vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Rapportera Chemtrails överflygningar

See User information
Här kan man rapportera chemtrails överflygningar.
Det är hos Carnicom.com som sammanställer det hela,
Länk: http://www.carnicom.com/tracker.htm

Posted on: 2007/5/23 8:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Rapportera Chemtrails överflygningar
Ah, det var din sida jag var inne på förra året,
http://www.chemtrailmonitor.org, och när jag sedan redogjorde
för info främst från denna här på vaken så blev jag "smädad" av en person ur skeptikerrörelsen på denna blogg:

http://intrikat.blogspot.com/2006_08_01_archive.html

En stark kandidat till Nobelpriset i uselt bloggande, om sådant funnes.

Nåväl, skit i det. Bra sidor hur som helst, de du rekommenderar. Misstänker att det är något Chemtrailsrelaterat jag hade November-Januari 2002. Det var en extrem "influensa" som aldrig verkade ge sig. Som trappades upp och ned med extrema febertoppar. Jag hade feber i tre månaders tid. En homeopatisk kur med bl a Gelsemium kurerade det hela, men även det tog tid. Mycoplasma? Vem vet.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hej Wikhall,
att smädelserna haglar får vi nog dras med ett tag till innan " den hundrade apans effekten" träder in.

Under 2002/2003 så va det extremt mycket chemtrails, de respiratoriska sjukdomarna ökade dramatiskt, influensaliknade symptom lika så.
Akutstugorna va överfulla av människor mer eller mindre liknade sk influensa.

Jag fick veta av doktor att de inte kunde behandla den, utan det va bara att rida ut stormen.
Andra fick penisilin :) "just in case" mycket för att lugna.

Många fick långa kurer penisilin med följd att deras immunförsvar slogs ut helt och hållet, och blev ännu mer drabbade.

I år, kan jag se att man öppnar spjället igen och sprayar i en takt utan like, världen över, och nu har vi oxå andra deltagare i det hela. Hela den här elektrosmoggen tex, för att nämna en.
Men nu med andra sypmtom, huvudvärk stelnacke yrsel osv, men oxå sk influensa som inte är det.

Om elektrosmoggen vet du mer än jag, kommer det fler deltagande för din del i program, eller har dom dragit öronen åt sig ???

Kör hårt
orgonera mera

Posted on: 2007/5/23 9:57

See User information
Quote:

monitor wrote:
Hej Wikhall,
att smädelserna haglar får vi nog dras med ett tag till innan " den hundrade apans effekten" träder in.

Under 2002/2003 så va det extremt mycket chemtrails, de respiratoriska sjukdomarna ökade dramatiskt, influensaliknade symptom lika så.
Akutstugorna va överfulla av människor mer eller mindre liknade sk influensa.

Jag fick veta av doktor att de inte kunde behandla den, utan det va bara att rida ut stormen.
Andra fick penisilin :) "just in case" mycket för att lugna.

Många fick långa kurer penisilin med följd att deras immunförsvar slogs ut helt och hållet, och blev ännu mer drabbade.

I år, kan jag se att man öppnar spjället igen och sprayar i en takt utan like, världen över, och nu har vi oxå andra deltagare i det hela. Hela den här elektrosmoggen tex, för att nämna en.
Men nu med andra sypmtom, huvudvärk stelnacke yrsel osv, men oxå sk influensa som inte är det.

Om elektrosmoggen vet du mer än jag, kommer det fler deltagande för din del i program, eller har dom dragit öronen åt sig ???

Kör hårt
orgonera mera

Ville bara ännu en gång säga att Den hundrade apans effekt inte fanns, det var osant.

Posted on: 2007/5/23 10:04
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Några föreläsningar är inplanerade, även debattartiklar i MS-press ihop med några goda vänner... men inget mer TV. Just nu.
Men det kommer säkert igen.

Vad som hindrar mina debattartiklar från att färdigtställas är en annan åkomma som kallas förvärvsarbete som jag sysslar med för tillfället.

Jag arbetar annars idogt med att knyta ihop nätverken. Bland de elöverkänsliga är det just nu många som mer oroar sig för
t ex RFID som en strålningskälla än vad det faktiskt är - en kontrollmekanism!

Mitt engagemang i allt detta har mycket med att folk blir sjuka att göra. Sant. Men ännu mer med det faktum att hela utbyggnaden av alla dessa system är nödvändigt för befolkningsdepopulation & kontroll, faktiskt hela den nya världsordningen i praktiken, såsom den är planerad.

Inopererade chips funkar inte om inte strålningsdimman är tät och global.

Man kan kalla konspirationsteorierna, eller sanningssökandet / den holistiska livs- och världsuppfattningen, för en slutstation som man hamnar i förr eller senare var man än kommer ifrån när man reagerar mot hela samhällssörjan och klarar att se igenom dimridåerna i form av politiska dogmer, etc...

Allt springer ur samma källa. Och till exempel chemtrails, som vi talar om i denna tråden, har sin del i det hela.

Jag jobbar för att se till att så många som möjligt som har underlaget till det (=dvs vill se) hamnar i den konspiratoriska synen på världen. Hur de sedan väljer att leva, tycka och tänka etc är inte min sak. Olikheter berikar som sagt.
Vi säger egentligen samma sak som makteliten = Gör vad du vill. Men med skillnaden att det handlar om äkta frihet. Under ansvar.
Och det tar vi själva. Utan ledare, andliga som materiella (på tal om en annan tråd)

Detta är den typen av frö som sås på vaken. Därför sitter vi bara
här och tjötar, som några påpekat skulle vara meningslöst.

Föga anar vi nu hur detta har växt om fem år. Om vi får leva och ha hälsan. Mer chembusters och alternativmedicin alltså.

See User information
Såååå rätt.....

Här är lite mer om det hela, du kanske redan har tagit del av det men andra inte, iallafall här är länken:

http://omega.twoday.net/stories/3746028/

"Beam me up Scotty"

Posted on: 2007/5/23 11:16

See User information
"Beat me up Scotty" som de parafraserade i den fina filmen "Wild palms"....nån som sett den "nutidsdokumentären" om 3D tv som syns när man drogar fett. tror det är en tv såpa av oliver stone från typ tidigt 80 tal. Hjärntvätt, droger, illuminati, media, nwo....osv....lite småmysig. De föder upp en unge som "fädernas" framtidsledare i tv programmet "church windows".

Jag skiter i om turbulensen är naturlig när så mycket annat verkar onaturligt!
Ha där fick du mej

Posted on: 2007/5/23 22:43

See User information
Bryr ni er om att ta reda på identiteten på planen ni observerar?

Det är något som flightspotters klarar utan problem i de allra flesta fall.
Se t.ex.
http://www.flygbilligt.com/radar/
http://www.g-kraft.com/forum/index.php?board=8.0

Posted on: 2007/5/23 22:46

Anonym
Bryr du dig ens om att hålla dig till skeptism forumet?

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper