sammansatta lögner (fd ord) är numera skarpladdade psykologiska vapen som avfyras blint mot individer som anses vara hotfulla motpoler. ur klipp från wikipedia. Quote: Beskyllningen som härskarteknik vi vet ju alla numera vem som är den självutnämnda "myndigheten" här inne. ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: LÖGNERNAS DIMENSIONER..
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo men alla svenskar älskar att kräla för sina mündigheter.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: LÖGNERNAS DIMENSIONER..
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag urinerar gärna på myndigheter! Ringer gärna o talar om det för dom osså, annars får dom aldrig veta vad man tycker om dom.
Får säga som Gandhi, dom kan göra vad fan dom vill, men dom får aldrig min lydnad. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login