vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Tipsar om Litvinenko-dokumentärer

See User information
Såg denna dokumentär under helgen, den var bra och beskriver mer eller mindre Rysslands stats-sponsrade terrorism mot såväl Tjetjener som sin egna befolkning. Jag såg den dokumentären om Litvinenko som gick på TV8..

Går idag söndagnatt..
http://www.tv8.se/worp/118/

00.10 In memoriam Alexander Litvinenko

Det kommer även en dokumentär om Litvinenko på SVT, även den går på på söndagkväll.. .
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.j ... =puff_1064475&lpos=lasMer

SVT2 Söndag 24 feb 2008 kl 22.10

Posted on: 2008/2/24 1:11
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Tipsar om Litvinenko-dokumentärer

See User information
Du har inte frågat dig VARFÖR det hela tiden visas anti-Putin filmer i våra sionistmedier, framför allt då i Bonnier-ägda TV8, där man visat ovan nämda film flera ggr. de senaste dagarna???

Posted on: 2008/2/25 17:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Du har inte frågat dig VARFÖR det hela tiden visas anti-Putin filmer i våra sionistmedier, framför allt då i Bonnier-ägda TV8, där man visat ovan nämda film flera ggr. de senaste dagarna???
Mycket bra fråga tycker jag .Carl B.. satt i samma stol i går natt oxo att han ställer upp i tv8 är en fingervisning bara luktar ruttet för mig ial.

Posted on: 2008/2/25 17:36

See User information
Bennybear, självklart vet jag det, dom vill ju flytta fokus från det riktiga hotet och maskera det som utspelar sig i våran värld, i USA , världens bästa demokrati, där kan ju inget antidemokratiskt hända, eller.. Hur fan har massmedia i Sverige tänkt att förklara alla repressiva lagar under undantagstillstånd som införts när det väl smäller i USA?? Hur ska dom kunna förklara syftet med FEMA-lägren?

Det är ju inte bara i Ryssland som staten använder sig av false-flag-attentat för att få en viss politisk utveckling i samhället, det skulle lika gärna ha kunnat handla om USA och Oklahoma eller 911 men..

Det är ju lite patetiskt att dom inte visar några bra dokumentärer om USA/Bush-regimen och dess framskridna planer för införandet av fascism.. jag sprider så mkt info jag kan om det allvarliga läget i USA så fort jag kommenterar på bloggar osv..

Naomi Wolfs 10 steg till fascism är bra att tipsa om..
Sen har vi ju dokumentärer som One Nation Under Siege och T-storm som är bra.. Lite svårt att sprida dessa bara, dom flesta bra dokumentärer hittas ju inte på Piratebay..

Posted on: 2008/2/25 21:20
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper